20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 448653 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #180 på: 19. Nov. 2010, 21:45 »
Peter du var knapt født for 10 år sida, så her er du ute på litt dypt vann. Du var vel godt nedi 5 eller 6 klasse også når vi rykket ned, så hvordan du kan huske prestasjonene til Enrique spesielt godt er under min tvil. Jeg husker heller ikke sånne detaljer fra jeg var 11-12 år. Men du skal få litt skryt også Peter...du er en modig liten mann! ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Peter

• Gjest
« Svar #181 på: 19. Nov. 2010, 23:10 »
Bridge har sammenlagt blitt solgt for 17 millioner pund. Til forsvarsspiller å være er det veldig bra.
Skal ikke skryte på meg å sett Bridge så mye, men jeg har sett han en del. Blant annet på en del av Tv2PLs "klassikeren" eller hva faen det heter. Det jeg så var hvert fall en bunnsolid, offensiv venstreback. Var klart litt å ta i med at Bridge hadde eid venstrekanten i 10 år, men han har hvertfall spilt veldig bra på et høyt nivå ganske lenge.
Selv om jeg ikke er så gammel, er jeg ikke helt borte. Jeg så ikke alle kampene i nedrykksesongen, men sikkert oppimot 15-18 kamper. Jeg har ifølge meg selv en ganske bra hukommelse, og stoler fullt på den! ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 19. Nov. 2010, 23:15 »
Brigde var en veldig god back. Var strålende i Southampton og også til dels i Chelsea når han fikk sjansen. I City har han som mange andre fått spille lite og ikke prestert noe spesielt når han har fått spille. Selvfølgelig har klubber brukt mye penger på han, men det sier lite om det han har presterer nå. Ville aldri byttet han mot Enrique idag.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 20. Nov. 2010, 01:12 »
Jeg synes det er vanskelig å vurdere Bridge sine ferdigheter siden han sjelden spiller.
Prakteksempel på en spiller som ødelegger den sportslige karrieren ved å sitte på benken å tjene gode penger.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 20. Nov. 2010, 10:05 »
Hva med Gary Taylor? Men dessverre ser det ut til at han vil det bli ganske stor konkurranse om å få.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 20. Nov. 2010, 10:50 »
Gary Taylor? :P

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 20. Nov. 2010, 11:27 »
Tipper det er Gary Taylor-Fletcher fra Blackpool han mener...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 20. Nov. 2010, 11:34 »
Gary Cahill, beklager.  :-[ :P Men Taylor-Fletcher er også en god spiller.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 21. Nov. 2010, 12:26 »
Gary Cahill hadde vært knall, men han blir ikke en billig mann dessverre. Bolton vil nok ha 10-15 mill. pund for han. Gode engelske spillere er ikke billige i PL ::)

Edelsten

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #189 på: 21. Nov. 2010, 15:02 »
Gary Cahill spås jo en lovende fremtid og det har vært rykter om at de største klubbene i PL har vist sin interesse, senest Chelsea i dag. Per dags dato spiller han jo på et bedre lag en newcastle så ser ikke helt hvorfor han skulle gått til oss selv om vi hadde hatt penger til overgang.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 23. Nov. 2010, 16:07 »
Som jeg skrev i Carroll-tråden så er det en del avgjørelser som tas mtp kontrakter. I følge nufc.com har disse kontrakter som går ut følgende år;

2011;

Campbell
S. Taylor
Ben Arfa
Inman
Donaldson

2012;

Harper
Enrique
Barton
Guthrie
Løvenkrands
Smith
Shola
Kadar
Vuckic
Ranger
Ferguson
Tavernier
Adjei
Tozer
Zamblera
Soderberg

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #191 på: 23. Nov. 2010, 16:11 »
Spillerne jeg vil ha med videre (etter 2012) må vel være Enrique, Barton, Vuckic og Ranger. Ellers er det mange spørsmålstegn og en del spillere som absolutt ikke bør være med videre (Løven, Smith, Kadar)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 23. Nov. 2010, 16:13 »
Og det The shields gazette kommer idag med (hvert fall for min del) gode nyheter;

NILE Ranger is close to agreeing a new long-term deal at Newcastle United.
The 19-year-old's contract runs out in a year and a half, and the Gazette understands a new five-and-a-half-year deal is on the table to reward the progress he has made on the field.

United's move comes after it was revealed Mike Williamson had agreed an extension to the contract he signed when he joined the club from Portsmouth in January.

The progress on contracts is evidence of welcome longer-term thinking at St James's Park, and the hope is defender Steven Taylor will soon agree a new deal.

Taylor ? who is out of contract next summer ? was transfer-listed in August, but with the 24-year-old keen to stay, and Hughton unwilling to lose him, a compromise could be reached.

http://www.shieldsgazette.com/nufc/Nile-Ranger-set-for-new.6636365.jp

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 23. Nov. 2010, 16:24 »
Ranger, Vuckic, Enrique og Barton er åpenbart spille som bør bli med videre. Syntes også Shola fortjener det etter hva han har vist under Hughton både i Championship og PL. Guthrie er jeg med aventende til. God spiller i Championship, men har vist lite i PL. Tror han dog får ny kontrakt siden han sikkert er en fin spiller å ha i stallen. Smith og Løvenkrands må bort. Begynner å trekke på årene og har ikke tatt sjansen når de har fått den.

Av de yngre er det vanskelig å si noe sikkert, men Shane Ferguson viste jo fine takter mot Chelsea. Tipper han får ny kontrakt. Kadar burde etter min mening bli lånt ut nå (hadde jo noen bra kamper i CCC forrige sesong). Vet ikke hva som skjer med han.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 23. Nov. 2010, 17:58 »
Ganske så enig med deg Christian, men ser gjerne at Inman får ny kontrakt, og at Shola ikke får ny kontrakt.