20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 225088 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #990 på: 26. Feb. 2014, 13:29 »
Har en del teorier selv, og det tror jeg alle som ser serien får, selv om de ikke bryr seg om teorier. Det er umulig å se dette uten og komme opp med noen.

Digger forresten at det ikke er en typisk whodunit-serie. For jeg driter jævlig hardt i HVEM som har gjort det, det jeg bryr meg om er HVA og ikke minst HVORFOR. Det er DET som er sakene her. Det er DET som virkelig betyr noe. Hvem som har gjort det er faktisk ikke så veldig interessant.

Spoiler (hover to show)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #991 på: 26. Feb. 2014, 21:46 »
Spoiler (hover to show)
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #992 på: 03. Mars 2014, 12:01 »
Hngh!!! Nok en helt banalt bra episode.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #993 på: 03. Mars 2014, 22:15 »
Djiiises! Vil ikkje at det skal slutta! :grine: Har lyst til å ha ein episode å kosa meg med kvar måndag, til evig tid.
« Siste redigering: 03. Mars 2014, 22:17 av lgrinde »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #994 på: 05. Mars 2014, 21:05 »
Dracula, sesong 1 - Nei, dette var tamme saker. Jeg får ingen følelse av at jeg ser på en serie med Dracula, Harker, Dr. Van Helsing osv. Denne serien er bare tull og tøys. Burde aldri vært kalt Dracula til å starte med heller. Noope!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #995 på: 09. Mars 2014, 20:31 »
Så jævla lang tid å vente på sesongavslutninga av True Detective. Gleder meg sykt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #996 på: 09. Mars 2014, 21:05 »
Både og. Antiklimaks når du har sett den siste episoda, men samtidig kan du ikke vente. Tidenes serie etter min mening.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #997 på: 10. Mars 2014, 11:27 »
Spoiler (hover to show)

Så jævlig breialt og fett. Deilig avslutning på en nær perfekt sesong. Liker også at det er så sinnsykt mye klaging på nettet nå. Sånt liker jeg.
Nei.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #998 på: 10. Mars 2014, 13:19 »
Lenge siden en tv-serie har vært så tilfredsstillende å se på som denne første sesongen av true detective. Herlig sesong, herlig avslutning. rett og slett herlig!

Spoiler (hover to show)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #999 på: 10. Mars 2014, 15:49 »
Da har jeg siden fredag sett igjennom hele serien, med klimakset i dag. Fet serie, og jeg synes avslutningen var bra, skjønner ikke at det kan ha vært så stor klagestorm mot det.

Spoiler (hover to show)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1000 på: 10. Mars 2014, 16:30 »
Samme manusforfatter, ny historie, nye karakterer og ny(e) regissør(er). Nic Pizzolatto har snakket om at han vil ha med noen av de samme skuespillerne til neste sesong, men det er usikkert hvilke om det skulle skje. Matthew McConaughy og Woody Harrelson vil ikke bli med, det er sikkert. Og han har snakket om at det blir vanskelig å fortsette serien med kun en regissør. Dette synes jeg er veldig synd. Jeg er helt klart for et skifte, men jeg synes denne sesongen viste fordelene ved å forholde seg til en regissør, kontra det å forholde seg til 5-10 i løpet av en sesong.
« Siste redigering: 10. Mars 2014, 16:32 av boris. »
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1001 på: 10. Mars 2014, 17:06 »
Lenge siden en tv-serie har vært så tilfredsstillende å se på som denne første sesongen av true detective. Herlig sesong, herlig avslutning. rett og slett herlig!

Spoiler (hover to show)

Tenkte just det samme! Så intenst at jeg ble direkte sliten. Phew!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1002 på: 10. Mars 2014, 23:06 »
Spoiler (hover to show)

Så jævlig breialt og fett. Deilig avslutning på en nær perfekt sesong. Liker også at det er så sinnsykt mye klaging på nettet nå. Sånt liker jeg.

Kva fAn er det folk kan klaga på etter denne avslutninga! Nokon klagar uansett. Og so klagar dei på skikkelg nøldus ting og. Bør vera glad me får oppleva eit meisterverk av ein serie.

Fantastisk avslutning og ein av dei beste tv seriane nokonsinne. Det er her er betre enn film. Verte ikkje lenge til eg skal sjå heile serien på nytt.

Ein burde gi Woody og Matthew kvar sin Emmy. Den siste scena på slutten... Djises, Matthew. Du briljerar.

« Siste redigering: 10. Mars 2014, 23:39 av lgrinde »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1003 på: 11. Mars 2014, 09:19 »
De som klager er det som ser ut til å helt ha missa pointet til serien, og som har bygd opp noen helt andre forventninger enn hva serien noen gang har lagt opp til.

Spoiler (hover to show)

Here's what the creator has to say about Season 2.
Spoiler (hover to show)
« Siste redigering: 11. Mars 2014, 09:31 av boris. »
Nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1004 på: 11. Mars 2014, 10:31 »
Laster ned siste episode nå!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.