20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle 23.oktober kl.18.30  (Lest 35903 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 23.oktober kl.18.30
« Svar #195 på: 24. Okt. 2010, 00:17 »
At Fantasy Premier League greide å unngå å gi Carroll og Barton bonuspoeng i dag er bra jobba forresten!

Ja. Hadde trodd jeg skulle dra inn masse poeng i dag, men den gang ei. Isj asså!

Ameobi fikk bonus og ikke Carroll..

Det verste var at Carroll ikke fikk assist på målet til Nolan!
« Siste redigering: 24. Okt. 2010, 18:05 av thomashaer »

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 24. Okt. 2010, 04:29 »
Han hadde dress i en halvtime, så ble det for kaldt og han dro over en Newcastle-overtrekk!

Men slang av seg overtrekket mot slutten, og stod bare i dress  ;)
Stiller nok i dress neste kamp også, ettersom vi vant med dressen på!  ;D

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #197 på: 24. Okt. 2010, 15:33 »
Hadde ikke troa på at vi skulle komme tilbake etter å ligge under 1-0 på bortbane! Desto deiligere når vi klarer det :D Supert å ta med seg en slik kamp til når mackems gjester St. James' neste helg! Gleder meg!!

MEN får håpe godstemningen ikke forsvinner i midtuka mot Arsenal da :)
« Siste redigering: 24. Okt. 2010, 15:35 av NUFC »
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 24. Okt. 2010, 15:41 »
http://www.footytube.com/video/west-ham-united-newcastle-united-oct23-61198

10min høydepunkter i HQ. Som sagt synes jeg WH-målet ikke var noe Colo kunne lastes for. Strøken pasning og meget godt løp. Da var det verre med den andre WH-sjansen i 1. omgang hvor ballen gikk mellom føttene til Colo. I forkant til innlegget solgte både  Simpson og Barton seg grundig.
« Siste redigering: 24. Okt. 2010, 15:58 av InspectorC »

Simmio

• Gjest
« Svar #199 på: 24. Okt. 2010, 15:43 »
Herlig at du legger ut sånne linker Inspector!

Nå har jeg noe å kose meg med ;D

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 24. Okt. 2010, 19:58 »
http://www.footytube.com/video/west-ham-united-newcastle-united-oct23-61198

10min høydepunkter i HQ. Som sagt synes jeg WH-målet ikke var noe Colo kunne lastes for. Strøken pasning og meget godt løp. Da var det verre med den andre WH-sjansen i 1. omgang hvor ballen gikk mellom føttene til Colo. I forkant til innlegget solgte både  Simpson og Barton seg grundig.

Han tar steget ut for å sette han i offside, men timer dårlig, hadde jo vært bedre at han da hadde fulgt spissen. Så han bomma litt der, men både han og Mike spilte solid etter det.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 24. Okt. 2010, 20:18 »
Det er sant nok det. Men jeg vil uansett ikke kalle dette for en tabbe. Pasningen var god, og WH-spilleren buet løpet flott. Alt skjer i løpet av noen millisekunder. Vi er så vant til å se horribelt forsvar i Castle at vi har en tendens til å kalle alle baklengsmål for forsvarstabber. Jeg velger heller å se WH-målet som et resultat av flott angrepsspill. Forsvaret ble utspilt rett og slett. Er utrolig vanskelig å forsvare seg når den korrekte langpasninga kommer og spissen timer løpet sitt helt perfekt.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 24. Okt. 2010, 21:57 »
Nei, tabbe har ikke vært i munn. Bra løp og genial pasning! Men hvis man skulle se kritisk på det så var det Colo som ikke hang helt med.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #203 på: 25. Okt. 2010, 12:55 »
http://www.nufcblog.com/2010/10/25/joey-barton-now-a-success-story-at-newcastle/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

Ref følgende utdrag:
Sitat
Indeed in that second half, when he was being barracked by the West Ham fans, before he was about to take a left wing corner,  he made signs to tell the fans to calm down a little, and Joey showed great maturity and control in that moment.
Var det flere som la merke til at Barton gjorde tegn til publikum om å være stille før corneren (han gestikulerte med hendene). Og når de fortsatte å bue og hoie bestemte han seg for å flytte litt på ballen, den lå ikke bra nok der den lå. Så kikket han opp på publikum og smilte.

Litt morro :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 25. Okt. 2010, 13:47 »
Jeg la merke til akkurat samme situasjon. Barton lo mot fansen da han ba dem om å roe seg ned. Herlige bilder  :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 25. Okt. 2010, 14:41 »
Hehe. La merke til det ja. Joey er så konge!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #206 på: 25. Okt. 2010, 18:42 »
Joey er klasse! Han har vist seg å være kald som en fisk denne sesongen. Vis dette hadde skjedd for 2-3 sesonger siden hadde Barton sikkert vist fingern og gått løs på en Hammers supporter :P