20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle 23.oktober kl.18.30  (Lest 23272 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 23.oktober kl.18.30
« Svar #180 på: 23. Okt. 2010, 21:15 »
Ingen tvil om at vi er flinkere mot offensive lag.
West Ham har jo absolutt INGENTING å by på i andre omgang. Midtbanen vår var fryktelig god idag.
Likte at Barton trakk ned mot høyre når vi angrep. Innleggene hans var meget gode. Innleggskvaliteten generelt var tydelig forbedret siden forrige kamp.
Tiote spiller på små marginer. Holder lenge på ball og har lekne, men dristige, vendinger på egen banehalvdel. Idag var det gull verdt, når han lykkes.
Nolan tar ut Parker totalt. Og da blir WH etterhvert sjanseløse. De som mener Nolan ikke har noe i en 11-ellever å gjøre, fikk svar på tiltale idag.

Sleit spesielt i starten av første i vårt forsvarsspill. Kom ikke skikkelig opp i ballfører og de kom lett i gjennom. Synd Colo ikke kom seg ut i tide da de scoret, men skal ikke lastes for målet. Sammen med Williamson knuste han spissene til WH i luftrommet.
Synes Simpson var god idag, jeg. Sleit i førsteomgang, som alle andre på laget. Men i andre omgang har han jo kontroll. Mye, mye, mye bedre enn Perch! Langtidsskadet som han har vært, er det imponerende å komme inn i sin første PL-kamp for sesongen og spille slik som han gjør. Han vil bare bli bedre og bedre for hver kamp.

Carroll ga svar på tiltale idag. Vinner mange dueller og blir matchvinner. Deilig!
Ameobi gjør også en god kamp.

Alt i alt, en solid andreomgang. Nesten så jeg ble litt trist da jeg så hvor tafatte WH var i andreomgang. Ser ikke bra ut for deres del, verken spillemessig eller poengmessig.
Sunderland neste blir en fantastisk kamp! To lag som vil angripe, vil gi flere og større sjanser til Newcastle på SJP enn tidligere denne sesongen!

Først så skal vi sende Arsenal som slakt til London til uka ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 23. Okt. 2010, 21:27 »
Nolan spilte bedre i dag fordi han ble flyttet ned i banen.

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #183 på: 23. Okt. 2010, 21:31 »
Nolan spilte bedre i dag fordi han ble flyttet ned i banen.

Enig. Mye bedre enn når han spiller som en henganes spiss;)

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #184 på: 23. Okt. 2010, 21:47 »
Fantastisk kamp og fantastisk resultat. Colo, Sjeiken og Carroll - fantastisk sentralinje i dag.
Mot Arsenal får vel mange av reservene prøve seg, men mot S'land ønsker jeg samme lag evnt.
 med Tiote, Nolan og Barton sentralt med en skjev 4-3-3 noe jeg tror er en god formasjon med dagens stall

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 23. Okt. 2010, 21:48 »
Men jeg liker ikke helt at Barton skal spille kant heller. Han kommer ikke helt til sin rett som kantspiller og trekker ofte inn sentralt. Og når sant skal sies så foretrekker jeg heller Barton sentralt enn Nolan..

Holmen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #186 på: 23. Okt. 2010, 22:12 »
Men jeg liker ikke helt at Barton skal spille kant heller. Han kommer ikke helt til sin rett som kantspiller og trekker ofte inn sentralt. Og når sant skal sies så foretrekker jeg heller Barton sentralt enn Nolan..
Men innleggskvaliteten ble jo 10 ganger bedre enn det den hadde vært. Barton hadde titalls flotte innlegg som truet forsvaret til WH. Enig at han ofte trekker seg inn sentralt, men i denne kampen lyktes taktikken til CH bra. Ser ingen grunn til hvorfor vi ikke skal prøve det samme igjen.
Could have been worse, I could have been born a Mackem.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 23. Okt. 2010, 22:39 »
Haha, herlige uttrykk både på Nolan og Colo! ;D

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 23. Okt. 2010, 22:53 »
  http://newutd.no/slo-tilbake-med-scoring/ 

Kampreferat!

At Fantasy Premier League greide å unngå å gi Carroll og Barton bonuspoeng i dag er bra jobba forresten!
« Siste redigering: 23. Okt. 2010, 22:57 av Panzer Stormo »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Glasvegas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #189 på: 23. Okt. 2010, 23:12 »
Herlig med seier :D , første newcastle kamp i år jeg ikke fikk sett! Stemmer det at Chris Hughton kjørte dress idag???? :o , noen som har bilde av dette?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 23. Okt. 2010, 23:13 »
Han hadde dress i en halvtime, så ble det for kaldt og han dro over en Newcastle-overtrekk!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Glasvegas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #191 på: 23. Okt. 2010, 23:19 »
Hehe fantastisk, trodde aldri denne dagen skulle komme :p

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 23. Okt. 2010, 23:20 »
At Fantasy Premier League greide å unngå å gi Carroll og Barton bonuspoeng i dag er bra jobba forresten!

Ja. Hadde trodd jeg skulle dra inn masse poeng i dag, men den gang ei. Isj asså!
Nei.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #193 på: 24. Okt. 2010, 00:06 »
NEWCASTLE - THE DIAMOND OF THE NORTH!

Har ikkje meir å seie. Så ufattelig deilig.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 24. Okt. 2010, 00:10 »
Tiote er helt rå. Spinner rundt med Wham spillere som den enkleste tingen i verden. Alltid rolig med ballen og taper sjelden dueller. Vant også mye på hodet i dag.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /