20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man.City - Newcastle kl.14.30 - Søndag 03.10  (Lest 37980 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Man.City - Newcastle kl.14.30 - Søndag 03.10
« Svar #240 på: 04. Okt. 2010, 07:43 »
Fryktelig synd med Ben Arfa, men dere kan da seriøst ikke mene at dere synes en annen en burde ha knekt benet i stedet?
Greit nok, er andre spillere vi ville ha savnet mindre enn Ben Arfa. Men jeg vil ikke si at jeg heller vil at noen andre skal knekke benet.
Håper BA blir fort frisk, selv om jeg tviler på det.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #241 på: 04. Okt. 2010, 07:53 »
Det folk mener er nok bare det at det er forferdelig utgjort av vår desidert beste spiller er den som nå er ute i x antall måneder. Ekstra surt når han akkurat har kommet til klubben og for alvor viste hvilken klassespiller han er mot Everton.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mrs Poppins

• Gjest
« Svar #242 på: 04. Okt. 2010, 07:58 »
latterlig pinlig å se hvordan dommeren får gjennomgå.
ja, det var frispark til newcastle, og et gult kort til de jong.
ja, newcastle ble snytt for et straffespark.

nei, straffen til city var ikke tvilsom. det gule kortet til willimson var korrekt.
silva burde trolig fått straffe for city. yaya tacklet ureglementært innenfor, men dommeren var svak og dømte fordel til city.

atkinson dømte inkonsekvent og svakt. begge veier. newcastle var gode i deler av 1. omgang. city styrte frem til 1-0, og store deler etter hvilen.

alt i alt en ok kamp av newcastle, men vennligst legg vekk all denne barnslige sytinga om at dommeren ødela kampen.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #243 på: 04. Okt. 2010, 08:56 »
latterlig pinlig å se hvordan dommeren får gjennomgå.
ja, det var frispark til newcastle, og et gult kort til de jong.
ja, newcastle ble snytt for et straffespark.

nei, straffen til city var ikke tvilsom. det gule kortet til willimson var korrekt.
silva burde trolig fått straffe for city. yaya tacklet ureglementært innenfor, men dommeren var svak og dømte fordel til city.

atkinson dømte inkonsekvent og svakt. begge veier. newcastle var gode i deler av 1. omgang. city styrte frem til 1-0, og store deler etter hvilen.

alt i alt en ok kamp av newcastle, men vennligst legg vekk all denne barnslige sytinga om at dommeren ødela kampen.

Troll! Hadde Barton gjort en sånn takling på f.eks Tevez og brukket beinet hans hadde du skreket etter rødt kort!

Hold deg til ditt eget forum hvor dere kan fortsette diskusjonen om hvem som er kjekkest av Tevez og Lescott.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #244 på: 04. Okt. 2010, 10:32 »
silva burde trolig fått straffe for city.

Med påfølgande gult kort til vinden som blåste han overende?

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #245 på: 04. Okt. 2010, 10:36 »
*Knegg*
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #246 på: 04. Okt. 2010, 11:13 »

Spot on

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 04. Okt. 2010, 11:17 »
Og til deg Kø1: Hvis du går gjennom mine kommentarer om Nolans begrensinger FØR kampen, tror jeg du vil finne de ganske beskrivende for Nolans prestajoner mot City :)

Han var dårlig i går, og sleit med det aller meste.

Han spilte sin dårligste kamp denne sesongen i går, men jeg står fortsatt hardt på at han har vært verdifull i tidligere kamper. Jeg ser du var ivrig i å rakke ned på han under kampen, det er jo tydelig at han aldri vil komme til å spille en bra kamp i dine øyne med den innstillingen der.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 04. Okt. 2010, 11:34 »
Hehe, jeg førte faktisk regnskap. Kommenterte hver gang han gjorde en grov feil slik at jeg hadde noe å gå tilbake til i etterkant :)  Bortsett fra målene mot Villa har han tilført laget nesten ingenting. Null assist, null oppspilspunkt (som mot City) og sliter med å distribuere ballene. Likevel klarer han å komme til muligheter (sier litt om potensialet), men når han ikke klarer å sette dem, forsvinner hele begrunnelsen for å ha ham på banen.

Mrs Poppins

• Gjest
« Svar #249 på: 04. Okt. 2010, 12:50 »
morsomt å se hvordan det bagatelliseres over straffesituasjonene med yaya og silva, samtidig som det skrikes etter dommeren med en gang en avgjørelse går mot newcastle.

ny nyopprykkede var imponerende gode de siste 30 minuttene av 1. omgang. resten av kampen var det hjemmelaget som styrte, og selv om gjestene kunne ha fått med seg et poeng så er det ingenting å si på at poengene ble igjen i manchester.

er uansett ikke i slike oppgjør newcastle må hente poengene sine, dersom en skal oppnå drømmen om topp-10 plassering.

selv tror jeg det kan bli hardt, newcastle mangler spillerne med det lille ekstra. spesielt nå som ben arfa er ute. vel mye ansvar legges på skuldrene til carroll.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #250 på: 04. Okt. 2010, 13:06 »
Bra bildevalg Mrs Poppins....

Sikkert mange som ser på deg som noe annet enn ett troll med det bildet.
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 04. Okt. 2010, 13:28 »
Hehe, jeg førte faktisk regnskap. Kommenterte hver gang han gjorde en grov feil slik at jeg hadde noe å gå tilbake til i etterkant :)  Bortsett fra målene mot Villa har han tilført laget nesten ingenting. Null assist, null oppspilspunkt (som mot City) og sliter med å distribuere ballene. Likevel klarer han å komme til muligheter (sier litt om potensialet), men når han ikke klarer å sette dem, forsvinner hele begrunnelsen for å ha ham på banen.

Men du fekk ikkje med deg kor lett Enrique og Barton lot seg lura på 2-1 målet? Svakt.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 04. Okt. 2010, 13:35 »
morsomt å se hvordan det bagatelliseres over straffesituasjonene med yaya og silva, samtidig som det skrikes etter dommeren med en gang en avgjørelse går mot newcastle.

ny nyopprykkede var imponerende gode de siste 30 minuttene av 1. omgang. resten av kampen var det hjemmelaget som styrte, og selv om gjestene kunne ha fått med seg et poeng så er det ingenting å si på at poengene ble igjen i manchester.

er uansett ikke i slike oppgjør newcastle må hente poengene sine, dersom en skal oppnå drømmen om topp-10 plassering.

selv tror jeg det kan bli hardt, newcastle mangler spillerne med det lille ekstra. spesielt nå som ben arfa er ute. vel mye ansvar legges på skuldrene til carroll.

I studio var dei ueinige om straffen til City, men dei var alle einige om at Newcastle skulle hatt straffe. Ingen av dei heiar på Nufc.
Det var ein skikkleg grisetakling av De Jong, og som ein påpeikar før meg. Hadde dette vore Barton på for eksempel Tevez hadde du skreke høgt på raudt kort og 10 kampars karantene minst!
Shitty var heldige som fekk med seg alle 3 poenga, men det er berre og gratulera.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 04. Okt. 2010, 15:54 »
Forsvaret vårt er og blir en katastrofe til tider. Synes jeg ser mer og mer tendenser til at hverken Mike eller Perch har særlig erfaring. Sier vel sitt når vi har spilt 7 kamper i år mot PL--motstand, Villa, Stoke, Wolves, Blackpool, City, United, Chelsea og av 7 matcher har vi gitt bort 4 straffer. Det er over 1 straffe pr annen kamp. ALT FOR MYE.
De gode lagene har vel knapt gitt straffer i det hele tatt. At Villa brant straffen sin skal vi være glade for, siden resultatet hadde blitt helt annerledes. Heldigvis ble ikke straffen heller fatal mot Chelsea takket være headingen til Ameobi på slutten. Citys avgjorde kampen, det samme gjorde Blackpools.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 04. Okt. 2010, 16:17 »
Ser jo at Shitty-supportere kan virke like usympatiske som resten av klubben...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida