20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man.City - Newcastle kl.14.30 - Søndag 03.10  (Lest 38040 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Man.City - Newcastle kl.14.30 - Søndag 03.10
« Svar #210 på: 03. Okt. 2010, 17:54 »
Om routledge ikke har teknikken så blir han ikke kværnermat for store stygge forsvarsspillere. Sagt det før og sa det nå igjen. Ikke at jeg foretrekker han, men han gikk aldri over ende og ble ikke pressa ut så ofte heller.
Gan canny doon Toon!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #211 på: 03. Okt. 2010, 18:02 »
Surt å tape denne, selv om jeg faktisk var veldig skeptisk idag. City skaper ikke en dritt i andre omgang, og vi fortjente faktisk 1 poeng.
Synes dommeren gjorde mye rart, i disfavør Newcastle.Spesielt de to straffesituasjoner som går imot oss!
I tillegg mister vi Ben Arfa og Coloccini, som gjør at vi må bytte tidligere enn vanlig.

Ble forbanna da Ben Arfa gikk i bakken. Du kunne faktisk høre smellet etter taklingen! De Jong er en forbanna grisespiller, og skulle hatt rødt kort idag! Fryktelig skuffende å miste Ben Arfa så tidlig i sesongen. Håper han er tilbake på rekordtid!

Tiote er min BB! Styrer midtbanen og jobber knallhardt. Kjempekjøp av Hughton! :)
Synes også Barton og Jonas spilte bra.

Nolan og Routledge bør benkes til neste kamp!
« Siste redigering: 03. Okt. 2010, 18:04 av Vegard9 »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 03. Okt. 2010, 18:10 »
Huff, ser av bildet at han har brukket leggbeinet. Helvete, lurer på hvordan det går med avtalen da.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 03. Okt. 2010, 18:17 »
Krul - 7

Perch - 6
Coloccini - 7
Williamson - 6
Enrique - 8
(Campbell - 7)

Barton - 7
Ben Arfa</3 -  :'(
Jonas - 8
Tiote - 9
(Routledge - 4)

Nolan - 5
Ameobi - 7
(Carroll - 6)

Veldig anstendig prestasjon av gutta i dag. Jonas og Enrique var fantastiske på venstresida, mens Tiote var kanonbra sentralt. Synd at vi er uheldige med enkelte dommarsituasjonar, men slikt vil forhåpentlegvis jevne seg ut gjennom sesongen.

Deler for øvrig ikkje vendettaen mot De Jong. Han er ein knallhard type, og av og til får det ulykksalige utfall som i dag, men situasjonen i dag anser eg som eit uhell. Hughton trekk fram 'two dreadful decisions' frå kampen - straffesituasjonane -, det er ein grunn til at han ikkje nevner episoden med Ben Arfa.

De Jong er verdens snillaste samanlikna med Lee Cattermole.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 03. Okt. 2010, 18:30 »
De Jong er verdens snillaste samanlikna med Lee Cattermole.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #215 på: 03. Okt. 2010, 18:43 »
Bildegalleriet fortel ingenting om hensikten bak forseelsane. Kløneri, uhell og udyktigheit kan vere like gode forklaringsvariablar som ondskap og styggheit. Siste setninga var naturligvis flåsete (spesielt mtp. historikken til Cattermole mot Newcastle-spelarar), men poenget er; at det ikkje er grunnlag for å skyte De Jong av hovudet for situasjonen i dag.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 03. Okt. 2010, 18:52 »
Drittdag... Liker ikke at de andre lagene som vi skal kjempe mot å unngå nedrykk plukker poeng. Dette minner mer og mer om sesongen hvor vi rykket ned. Spiller godt men tar ikke poeng, så fikk selvtilliten en knekk og rett ned i championshit.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #217 på: 03. Okt. 2010, 18:58 »
Vi har allerede spelt fleire gode omgangar denne sesongen enn vi gjorde gjennom heile nedrykkssesongen. Når ein også tar med at vi skapar fleire sjansar per. kamp enn vi gjorde på 7-8 kampar i 2008/09, seier det seg sjølv at utgangspunktet og tilstanden er betre enn det var då. Vi har spelarar med kvalitet og spelarar som blør for klubben (kjenneteikn som berre vart vist svært unntaksvis i 08/09), supplert med en del 'typisk oss'-klovneri og uflaks.

Sånt held sikkert til ein plass mellom 12. - 16. plass. Og får vi det bør vi vere fornøgde. Snakk om Europa var fåfengt FØR vi rauk mot Blackpool og Stoke, men det finst tross alt ein mellomting mellom ekstrem optimisme og reinspikka depresjon.

wildkin

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #218 på: 03. Okt. 2010, 19:02 »
.
Surt å tape denne, selv om jeg faktisk var veldig skeptisk idag. City skaper ikke en dritt i andre omgang, og vi fortjente faktisk 1 poeng.
Synes dommeren gjorde mye rart, i disfavør Newcastle.Spesielt de to straffesituasjoner som går imot oss!

Tiote er min BB! Styrer midtbanen og jobber knallhardt. Kjempekjøp av Hughton! :)
Synes også Barton og Jonas spilte bra.

Nolan og Routledge bør benkes til neste kamp!

Det er det jeg kaller en god oppsummering, 100% enig

Øystein

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #219 på: 03. Okt. 2010, 21:13 »
Mark Atkinson....... Aaaaaaaa, jævla irritert på den klovnen idag. Heldigvis lenge mellom jeg ser så svak dømming som idag. Og det værste er jo den åpenbare forskjellsdømmingen han dreiv med. Hadde han hatt en svak dag og dømt drit dårlig begge veger, så hadde det vært greit. Men han må jo ha fått betalt av citys sjeiker. Han kunne jo like greit ha hatt på seg den stygge lyseblå city drakta.

De Jong høvla ned Ben Arfa, og Atkinson bare lar spillet gå videre og vinke Ben Arfa opp igjen. SKANDALE.
Straffen til City er tvilsom. Kan sikkert forsvares, men den er billig, veldig billig og taklingen strater utenfor 16 meter.
Og Ameobi situasjonen er klinkende klar. Det er straffe!
Og dette er bare de værste avgjørelsene. At Atkinson klarer å unngå å gi Jong kort idag sier det meste. SKANDALE kamp av dommeren.

Og det som gjør det ekstra bittert er at vi gjorde en meget god jobb idag. Vi hadde fortjent poeng og hadde fått minst ett om en viss klovn i gult hadde gjort jobben sin. Så er veldig stolt av jobben gutta la ned. De viser nok en gang fantastisk innsats og moral! Men desverre så har marginene gått imot oss så langt i sesongen. Vi har fått veldig dårlig betalt i form av poeng utfra spill og sjanser syns jeg.

Vi får bare krysse alt hva vi har og håpe at Arfa ikke bli ute for lenge. Vi trenger han, for Routledge er langt unna å holde nivået til Ben Arfa desverre.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 03. Okt. 2010, 21:17 »
I følge N-O er dette den andre leggen Jong har kvestet i år. Håper dommeren suspanderes, noe jeg dessverre tviler på skjer. Ufattelig hvor mange kamper som bikker i favør de største lagene pga inkompetente dommere.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 03. Okt. 2010, 22:25 »

Tok meg den frihet til å lage dette bildet. Synes det illustrerer Atkinson ganske bra.
Fullsize: http://img405.imageshack.us/img405/2331/atkinsonmc.jpg

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 03. Okt. 2010, 22:28 »
N-O rapporterer at Arfa er ute tilbake tidligst i februar. Hvis han slipper unna med 4 mnd er jeg fornøyd.

Håper MA nå kjøper Arfa tvert, til tross for at han er ute. Dette vil signalisere ovenfor Arfa at Castle holder ham høyt. Da vil MA få en stjerne i boken hos meg, supporterne og kanskje en sterk lojalitet tilbake fra Ben Arfa.
« Siste redigering: 03. Okt. 2010, 22:30 av InspectorC »

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #223 på: 03. Okt. 2010, 22:34 »
Enig, Inspector!

Når det gjelder kampen så kunne vi ikke ha kommet verre fra det enn vi gjorde i dag. Tap selv om vi var fullt på høyde med City, ALLE viktige dommeravgjørelser gikk i disfavør Newcastle, og skader på to nøkkelspillere. Hadde heller ønsket at vi ble knust og ikke måtte miste Colo og Ben Arfa så lenge :(
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 03. Okt. 2010, 22:40 »
Enig, Inspector!

Når det gjelder kampen så kunne vi ikke ha kommet verre fra det enn vi gjorde i dag. Tap selv om vi var fullt på høyde med City, ALLE viktige dommeravgjørelser gikk i disfavør Newcastle, og skader på to nøkkelspillere. Hadde heller ønsket at vi ble knust og ikke måtte miste Colo og Ben Arfa så lenge :(
HELT enig! utrolig sur kamp dette her, og måtte både de jong og atkinson brenne i helvete!