20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Er det inkludert trykk og PL-merker?
Prisen er fryktelig stiv! Ja, jeg vet at slik er det bare, men når man vet at man får drakta til £45 i England, så kommer ihvertfall ikke jeg til å kjøpe den for 629,-.
Sitat fra: Daniel p? 24. Sep. 2010, 20:41Prisen er fryktelig stiv! Ja, jeg vet at slik er det bare, men når man vet at man får drakta til £45 i England, så kommer ihvertfall ikke jeg til å kjøpe den for 629,-.Saken er vel den at det er svært vanskelig å få drakta til den prisen i Norge. 45 pund er vel ca 450 kroner. Pluss på frakt på 50 kr, 11 % toll, 100 kr i fortollingsgebyr og 25 % MVA så er du plutselig oppe i nesten 800 kr.
Inspector: Takker for innspillet. Jeg er enig i en del av det du skriver, men vi har allerede utlovet alle medlemmer 10 % rabatt i den kommende shopen, så det er for sent å gå tilbake nå Glemte for øvrig at vi får igjen MVA på kjøp, så 599 per drakt for er absolutt mulig! Hva med 669 for ikke-medlemmer og 599 (minus 10 %) for medlemmer?