20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton-Newcastle 18.09 kl.16.00  (Lest 42207 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Everton-Newcastle 18.09 kl.16.00
« Svar #225 på: 18. Sep. 2010, 20:02 »
Forresten... Måtte Ben Arfa av pga skaden i duellen med Fellaini? Eller var det et taktisk bytte?
Ikke godt å si, men synes jeg så han haltet litt etter kampen, så jeg mistenker at han ble tatt av pga skade.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #226 på: 18. Sep. 2010, 20:06 »
Så også at han haltet, men syns det så ut som han tok seg til ribbein/halsen da han gikk ut. Får virkelig håpe det ikke er noe som setter han ut av spill lenger en at han er klar til kampen mot Stoke! Gleder meg som en unge allerede. God helg gutta! :D

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #227 på: 18. Sep. 2010, 20:14 »
Litt av ett skudd! :) Herlig med 3 poeng borte mot Everton!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 18. Sep. 2010, 20:20 »
Fantastisk opplevelse dette.
Målet til Ben Arfa er verdensklasse.

Godt å se at de to nye kjøpene spiller på den måten de gjør. Så ikke ut som dette var Tiotés debutkamp. Så ut som han hadde mange, mange Newcastle-kamper under beltet. Ble spesielt imponert over entouch-spillet hans. Det har jeg ikke sett fra en defensiv midtbanespiller i Newcastle noen gang, etter det jeg kan erindre.

Ben Arfa viste seg glimtvis frem i førsteomgang. Men syntes han begynte å bli litt borte i forkant av scoringen. Interessant å se på at han står der og dribler i en ti minutters tid, uten helt å komme seg noen plass, før han plutselig skyter fart, tar med seg ballen og fyrer av et fantastisk skudd, som er fullstendig utagbart for samtlige keepere. Imponerende.

Dette var en stor, stor dag, og nå har vi delvis utligna flausen fra forrige kamp.

Simmio

• Gjest
« Svar #229 på: 18. Sep. 2010, 20:23 »
Ben Arfa er verdensklasse! Kanskje ikke helt der oppe med Messi og co, men  ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #230 på: 18. Sep. 2010, 20:34 »
Får virkelig håpe det ikke er noe som setter han ut av spill lenger en at han er klar til kampen mot Stoke!

Har vi ikke kamp mot Chelsea allerede på onsdag da?
Ligacupen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 18. Sep. 2010, 20:52 »
Ben Arfa trenger da ikke spille mot Chelsea i Mikke Mus-cupen.
Da kan heller Jonas og Smith få kjørt seg. Sammen med unggutta. For jeg nekter å tro at vi stiller toppet lag til denne kampen. Samme om det er Chelsea eller Accrington som er motstander. Ligacup er ligacup. Bare ekstra kampbelastning.

Jeg vil heller til Wembley i mai, enn i mars.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 18. Sep. 2010, 20:54 »
Får virkelig håpe det ikke er noe som setter han ut av spill lenger en at han er klar til kampen mot Stoke!

Ligacupen.

Jo det har vi. Håper ikkje Ben Arfa spiller den ! Driter langt i cupene i år, og sånn det såg ut i dag så er Ben Arfa en spiller som kan løfte oss sjøl. Må forresten og få si kor deilig det var se et svært beist på midten som vant alt av duella, var rask og spilte enkelt! Har lenge ønska meg en slik spiller :D

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 18. Sep. 2010, 20:55 »
Da blir det ut å feire i oslo by!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 18. Sep. 2010, 20:59 »
Tioutes fysikk var jo enorm. Var som å se Enrique, tapte ikke en duell. Men i tillegg var han jo meget rask, det overrasket meg.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #235 på: 18. Sep. 2010, 21:04 »
En helt fantastisk kamp!

Forsvaret spilte bra! Coloccini er jo gud bak der :D Enrique hadde også en meget god kamp i dag!
Den som imponerer meg mest i dagens kamp, er Joey Barton. Det er helt konge å ha en spiller som Barton i stallen! Jobber knallhardt, har overblikk og styrer midtbanen vår meget bra.
Tiote hadde også en fenomenal kamp. Han kan fort vise seg å bli et kupp! Han har fart, slår gode passninger og jobber knallhardt.
Det å sitte å se på Ben Arfa er magisk! Måten han kommer seg unna taklinger på er deilig å se på. Og for en scoring! Lenge siden jeg har skreket så høyt etter et mål.
Synes også Krul gjør et godt innhopp!

Simmio

• Gjest
« Svar #236 på: 18. Sep. 2010, 21:08 »
Faktisk så mener jeg at vår første 11er er bedre enn Evertons første 11er. Vi har kvalitet i dette laget! Hvertfall med Tiote og Ben Arfa på plass.

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #237 på: 18. Sep. 2010, 21:12 »

Ligacupen.

Jo det har vi. Håper ikkje Ben Arfa spiller den ! Driter langt i cupene i år, og sånn det såg ut i dag så er Ben Arfa en spiller som kan løfte oss sjøl. Må forresten og få si kor deilig det var se et svært beist på midten som vant alt av duella, var rask og spilte enkelt! Har lenge ønska meg en slik spiller :D

Jo stemmer, glemte helt den! Men som Sebastian sier, den kampen bryr jeg meg svært lite om. Mener også og ha hørt at Hughton vil fortsette å gi ungutta tillitt i LC? Desverre er jeg tilfeldigvis på reisefot både under Chelsea og Stoke kampen! ARG!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #238 på: 18. Sep. 2010, 21:13 »
supert lag....bare tiote og arfa spiller bra:) hurtige vinger er bra for carroll
Man kan vel trygt si at de spilte bra :)
Disse to forsterker virkelig laget!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 18. Sep. 2010, 21:19 »
Jeg ble forøvrig også imponert over Joey Barton sin arbeidsinnsats. Var som å se James Milner omtrent - han sprang og sprang og pressa over hele banen kampen gjennom. Rett og slett helt rå i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida