20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton-Newcastle 18.09 kl.16.00  (Lest 42748 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Everton-Newcastle 18.09 kl.16.00
« Svar #240 på: 18. Sep. 2010, 21:21 »
Midtbanen generelt har jo en VELDIG stor del av æren for at vi holder buret reint og vinner denne kampen. De gjorde jobben VELDIG mye enklere for Colo og kompani. Som igjen gjorde jobben enda enklere for Krul og Harper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #241 på: 18. Sep. 2010, 21:24 »
En ting som er deilig å tenke på er at vi har Guthrie og Gosling i tillegg til Tiote og Barton, nå de blir skadefrie da. Ting ser lyst ut om dagen. Får vi inn en klassespiss til ved siden av Carroll, og en drit bra høyreback så begynner det smått å lukte Europa League. Så syyykt deilig med seier i dag ass!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #242 på: 18. Sep. 2010, 21:32 »
Sorry hvis jeg skriver noe som allerede er skrevet, men tiote var en svært gledelig overraskelse. Hvis vi kan holde smudge på benken, så greier vi å få tak i ballen og holde den i laget. Hba var også konge ... Og happy days!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 18. Sep. 2010, 21:40 »
Alle har egentlig sagt det samme, så det gjør overhodet ingenting at du hiver deg på bølgen.
Oh, happy day! ;D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 18. Sep. 2010, 23:52 »
Me kjem vel fort ned att på jorda mot Chelsea ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 19. Sep. 2010, 02:20 »
Næss. Den kampen betyr uansett ingen verdens ting.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 19. Sep. 2010, 02:31 »
Alle obligatoriske kamper er viktige for Newcastle. Denne kampen har nok av poenger, som gjør den viktig nok, men det er kanskje for mye for langt at alle skal skjønne seg på hvordan en fotballklubb drives. 1500 stykker tar også turen fra Newcastle til London for å følge laget..respekt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 19. Sep. 2010, 09:09 »
Midtbanen generelt har jo en VELDIG stor del av æren for at vi holder buret reint og vinner denne kampen. De gjorde jobben VELDIG mye enklere for Colo og kompani. Som igjen gjorde jobben enda enklere for Krul og Harper.

God oppsummering. Føler vel egentlig at vi så det samme mot Everton igår, som mot Villa hjemme. Ett lag som vinner som et kollektiv, hvor allemann alle drar i samme retning og tar i et tak for hverandre. Selvfølgelig var enkelte spillere litt mer dominerende enn andre, men dette var alikevel først og fremst en lagseier - og en veldig sterk seier også!  8)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 19. Sep. 2010, 09:12 »
Komme heim etter kamp og finne dette. Fantastisk rett og slett!!!!

Ben Arfa ;D ;D ;D ;D

Samme her! Var borte på Villa-kampen også, kanskje det er det som skal til. For et mål av Ben Arfa! Gledelig å høre at også Tioté gjorde sakene bra. Hadde det litt på følelsen etter å ha testa han litt på FIFA. Så fikk jeg da viljen min med Krul i målet, litt synd at det måtte en skade på Harper til. Håper han ikke blir ute lenge.

Vi må alle ofre litt for 'the greater good' her Torfinn. Jeg så både Villa og Everton kampen (på Kreta nå, men de har mange fotballpuber her heldigivis), mens jeg gikk glipp av hjemmekampen mot Blackpool.

Skal vi konkludere med at jeg bare må fortsette å se flest mulig kamper, og du færrest mulig?  ;)

Mvh,
Jan Olav.

Peter

• Gjest
« Svar #249 på: 19. Sep. 2010, 10:10 »
En fantastisk kamp av gutta! Ben Arfas mål var pure class og han spilte som en gud! Positivt med Tiotè også! Håper han holder Smith ute av laget i lange tider.
Så hele kampen for en gangs skyld og det var perfekt å da se en seier og en fantastisk prestasjon. Synes vi ble snytt for straffe da Coleman eller noe spente Nolan. Det var dritdårlig dømming!
Ellers må vi vel si at vi var veldig heldige. Spessielt med stolpeskuddet til Yakubu og missen til uduglie Fellaini.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #250 på: 19. Sep. 2010, 10:16 »
Var første gang eg så Fellaini spille i går. Og fy faen for en skitten spiller. Er et par dueller der han slår eller kommer med etterslenger.

Men uansett så var det en kjempe bra kamp av Newcaste. Gleder meg alt til hjemmekampen mot Stoke. Chelsea kampen tenker jeg ikke på engang.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 19. Sep. 2010, 11:19 »
St. James' Park neste, skal til Newcastle og se Newcastle - Stoke neste helg! Det vil forhåpentligvis bli nok en seier og inn på CL plass, topp 4! ;)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #252 på: 19. Sep. 2010, 12:01 »
St. James' Park neste, skal til Newcastle og se Newcastle - Stoke neste helg! Det vil forhåpentligvis bli nok en seier og inn på CL plass, topp 4! ;)
Det skal jeg oxo! :)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 19. Sep. 2010, 12:49 »
Komme heim etter kamp og finne dette. Fantastisk rett og slett!!!!

Ben Arfa ;D ;D ;D ;D

Samme her! Var borte på Villa-kampen også, kanskje det er det som skal til. For et mål av Ben Arfa! Gledelig å høre at også Tioté gjorde sakene bra. Hadde det litt på følelsen etter å ha testa han litt på FIFA. Så fikk jeg da viljen min med Krul i målet, litt synd at det måtte en skade på Harper til. Håper han ikke blir ute lenge.

Vi må alle ofre litt for 'the greater good' her Torfinn. Jeg så både Villa og Everton kampen (på Kreta nå, men de har mange fotballpuber her heldigivis), mens jeg gikk glipp av hjemmekampen mot Blackpool.

Skal vi konkludere med at jeg bare må fortsette å se flest mulig kamper, og du færrest mulig?  ;)

Mvh,
Jan Olav.

Er absolutt åpen for det, Jan Olav, men synes det er litt tidlig å konkludere endå. Skal også sies at jeg heller ikke fikk med meg Blackpool-kampen, så vi avventer et par uker til.  :P

Holmen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #254 på: 19. Sep. 2010, 13:03 »
Det skal jeg oxo! :)
Jeg også. Reiser over til Newcastle for første gang. Gleder meg sinnsykt! Satser på god stemning og komfortabel seier til hjemmelaget - selv om Stoke har gjort det bra i det siste.
Could have been worse, I could have been born a Mackem.