20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Vil ikke han skal forlate newcastle, men jeg tror han kommer til å forlate oss. Han har ikke utvikla seg siden første sesongen hans her, og han vil snart gå lei med souey og taktikken hans. Så jah jeg tror JJ vil forlate oss desverre, og utvikle seg til en av de beste midtbanespillerne i england.
Har sett flere slike ja. Flesteparten av innleggene fra geordier tyder på at de heller mot at et salg av Robert var helt greit, selv om ikke alle er like krasse som denne personen. Men jeg har også sett krassere
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"Har sett flere slike ja. Flesteparten av innleggene fra geordier tyder på at de heller mot at et salg av Robert var helt greit, selv om ikke alle er like krasse som denne personen. Men jeg har også sett krassere Nja, de fleste innleggene jeg har sett på Newcastle-online forumet er de sterkt negativ til dette salget.
De skal jeg like å se.. Robert vil nok bli savnet når vi seiler mot The Championship neste sesong.