20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robert: Jenas vil forlate klubben...  (Lest 5068 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Emil

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Robert: Jenas vil forlate klubben...
« på: 29. Juni 2005, 10:14 »
Laurent Robert has continued to torment Newcastle boss Graeme Souness after his move to Portsmouth by claiming that Jermaine Jenas will leave St James' Park.

The French winger was fined two weeks wages for his outburst against his former manager on Tuesday, as he attacked Souness for being 'a child' and saying the Scottish tactician was on the road to the sack.

Now the outspoken star has stated his belief that Newcastle will fail to hold onto their influential midfielder Jenas after Souness relegated the former Nottingham Forest man to the bench for a spell last season.

Dette melder Skysports.com
Link: http://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=287999&CPID=8&CLID=&lid=2&title=Robert:+Jenas+will+leave&channel=football_home

Håper ikke Jenas forlater oss. Han er utrolig viktig!!

Tror du Jenas kommer til å forlate oss?
abio Cannavaro, Hala Madrid!

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #1 på: 29. Juni 2005, 10:17 »
Vil ikke han skal forlate newcastle, men jeg tror han kommer til å forlate oss. Han har ikke utvikla seg siden første sesongen hans her, og han vil snart gå lei med souey og taktikken hans. Så jah jeg tror JJ vil forlate oss desverre, og utvikle seg til en av de beste midtbanespillerne i england.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2 på: 29. Juni 2005, 12:15 »
Sitat fra: "BegBie"
Vil ikke han skal forlate newcastle, men jeg tror han kommer til å forlate oss. Han har ikke utvikla seg siden første sesongen hans her, og han vil snart gå lei med souey og taktikken hans. Så jah jeg tror JJ vil forlate oss desverre, og utvikle seg til en av de beste midtbanespillerne i england.

Eg frykter det same. Trur ikkje Jenas kommer til å blomstre under Souness, desverre.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 29. Juni 2005, 15:30 »
Jeg blir overhodet ikke overrasket om så skjer. Nå sa vel Shep nylig at man ikke har til hensikt å selge sine beste spillere, og at JJ er en av dem. Men vi vet at det av og til kan være flere mil mellom ord og handling hos den godeste Shepherd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 29. Juni 2005, 16:03 »
ALDRI!!!

JJ skal ikke forlate Newcastle...hvor dum i hue går det ann å bli!
Jenas er en av Englands beste midbanespillere, og har et stort potensial!
Jeg mener vi burde bygget laget rundt Jenas...Jenas blir vår neste kaptein og sjef!

Klarer ikke tanken på at Jenas skulle forlatt oss en gang!
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 29. Juni 2005, 16:28 »
Nå sa jo denne fjotten også noe om at Shearer var enig med ham i går da, så jeg velger å ta det med knusende ro. Robert er tydeligvis så desperat etter å forsøke å provosere Souness og vinne litt tillit fra geordiene at han sier hva som helst nå. Heldigvis tyder alt på at Toon Army vender seg mer og mer vekk fra ham, heldigvis.
Jeg digga forøvrig dagens sitat fra Sheperd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 30. Juni 2005, 23:24 »
Newcastle fans om Robert: Kan ikke være mer enig.

You may remember that we published a few emails we'd received from Newcastle fans regarding the merits of Laurent Robert and Andy O'Brien (you can read that article here).  Well, following that we received some more, and these were full of praise for Laurent so read on and see what the Newcastle fans think.
First here's a mail from Graeme, whogives his view on Laurent and, it's fair to say, he's not his greatest fan;

I hope you don't mind another comment from a Newcastle season ticket holder about Laurent Robert?  I have a soft spot for Pompey, so I am happy in a weird way that you have potentially got a bargain, but on the same hand... for the last two years Robert has been a passenger at Newcastle.

For me, his failings are as follows...

Hiding.

During his regular "quiet spells", he hides. On an offensive play, he will play too close to the opposition making himself unavailable for passes... On defensive plays, he will suddenly find these open spaces again, however - it means he doesn't have anyone to mark.

Giving away cheap balls.

He gives the ball away too cheaply for my liking trying clever stuff and fails to track back or try to win the ball back... He just hangs his head.

Corners.

Don't even get me started on his corners. 8 times out of 10 he will hit the first defender in the bollox. No exaggeration!

I'm sorry, but for me, Robert is a one trick pony. Take away his undoubted free kick ability and he has nothing... In fact, he is a liability.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 01. Juli 2005, 02:33 »
Har sett flere slike ja. Flesteparten av innleggene fra geordier tyder på at de heller mot at et salg av Robert var helt greit, selv om ikke alle er like krasse som denne personen. Men jeg har også sett krassere :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #8 på: 01. Juli 2005, 09:18 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Har sett flere slike ja. Flesteparten av innleggene fra geordier tyder på at de heller mot at et salg av Robert var helt greit, selv om ikke alle er like krasse som denne personen. Men jeg har også sett krassere :P

Pga vi ikke har fått tid til å savne han.. Vent til ligaen begynner og når han dunker inn mål for portsmouth.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. Juli 2005, 12:59 »

Nja, de fleste innleggene jeg har sett på Newcastle-online forumet er de sterkt negativ til dette salget.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #10 på: 01. Juli 2005, 13:57 »
Sitat fra: "Mushans"

Nja, de fleste innleggene jeg har sett på Newcastle-online forumet er de sterkt negativ til dette salget.

Dei fleste postane på newcastle-online består av :
 Shit player og fookin.

Nei vi er snart kvitt Robert.

Vsop-Vi svever over problemene
for a logical solution!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 01. Juli 2005, 14:57 »
De skal jeg like å se.. Robert vil nok bli savnet når vi seiler mot The Championship neste sesong.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 01. Juli 2005, 17:48 »
Og over til det mer saklige har Spurs pånytt bydd på JJ. JJ vil holde samtaler med Souness og Freddy når han returner til byen for å forsikre seg om at hans fremtid ikke er truet i kjølevannet av de nye signingene. Forhåpentligvis får vi da nyheten om at JJ blir denne sesongen og at han fortsatt blir satsa på som kapteinsemne etter Shearer og det blir slutt på transferspekulasjonene.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #13 på: 01. Juli 2005, 18:18 »
Sitat fra: "Mushans"
De skal jeg like å se.. Robert vil nok bli savnet når vi seiler mot The Championship neste sesong.

Aldri verden om vi rykker ned til championship...Ikkje med det mannskapet. Syns du er ofte veldig negativ Mushans!
for a logical solution!

Audioslave

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #14 på: 01. Juli 2005, 18:26 »
Tror og håper GS forlater St.james før JJ..
Kan hende en god manager vil gi JJ motivasjon til å bli værende. Men det er klart, skal vi fortsette i samme spor som sist sesong, skjønner jeg godt om JJ vil bort..