20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Romjulstur  (Lest 4549 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Romjulstur
« Svar #15 på: 05. Des. 2010, 13:23 »
Skulle fra Newcastle til Leeds en gang. Da gikk prisen fra 40 til 80 Pund, på under en time. Bestiller man på forhånd, er det sikkert mulig å få turen fra rundt 10. Tok toget fra Glasgow til Newcastle for 12 ved å kjøpe billett på forhånd, men måtte betalt over 50 rett før. Ville absolutt fulgt rådet fra Aslak, og kjøpt tidlig. Trenger vel bare kortet du betalte med og koden du får, for å hente billettten på automat. Så ikke noe stort problem  :D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #16 på: 05. Des. 2010, 14:46 »
Tror jeg, Daniel og Kyrre betalte £7 hver for togbillett fra Newcastle til Middlesbrough i oktober, t/r.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 05. Des. 2010, 16:26 »
Tror jeg, Daniel og Kyrre betalte £7 hver for togbillett fra Newcastle til Middlesbrough i oktober, t/r.

Dette var et lokaltog, og kan ikke sammenlignes med de langdistanse ekspressrutene som går på de lengre strekningene. Er ihvertfall min erfaring. Har betalt 45 pund for Newcastle-Leeds t/r, og det er kun en time lenger i tog enn den ruten mellom Newcastle-Middlesbrough, som forresten er ei jævla melkerute :P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #18 på: 05. Des. 2010, 16:30 »
Hehe, synes det var en svært fin tur jeg ;)

Ok, første gangen jeg kjørte tog i England, så har null erfaring der :P Trodde det var det samme jeg, uansett om det er lokalt eller ikke.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 06. Des. 2010, 21:17 »
tips te de som vil ha romjulen i England,  ALT av offentlig transport e stengt 25.og 26. des.    lei bil!
ingen problem og reise inn den 25. har selv gjort det de siste 3 årene og ska gjør det i år og.

har som sagt leid bil og det e 1 stk ledig sete bak om någen sitte stuck i london...

returnere te london itte city kampen, for og se de borte me spurs, har billetter i nufc svingen, og hvis andre ønske dette så gi ein lyd så kan eg forhørra meg med mine engelske kontakter om det e någen som har et par te overs.
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 17. Des. 2010, 16:13 »
Noen som skal over i romjula til Newcastle som kan forsyne meg med Friele Frokostkaffe??  ;D