20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Romjulstur  (Lest 4555 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Romjulstur
« på: 05. Sep. 2010, 16:27 »
Eg og noken kompiser prøver og komme oss over i romjula. Men vi sliter litt med og finne gode flyavganger skulle helst reist 25 desember slik at vi var der til kampane den 26, men det virker som alle verdens fly står på bakken den dagen. Nokon som har nokon tips til korleis me skal komme oss over?

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Romjulstur
« Svar #1 på: 05. Sep. 2010, 21:25 »
Da blir det nok til at vi reiser den 27 og kommer heimigjen den 6 etter midtuke kampane 4 og 5. Men det blir mykje transport rundt om i England, så det blir mykje tog. Er det nokon som har noko erfaring med togpass slik som dei viser på ticketservice? http://www.ticketservice.no/
Rekner med at ein ikkje treng og bestille hotell på forhand, men at me kan ta det litt på sparken?
Korleis hyppigheita på tog er fra newcastle til london?
Håper nokon kan hjelpe meg litt  :)
« Siste redigering: 05. Sep. 2010, 21:40 av Nikolaien »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06. Sep. 2010, 00:29 »
Tog skal det gå mange ganger om dagen. Du finner tider på thetrainline.co.uk eller noe slikt. De billigste togbillettene finner du om du bestiller 12 eller er det 13 uker på dagen før du skal reise.

Hotell kan, merkelig nok, være en utfordring i jula nettopp med tanke på at mange reiser å besøker familie samt mange reiser for å se fotball. Vil anbefale å booke på forhånd.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06. Sep. 2010, 01:06 »
Hotell er også ofte billigere om du bestiller på forhånd, gjerne i god tid, litt variabelt selvsagt, men det er mitt inntrykk i det store og det hele.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 06. Sep. 2010, 14:21 »
Da skal eg på følgande Newcastle kampar

28.des Tottenham - Newcastle
1. Jan Wigan - Newcastle
5. Jan Newcastle - West Ham

Dei to siste ser eg på som ingen problem og få billett til. Den på White Hart Lane er derimot eit større problem. Er det mulig og få billett til den kampen blant Toon Army eller er det bortimot umulig?

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #5 på: 06. Sep. 2010, 14:49 »
Du er nok i så fall helt avhengig av å være medlem av 12th man. Tviler sterkt at det havner noen billetter på general. Aller helst burde du hatt sesongkort på St. James, eller evt. kjenne noen som har det. Det er jo de som kan kjøpe billetter aller først.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06. Sep. 2010, 15:00 »
Radar? Har du sjanse til og fikse noke der?  :P

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7 på: 06. Sep. 2010, 15:55 »
Går vel an å kjøpe biletter utenfor stadion på wigan sin hjemmebane. Pleier jo aldri å være fullt der

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 07. Sep. 2010, 10:33 »
Har daarlig med kontakter rundt om kring med unntak av Liverpool, sunderland og Fulham.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 22. Nov. 2010, 16:34 »
Billettane til Tottenham borte blei lagt ut til members idag. Bestille i dag tidlig og det var utsolgt i formiddag. Kanon deilig og ha dei billettane i boks  ;D

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 23. Nov. 2010, 00:15 »
Good thing!  :D

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 05. Des. 2010, 11:51 »
Kor det er med tog i england? Skal ta London - Wigan t/r den 2 januar. Tar et tog opp før kampen og retur etter kampen.  Holder det og bestille 27 desember når eg kommer til London med tanke på pris? Veit det er billigare jo tidligare ein bestiller. Ser også at eg kan bestille over http://www.nationalrail.co.uk. Men må eg då få dei tilsendt i posten eller kan eg skrive dei ut slik at eg er sikker på at eg får dei?

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #12 på: 05. Des. 2010, 12:51 »
Bestill så fort som mulig! Er ganske enorm forskjell på pris med tanke på når man bestiller. Du tar bare vare på ref.nr. så henter du billettene i automatene på togstasjonen.
Godsanger?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 05. Des. 2010, 13:02 »
Når jeg var over i Newcastle sist så tok vi toget til Middlesbrough for å se match. Da betalte vi omtrent ingenting, selv om vi bare kjøpte billetter noen minutter før toget gikk.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #14 på: 05. Des. 2010, 13:14 »
Har sikkert noe å si om det er billige billetter igjen på reisen. Er sikkert en prosentandel av billettene som er billige. Når jeg sjekker billetter nå på reisen mellom London og Wigan er prisen for å reise i dag fra £65.20, mens den 27. desember ligger prisene fra £31.
Godsanger?