20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackpool 11. sept 16:00  (Lest 51795 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackpool 11. sept 16:00
« Svar #30 på: 02. Sep. 2010, 23:16 »
Jeg klarer snart ikke mer... :P

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 03. Sep. 2010, 11:14 »
Blir interessant å se en kamp hjemme, for en gangs skyld. Får vel invitere medsammensvorne hjem til meg for å se kampen. Har ikke byens beste burger, men har landets beste øl (dog ikke fra fat, men Dahls pils er Dahls pils).

Høres fornuftig ut. Du inviterer heller til hjemmekamp mot Blackpool enn mot Chelsea eller MænJu...  ;)
Poenget er at kampene mot Chelsea og ManU i de aller aller fleste tilfeller vises på TV (sky/ESPN/TV2 PL HD 1-3), mens kampen mot Blackpool kun vises på Altibox eller Sumo.
Kampene mot Chelsea eller ManU ser jeg sammen likesinnede på Three Lions. Denne kampen kan jeg ikke se på Three Lions, altså må jeg se den hjemme, og derfor er det kanskje like greit å sørge for å ha godt selskap og god drikke til?

Skjønner du fremdeles ikke? I såfall er det bare å gi opp.

Joa, skjønte jo poenget. Kommentaren min var mest humoristisk ment med tanke på motstanderen, men sånt noe skal aldri gjenta seg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 03. Sep. 2010, 13:39 »
Hehe. Akkurat den så virkelig ikke jeg. Jeg er ikke fullt så smart som jeg gjerne vil ha det til, bestandig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 03. Sep. 2010, 13:45 »
Jeg er ikke fullt så flink til å uttrykke meg som jeg gjerne vil være, bestandig.  ;)

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 07. Sep. 2010, 23:11 »
jevla drit...når eg kjøpte tv2 HD kanalene å tv2sport trodde eg at eg fikk 3 kamper i HD,å de som ikke var i HD kom på de andre kanalene...MEN den gang ei!!! Går jo tippeligaen på tv2sport,liga kjekt det  :P ...!!! fysta eg sga jør i mårå tidligt er å sei opp den driten!!!
Joey Barton 7

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 07. Sep. 2010, 23:20 »
kjøp sumo! fungerer som en drøm, og det er i HD :D

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 09. Sep. 2010, 11:48 »
Hvordan ligger vi an på skadefronten med Løven, Ameobi og Best?

Så at Ranger ikke spilte reservelagskampen fordi CH ville ha ham med mot Blackpool.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 09. Sep. 2010, 19:34 »
Iflg. nufc.com er både Ameobi, Løvenkrands og Carroll klare til kamp. Best er fortsatt ute.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #38 på: 10. Sep. 2010, 08:37 »
Syns det er så ekstremt opphausa det med Campbell, at han skal gjøre comeback, og kanskje mot Blackpool. Kjenner eg er litt lei Campbell allerede. Håper Colo og Williamson starter. Og at Ben Arfa, Tiote og Campbell kun starter på benken. Ingen grunn til å forandre laget nå....

PhilB

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #39 på: 10. Sep. 2010, 10:52 »
Tar flyet bort til Newcastle senere i dag. Får håpe at alle gode ting er 5 (har sett 4 kamper på st. james' før uten seier....).

Satser på knall stemning, godt Newcastle-spill, et par debuter og ikke minst seier for Newcastle!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #40 på: 10. Sep. 2010, 11:09 »
Tar flyet bort til Newcastle senere i dag. Får håpe at alle gode ting er 5 (har sett 4 kamper på st. james' før uten seier....).

Satser på knall stemning, godt Newcastle-spill, et par debuter og ikke minst seier for Newcastle!

Da vet vi hvem si skal skyldepå hvis det blir tap  :P

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 10. Sep. 2010, 14:48 »
jinx  :(
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 10. Sep. 2010, 17:23 »
Huff og huff, både gleder meg og gruer meg til i morgen. Vinner vi overbevisende og jeg er sikker på at vi kommer til å overleve i PL. Taper vi, betyr 6-0 seieren mot Villa nesten ingenting...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 10. Sep. 2010, 17:41 »
Det som er så jævlig med denne kampen. Med seier er vi på riktig vei, og det ser svært så lyst ut. Med poengtap så blir den oppløftende starten plutselig spolert. Nesten.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 10. Sep. 2010, 18:03 »
Nå er det på tide med kamp igjen, tror dette skal gå bra. Vi er gode på hjemmebane, og på papiret har egentlig ikke B'pool store mulighetene til å ta poeng.

Tror vi kommer til å se et offensivt lag, som gir alt hele kampen gjennom. Vi starter nok med samme lag som mot ulvene, men Ben Arfa kommer helt sikkert på i 2. omgang, og det er gode muligheter for at Tioté og Sol også får sine debuter imorgen.

Gleder meg!