20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackpool 11. sept 16:00  (Lest 51795 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackpool 11. sept 16:00
« Svar #15 på: 01. Sep. 2010, 17:25 »
Hughton kommer nok ikke til å endre på XI.
De må nok spille seg ut av laget. Ben Arfa blir nok byttet inn tidlig i 2. omg, men vi starter nok med samme 11 som før.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 01. Sep. 2010, 17:31 »
Hughton kommer nok ikke til å endre på XI.
De må nok spille seg ut av laget. Ben Arfa blir nok byttet inn tidlig i 2. omg, men vi starter nok med samme 11 som før.

Det perfekte hadde vært om vi hadde ledet 3-0 til pause. Super stemning vil da bli erstattet av spinnvill stemning i det Ben Arfa kommer på banen for å leke seg litt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #17 på: 01. Sep. 2010, 17:36 »
Hehe.
Kan se for meg den :D

Var det denne kampen som ikke gikk på tv?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #18 på: 01. Sep. 2010, 17:54 »
PL-kanalene jeg mente ja ;)
Men hvordan kan det ha seg at Altibox kan sende kampen, når TV 2 ikke gjør det?
Har ikke de kjøpt rettighetene av TV 2 da? Blir vel dessverre (!!) Sumo for min del da :(

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #19 på: 01. Sep. 2010, 19:42 »
Det var kjipt, var sikker på at kampen kom til å vises på TV2BPL HD3. Blir stream da.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 01. Sep. 2010, 20:53 »
Blir interessant å se en kamp hjemme, for en gangs skyld. Får vel invitere medsammensvorne hjem til meg for å se kampen. Har ikke byens beste burger, men har landets beste øl (dog ikke fra fat, men Dahls pils er Dahls pils).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 02. Sep. 2010, 10:43 »
Jeg har streamet alle kampene til nå, og det har funka veldig bra. Hjelper jo selvsagt at vi har HD projektor hjemme :D

Ellers sier jeg meg enig med det som de fleste skriver, at vi stiller med samme lag som sist, så får heller BA/Tiote/Campbell eventuelt komme innpå etterhvert for å vise seg frem.

Det laget som har spilt til nå har fortjent videre tillit, bortsett fra kanskje Perch og Harper som ikke har overbevist.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 02. Sep. 2010, 10:54 »
Blir interessant å se en kamp hjemme, for en gangs skyld. Får vel invitere medsammensvorne hjem til meg for å se kampen. Har ikke byens beste burger, men har landets beste øl (dog ikke fra fat, men Dahls pils er Dahls pils).

Høres fornuftig ut. Du inviterer heller til hjemmekamp mot Blackpool enn mot Chelsea eller MænJu...  ;)

Simmio

• Gjest
« Svar #23 på: 02. Sep. 2010, 13:45 »
Hvor mange kamper spilte Jonas på høyrebacken i VM? To-tre kamper. Vi dømmer Jonas litt fort synes jeg. Jeg tror ikke Perch eller Raylor hadde gjort en bedre figur på de kampene.

Men for all del, det kan hende han er så dårlig som alle skal ha det til.  ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 02. Sep. 2010, 14:24 »
2 kamper var det vel.

Men om Argentina alikevel hadde vunnet VM og Jonas hadde spilt høyreback i hver kamp så ville det fortsatt vært en dårlig ide -spør du meg.

Og det er det først og fremst to årsaker til:
1 - Vi utnytter ikke Jonas sitt potensiale til det fulle
2 - Jonas er ving, og vi har ikke for mange vinger derimot har vi bra dekning på høyreback

Simmio

• Gjest
« Svar #25 på: 02. Sep. 2010, 14:58 »
Jeg bare foreslo det fordi, jeg synes Perch har vært dårlig, og at det alltid blir farligheter på hans side. I tillegg har Routledge vært ganske god.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #26 på: 02. Sep. 2010, 15:27 »
Vi bør gi Perch en sjans før vi dømmer han. Er kun hans 3 kamp på dette nivået, han må få tid til å tilpasse seg tempoet.

Simmio

• Gjest
« Svar #27 på: 02. Sep. 2010, 15:50 »
Jepp, han har potensial. Han er grei fysisk, men sliter posisjonsmessig og i blant setter han inn noen hodeløse taklinger. Men jeg tipper han blir god når han får litt tid på seg. Han er i hvertfall bedre enn Simpson. Var å så på West Brom. mot Newcastle på St' James i år, og da var han helt elendig.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 02. Sep. 2010, 18:51 »
Slike kamper som Perch må spille etter min mening. Her skal vi styre og han kan forhåpentligvis få en like god opplevelse som mot Villa. Han har aldri spilt PL før og trenger å tilpasse seg nivået.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 02. Sep. 2010, 23:12 »

Høres fornuftig ut. Du inviterer heller til hjemmekamp mot Blackpool enn mot Chelsea eller MænJu...  ;)
Poenget er at kampene mot Chelsea og ManU i de aller aller fleste tilfeller vises på TV (sky/ESPN/TV2 PL HD 1-3), mens kampen mot Blackpool kun vises på Altibox eller Sumo.
Kampene mot Chelsea eller ManU ser jeg sammen likesinnede på Three Lions. Denne kampen kan jeg ikke se på Three Lions, altså må jeg se den hjemme, og derfor er det kanskje like greit å sørge for å ha godt selskap og god drikke til?

Skjønner du fremdeles ikke? I såfall er det bare å gi opp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon