20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600  (Lest 34702 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« Svar #165 på: 29. Aug. 2010, 19:50 »
det var sånn jeg leste det her oppe.. jeg klarte ikke å gjøre det til noe negativt at Shearer hadde kommentert at det virket som om Wolves ville ta Barton ut av kampen...

Han kom, ble mett og dett var dett....

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 29. Aug. 2010, 20:03 »
Nå innehar vi 8.plass etter tre serierunder, og har unnagjort to særdeles vanskelige kamper (les: Villa og ManU).

Foran oss har vi tre lag vi bør satse på å forsere, nemlig Bolton, Birmingham og Wolves, men vi har også tre lag bak oss som mest sannsynlig går forbi, i Liverpool, Tottenham og ManCity. I tillegg blir Everton harde.

Kanskje litt tidlig å få store forhåpninger, men jeg mener vi kan sloss om en 8.-10. plass i år, hvis vi fortsetter å gjøre jobben vår fremover. Og den jobben starter til helgen, mot Blackpool.

Hjemmekampene mot slike lag MÅ vinnes, og gjerne dra med oss 1/3 poeng borte også. Overrasker vi mot lag som Villa, Everton, City og Tottenham, kan dette bli bra. Men nøkkelen ligger i kamper som Blackpool, Wigan og WBA.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 29. Aug. 2010, 22:14 »
Aldri i verden om vi er i nærheten av å bli topp 10. Så lenge vi holder oss unna nedrykk, er det viktigst. Tabellen er fullstendig uinteressant. Det er resultatene som teller. Så langt ligger vi bra an. Men vi bør vinne slike kamper som mot Wolves i går. Selv om det er en vanskelig bortekamp, så dominerer vi spillemessig og sjansemessig og bør stikke av med alle tre poengene. Å vinne slike kamper kan bli særs viktig i kampen for å overleve.

Jeg tar hver kamp for seg, og driter en milelang marsj i tabellen. Den er kun interessant når det gjenstår noen ytterst få serierunder.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #168 på: 29. Aug. 2010, 22:18 »
Tabellen er fullstendig uinteressant. Det er resultatene som teller.

Nå er det i realiteten tabellen som bestemmer om vi rykker ned eller ikke da.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 29. Aug. 2010, 22:25 »
Tabellen er fullstendig uinteressant i august og september. Det er i april og mai vi kan begynne å se på tabellen. Men det er uansett resultatene som teller. Får vi de resultatene vi skal ha, så får vi nok poeng til at vi ikke trenger bekymre oss for tabellen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #170 på: 29. Aug. 2010, 22:39 »
Selvfølgelig.
Men tabellen er like interessant nå, som i april for min del. Kanskje du ikke er like opptatt av den nå, og det er greit det, men det gir uansett en pekepinn på hvordan andre lag gjør det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 29. Aug. 2010, 23:04 »
Tror det Joakim veldig utfyllende prøver fortelle er vel at en skal vente med å lese noe som helst ut av tabellen før den har satt seg noe :P
Ikke at det vil være først i april/mai.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 30. Aug. 2010, 00:10 »
Aldri i verden om vi er i nærheten av å bli topp 10. Så lenge vi holder oss unna nedrykk, er det viktigst. Tabellen er fullstendig uinteressant. Det er resultatene som teller. Så langt ligger vi bra an. Men vi bør vinne slike kamper som mot Wolves i går. Selv om det er en vanskelig bortekamp, så dominerer vi spillemessig og sjansemessig og bør stikke av med alle tre poengene. Å vinne slike kamper kan bli særs viktig i kampen for å overleve.

Jeg tar hver kamp for seg, og driter en milelang marsj i tabellen. Den er kun interessant når det gjenstår noen ytterst få serierunder.

Vil bare minne på at vi vant 6-0 mot Aston Villa, hvilket viser hvilket potensial som bor i laget vårt. Altså, potensialet til å komme på øvre halvdel ligger der, men vil vi klare det....? - tvilsomt. Tror det kommer til å svinge i år, men å si at vi er sjanseløse er ihvertfall på jordet.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #173 på: 30. Aug. 2010, 01:50 »
Tabellen er fullstendig uinteressant i august og september. Det er i april og mai vi kan begynne å se på tabellen. Men det er uansett resultatene som teller. Får vi de resultatene vi skal ha, så får vi nok poeng til at vi ikke trenger bekymre oss for tabellen.

Enig i at tabellen ikke er så viktig i begynnelsen av sesongen.Men fasiten etter august med en hjemme kamp og tre bortekamper viser to seiere, et tap og en avgjort som er i mine øyne godkjent. Ok skulle helst ha sett at vi vant mot Wolves, men må presisere at de ikke har tapt på hjemmebane siden i mars.

PhilB

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #174 på: 30. Aug. 2010, 07:36 »
Tabellen har lite å si før vi kommer til oktober/november. Tabellen er en konsekvens av resultatene vi får, så uinteressant er den egentlig aldri, men mer og mer relevant jo lenger inn i sesongen vi kommer...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 30. Aug. 2010, 09:04 »
Jeg skjønner at vi som nyopprykkede bør ha ambisjoner om å holde oss, men har vi så fantastisk mye dårligere lag enn den perioden vi havnet rundt 10. plass?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 30. Aug. 2010, 11:00 »
Jeg skjønner at vi som nyopprykkede bør ha ambisjoner om å holde oss, men har vi så fantastisk mye dårligere lag enn den perioden vi havnet rundt 10. plass?

Absolutt ikke, og i tillegg kan vi nå skryte på oss å ha spillere som faktisk vil spille for klubben, og blø for drakta.

Får vi inn Keane nå, og en back i januar, ser det absolutt ikke galt ut.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #177 på: 30. Aug. 2010, 15:11 »
Vil bare minne på at vi vant 6-0 mot Aston Villa, hvilket viser hvilket potensial som bor i laget vårt. Altså, potensialet til å komme på øvre halvdel ligger der, men vil vi klare det....? - tvilsomt. Tror det kommer til å svinge i år, men å si at vi er sjanseløse er ihvertfall på jordet.
Møter vi ett "Aston Villa" som tror de skal utpå å vinne møter de ett lag som vet de skal gi alt i 90 min.

Tror det er litt der det ligger. Altså i det som CH har "innført". Slåss til siste pipet har kommet ut av dommern. Lag som tror de skal ut på banen for å leke med oss vil finne at akkurat det kan være å ta litt for lett på det. Noe som kan føre til nettopp det som skjedde i Villa-kampen.

Hvis dere skjønner hva jeg mener :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #178 på: 30. Aug. 2010, 15:59 »
Altfor lenge til neste kamp!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #179 på: 30. Aug. 2010, 17:02 »
fasiten etter august med en hjemme kamp og tre bortekamper viser to seiere, et tap og en avgjort som er i mine øyne godkjent.
Den ene var cup-kamp, så vi har 1-1-1 etter 3 kamper. Godkjent, men også det samme vi hadde de tre første kampene vi var oppe i PL :P
Relativt like resultater også. 1-1, 3-0 tap. Seieren er den eneste som skiller :P