20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600  (Lest 34449 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« Svar #150 på: 28. Aug. 2010, 21:27 »
Greia med Perch er at han i utgangspunktet har alle fysiske forutsetninger for å bli en god høyreback. Langt sterkere i duellspillet enn både Simpson og Raylor spør du meg, og han har god fart også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PhilB

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #151 på: 28. Aug. 2010, 21:34 »
Har troen på simpson, men meget mulig jeg må spise de ordene senere i sesongen.

Perch har alle forutsetningene, men syns han har for dårlig fotballforståelse, og da kommer man til kort. Men det er også noe som kommer med erfaring, så meget mulig at han blir good. Men inntil videre: agree to disagree  :)

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #152 på: 28. Aug. 2010, 21:36 »
Greia med Perch er at han i utgangspunktet har alle fysiske forutsetninger for å bli en god høyreback. Langt sterkere i duellspillet enn både Simpson og Raylor spør du meg, og han har god fart også.

Enig der, jeg tror han vil bli en god høyreback jo lengere inn i sesongen vi kommer. Det er tross alt hans 3 første kamper på PL nivå. Dog var han god fremover og virker som en svak version av moderene backtyper som vil fram på banen :) Han prøver og syntes han gjør det greit men akkuratt som kommentatorene sier så får han lite hjelp og møter alltid 2 stk nesten.
Ba Ba Ba!!!

nobby

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #153 på: 28. Aug. 2010, 23:02 »
Min mening... Her skriver jeg som trofast newcastle supporter siden tidlig 90 tall, og jeg er utrolig takknemlig for ett poeng på bortebane i dag. Har aldrig noe særlig tro på mer enn et poeng borte etter di siste sesongene til nufc i pl. Fikk desverre ikke sett kampen i dag, siden fest å fyll kom i veien, men setter pris på et objekivt resonemang. Fortjent med ett poeng? Eller skulle vi hatt tre? Må desverre si til dere alle kjære medsupportere, at poengene må vi nok hente på hjemmebane i år. Gleder meg alelrede til 11 sep. da jeg sitter ringside selv. Men tror ikke nufc blir noe topplag på en stund enda, mye pga bortestatistikken våres... Men gud så godt å være tilbake, og jammen virker det ikke som om at vi skal bli der også!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 28. Aug. 2010, 23:09 »
Godt fornøyd med at vi fortsetter poengfangsten, unngår, tap, kommer tilbake etter å ha ligget under, og ikke minst så spiller vi bra fotball i store deler av kampen! Herlig å se, og det var mye lyspunkter i dag. Det er synd vi ikke omsetter sjansene bedre. Carroll burde utvilsomt ha vært tomålsscorer, og Nolan burde også hatt to goaler i dag. Det som er positivt er at vi skaper sjanser.

Ble dessuten svært overraska over hvilket idiotisk lag Wolves er. Det krydde med tullinger på det laget, og kapteinen Henry var kronidioten utpå der. Forferdelig at han fikk fullføre kampen. Joey Barton var offeret gang etter gang, virket nesten som de var ute etter å skade han, og dommeren gjorde selvsagt ingenting for å beskytte Joey. En skandale. Vi er heldige som ikke hadde med oss knekte bein hjem til Newcastle.

Synes Routledge, Colo, Smith og Barton var de beste i dag. I den rekkefølgen.

Jonas er i den kategorien at han må skjerpe seg litt nå, synes han tuller altfor mye med ballen og ødelegger angrep for oss. Men skal ha skryt for at han jobber utrettelig, og vi vet at formen kommer etterhvert. Perch hadde heller ingen veldig god kamp i dag, og må opp ett hakk. Harper fortjener også en skikkelig skyllebøtte på corneren som Ebanks-Blake header i stolpen. Det er en ball keeper SKAL ha, end of story. Han feilberegner stygt utgangen på corneren og en ball som faller ned på bakre stolpe er keepermat.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #155 på: 29. Aug. 2010, 00:57 »
Mener også det er noe å utsette scoringen også jeg...
I studio snakket de om hvor sikker Almunia virker, og hvordan det gir trygghet til forsvaret. Akkurat det punktet kan ikke undervurderes.
Harper gjorde ingen store feil i dag, men burde ha plukket stolpeskuddet, kanskje tatt scoringen (men det er fra kloss hold, og Ebans-Blake gjør en stor jobb) og burde ha vært mer offensiv. Står for ofte for langt inne i boksen.

Ellers som du sier Kyrre, godt å se at vi fortsetter poengfangsten. Var jo langt fra en enkel kamp dette. Wolves spilte helt på grensen av det lovlige, til tider over grensen, så vi måtte fighte for poeng. Dog er vi bedre enn dette laget, så vi skal slå de hjemme :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 29. Aug. 2010, 04:37 »
Jeg syns jo det er morsomt å se at Smith viser seg å takle et visst PL-nivå. Han har jo her inne fått stemplet på seg for å ikke ta tempoet!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 29. Aug. 2010, 08:58 »
Jeg syns jo det er morsomt å se at Smith viser seg å takle et visst PL-nivå. Han har jo her inne fått stemplet på seg for å ikke ta tempoet!

Hehe! Innsatsen til Smith har jeg aldri klaget over. Han gjorde en god jobb i går også. Problemet er at en defensiv midtbanespiller må også være i stand til å sette i gang angrepet etter at han har tatt ballen. Og der sliter Smith, dessverre.

Det du sier om Perch er jeg forøvrig helt enig i. Kommentatorne har påpekt at han er litt slapp i plasseringen fordi han er vant til å kompensere med fart. Han har så absolutt større forutsetninger enn Simpson. Plasseringsevnen det scorter på, til nå. Vi må gi ham litt tid.

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #158 på: 29. Aug. 2010, 10:53 »
Nei, det har han ikke, men har mer rutine enn perch. Perch sitt største problem er at han leser spillet dårlig og dermed plasserer seg feil. Å bruke 1,5 mill pund på han er for meg uforståelig.

Jonas har beviste i vm at han heller ikke kan spille der. Skikkelig problemplass inntil simpson kommer tilbake.   
Simpson holder rett og slett ikke mål. Han var jo vårt svakeste ledd i Championship, så han kommer til å slite skikkelig i Premier League. Perch er for all del ikke noen fantastisk høyreback han heller, men ut i fra det jeg har sett av han til nå vil jeg heller ha han enn Simpson :)

Kjøp Beye tilbake fra Villa  ;D

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #159 på: 29. Aug. 2010, 12:06 »
Fikk bare med meg siste halvtimen, men et OK resultat. Ser forresten at Barton spilte seg til en 9'er på Skybørsen... Var han så god? Ser forresten at dommerne i PL gir han gult kort nesten uansett hva han gjør. Nå har han vel på egenhånd klart å skape seg det ryktet, men alikevel er han vel strengt tatt ikke en stygg spiller? I alle fall ikke i det siste synes jeg.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 29. Aug. 2010, 15:23 »
Ja, Barton var god. Og han holdet seg tilogmed i skinnet, selv om det holdt hardt på slutten. Det var tydelig at mye Dritt-Wolves sin taktikk gikk ut på å provosere Barton, og helt på slutten så det nesten ut som om de klarte det.

Syns Barton har vært en av våre beste i sesonginnledningen sett under ett.

Williamson har også begynt bra, men var litt i ingenmannsland på målet som vi fikk imot igår.

På et mer generelt grunnlag er jeg godt fornøyd med kampen igår. For to sesonger siden så hadde dette vært en typisk kamp som hadde endt med 1-0 eller 2-1 tap. Igår kjempet vi til oss ett poeng som kan vise seg å bli viktig når vi gjør opp status ved sesongslutt.

Det er faktisk nesten så vi hadde fortjent å vinne denne kampen, men samtdig har vi litt flaks at vi ikke får straffe imot på 1-0 tidlig i andre omgang.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 29. Aug. 2010, 15:51 »
Disappointingly and inexplicably, Alan Shearer and the Match of the Day chaps seemed to find the whole Barton episode hilarious.

Well, Big Al and his chums may have been giggling on the sofa but there didn't appear to be too many chuckles among the travelling fans or players as they witnessed the assaults.

Had McCarthy's plans been successful and Barton been dismissed or hospitalised, United would have left Molineux defeated and facing the next few Premier League games without their most influential midfielder.

Side-splitting stuff eh...?

One would have thought that our former number nine, of all people, would appreciate the value of every single Premier League point.

Ganske skuffende, dette!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 29. Aug. 2010, 15:55 »
Ikke første gangen Shearer er negativ til noen av spillerne. Litt bitterhet ute og går her?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 29. Aug. 2010, 16:06 »
Folka i MOTD prater gjerne som de er verdensmestere i alt, og er ekstremt kritiske. Hansen og Shearer har gjerne et øye for det kritiske, istedenfor det brilliante. Hansen brukte f.eks forrige helgs program til å kritisere Theo Walcott....han scoret hat-trick.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 29. Aug. 2010, 16:55 »
Så MOTD i dag tidlig og skjønner ikke helt hva kritikken mot Shearer går utpå. Eneste Shearer viste var at Barton ble tatt hardt 7-8 ganger, og den ene gangen Barton går inn i takling får han gult kort. Han sa at dette tydeligvis var planen til Wolves, og at Barton gjorde det bra med å ikke bli provosert.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/