20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600  (Lest 34479 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« Svar #135 på: 28. Aug. 2010, 18:31 »
Og i tillegg får Perch ikke så mye hjelp bakover som sagt, sammenlignet med Enriqe.

lgridne: Jeg irriterer meg faktisk ikke over de duellene til Carroll. Han får så forbanna mye juling av skitne midtstoppere i løpet av en kamp, stoppere som gjør alt for å ta han ut av kampen.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 28. Aug. 2010, 18:39 »
Noen som vet hvorfor vi spilte i hvitt i dag, og ikke i hjemmedrakt? Eller faktisk i blått?

ÆSJ, LANDSLAGSPAUSE. HATE IT!!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #137 på: 28. Aug. 2010, 18:46 »
Ok, takk :)

Hansn

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #138 på: 28. Aug. 2010, 18:49 »
Syntes Newcastle gjor en grei kamp. Kunne fort tatt med seg alle 3 poengene men kunne også ha endt med 0. 1-1 er et greit resultat.

Virket som Mccarty's plan var å irritere/provosere Barton, Carrol og Smith. Sykt mange etterslenger og stygt spill.

Vår svakeste i dag syntes jeg var Nolan. Hadde en tung dag på jobben, men kommer uten tvil sterkere tilbake. Syntes også det var dårlig av Hughton idag med tanke på bytter. Venter for lenge pluss enkelte bytter kommer ikke, som egentlig skulle ha blitt gjennomført.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #139 på: 28. Aug. 2010, 18:57 »
Var det LuaLua som varmet opp på sidelinjen?

Synes vi ble litt tannløse utover andre omgang, og hva var poenget med å bytte ut Carroll? Han hadde garantert scoret ett mål til om vi hadde fått nytt blod i angrepsspillet!
Gan canny doon Toon!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 28. Aug. 2010, 19:03 »
Det var ikke sikkert Carroll skulle spille denne kampen. Han var visst plaget med en ankel. Best å ikke ta noe risiko. Forøvrig er jeg veldig fornøyd med at vi klart var det beste laget mot en mostander som er spådd på nedre del av tabellen.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #141 på: 28. Aug. 2010, 19:04 »
Stort sett veldig gode oppsummeringar, gutta. Sjeldan edrueleg til så kort etter kampslutt å vere!  :P

Mine fem beste (rangert): Barton, Smith, Williamson, Enrique, Carroll.

Resten tykkjer eg gjorde det heilt greit. Perch og Nolan med eit par uheldige involveringar kvar, men begge viser også ein del som er bra. Viktig å ha ein som Nolan, som kan dukke opp i boksen, sjølv om han berre traff sporadisk i dag.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #142 på: 28. Aug. 2010, 19:09 »
Forøvrig er jeg veldig fornøyd med at vi klart var det beste laget mot en mostander som er spådd på nedre del av tabellen.
Godt poeng. Vi er tross alt nyopprykket (rart å si det, men), og da er det ikke så ille med 1 poeng borte mot slike lag. I allefall ikke hvis vi slår dem på St. James'.

Synes det ble litt stillestående da vi angrep til tider, så det blir spennende å se hva Ben Arfa og Tiote kan bidra med. Gleder meg til å se dem og evt andre nyvervelser i aksjon.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 28. Aug. 2010, 19:26 »
Vi tar Wolfes på hjemmebane. Der er de garantert fornøyd med ett poeng. På hjemmebane sier det seg selv at de må kjøre mot et lag som oss. At vi var best er utrolig viktig for selvtilliten til laget. Hadde ikke gjort seg om vi hadde blitt fullstendig overkjørt men likevel skrapt med seg ett poeng.

Skulle ha vunnet som sagt, sett under ett, men vi kunne hatt enda mer marginer mot oss. Spesielt på straffesituasjonen. Fatter ennå ikke hvordan dommeren klarte å IKKE dømme straffe der, og i tillegg prestere å dømme utspark.
« Siste redigering: 28. Aug. 2010, 20:00 av InspectorC »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 28. Aug. 2010, 20:01 »
Carroll spilte med smerter i ankelen:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6344402,00.html

Så det er derfor han ikke var så bevegelig i dag, som i de 2 foregående kampene. Synd, men han helt 100 % hadde vi tatt kampen:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 28. Aug. 2010, 20:12 »
Dommeren gjorde så utrolig mye rart i denne kampen. Kan ikke ha en så vanvittig dårlig dommer på et så høyt nivå. Han fratok oss blant annet minst to soleklare cornere, som det ikke er fysisk mulig å dømme fem-meter på. Hvordan han greide å få det til at våre spillere sparket ut ballen i de tilfellene, det er det bare dommeren som vet.

Vi kunne hatt enda mer marginer mot oss, men vi kunne også hatt flere marginer med oss. I den grad det kan kalles marginer når dommeren dømmer åpenbart feil i vår disfavør.

Og jeg forstår fremdeles ikke hvordan Wolves fikk lov å fullføre kampen med 11 mann.
Hvordan det ikke er mulig å slå hardere ned på de ekstremt brutale hockeytaklingene Barton utsettes for, det er langt utenfor min forstand. Og det er bare å berømme Barton for ikke å miste hodet, som åpenbart må ha vært McCarthys eneste takikk i denne kampen. En smålig manager, for smålige klubber.

En litt småvond ankel er ikke god nok unnskyldning for å bomme på åpent mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

PhilB

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #146 på: 28. Aug. 2010, 20:46 »
Ingen tvil om at dommeren gjorde utrolig mye rart i dag. Men det skal jo sies at han snøt wolves for en soleklar straffe, så sånn sett skal vi være fornøyd. Og ja, wolves burde hvertfall hatt 1 rødt kort..!

Er ikke den største Perch fanen og er egentlig ganske skjelven vær gang motstanderne kommer nedover på hans side. Raylor hadde etter min mening vært et mye bedre akternativ.

Gleder meg til å se Ben Arfas debut (forhåpentligvis) hjemme
mot blackpool på st. James'. Satser på nok et målkalas  ;D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 28. Aug. 2010, 20:59 »
Raylor har vel ikke akkurat bevist at han er noen stabil PL-back han heller...

PhilB

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #148 på: 28. Aug. 2010, 21:11 »
Nei, det har han ikke, men har mer rutine enn perch. Perch sitt største problem er at han leser spillet dårlig og dermed plasserer seg feil. Å bruke 1,5 mill pund på han er for meg uforståelig.

Jonas har beviste i vm at han heller ikke kan spille der. Skikkelig problemplass inntil simpson kommer tilbake.   

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #149 på: 28. Aug. 2010, 21:24 »
Nei, det har han ikke, men har mer rutine enn perch. Perch sitt største problem er at han leser spillet dårlig og dermed plasserer seg feil. Å bruke 1,5 mill pund på han er for meg uforståelig.

Jonas har beviste i vm at han heller ikke kan spille der. Skikkelig problemplass inntil simpson kommer tilbake.   
Simpson holder rett og slett ikke mål. Han var jo vårt svakeste ledd i Championship, så han kommer til å slite skikkelig i Premier League. Perch er for all del ikke noen fantastisk høyreback han heller, men ut i fra det jeg har sett av han til nå vil jeg heller ha han enn Simpson :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.