20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva er deres favorittlag i tippeligaen??  (Lest 16799 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hva er deres favorittlag i tippeligaen??
« Svar #30 på: 01. Juli 2005, 20:49 »
Molde - Ålesund større enn Molde - Rosenborg? Haha, det må du lengre ut på landet med.. Artig at Ålesund er oppe engang i blant å underholder med optimisme og glød, men det store oppgjøret på nord-vestlandet er Molde-Rosenborg!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 01. Juli 2005, 21:05 »
Sitat fra: "Mushans"
Molde - Ålesund større enn Molde - Rosenborg? Haha, det må du lengre ut på landet med.. Artig at Ålesund er oppe engang i blant å underholder med optimisme og glød, men det store oppgjøret på nord-vestlandet er Molde-Rosenborg!

Jeg er vel til en viss grad enig. Men jeg vil påstå at når Aalesund og Molde møtes (som de gjør i Adecco i 2006) så er nok det oppgjøret større og mer rivalpreget enn Molde og Rosenborg, der hatet ikke lenger er hva det en gang var. Kanskje fordi vi vinner hele tida. Spesielt på Røkkeløkka, hvor vi aldri har tapt :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvind

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #32 på: 01. Juli 2005, 21:10 »
Tippeligaen: Brann.
Norge generelt: FK Haugesund.
eep the faith, Howay the lads!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 01. Juli 2005, 22:28 »
Sitat fra: "Mushans"

Det er større folkefest når Ålesund kommer på besøk på Røkkeløkka enn når RBK gjør det virker det nå som. Men jeg har ikke vært på noen av de kampene så jeg aner ikke..

Men et derby mellom Molde å Rosenborg er vel ikke akkurat et derby sånn egentlig. Brann - Molde / Molde - Brann blir mer et derby da. ivertfall slik jeg tolker det ordet.

Bjørn - dårlig tolk
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 01. Juli 2005, 23:10 »
Hvordan det? Det er bare 3 timer fra Molde til Trondheim, mens det tar 12-13 timer til Bergen. Til Ålesund er det 2 timer, men pågrunn av deres forferdelige sportslige historie er det et ikke tema..

Molde og Rosenborg har jo dessuten vært Norges to beste lag de siste 10 sesongene..

For oss som følger Molde er kampen mot Rosenborg den største med Ålesund på en god andre plass. Team Romsdalen nedi Oslo kommer kanskje til å bli en god nummer 3 om de fortsetter å hente resusser fra våre trakter..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 01. Juli 2005, 23:13 »
Jaja, da var jeg ikke så god i norsk geografi som jeg trodde da...og må bøye meg i støvet :) men det begynner vel uansett å bli noen år siden molde har vært helt i toppen er det ikke?? eller tar jeg helt feil her også. Er ganske dårlig på norsk tippeligahistorie å sånn...bortsett fra at Rosenborg har vunnet 13 år på rad, så vet jeg ikke hvem som kom på 2.plass i alle de årene :)

Bjørn - ignorant
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 01. Juli 2005, 23:29 »
Molde på 2. plass i 2002 vil jeg tro.. 2003 og 2004 er nok år som vi i nordvest må glemme med det første... Har litt troen foran høstsesongen, men da må Daniel Berg Hestad og Petter Rudi finne storformen!

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #37 på: 03. Juli 2005, 12:35 »
Brann mot Rosenborg, Brann mot sogndal, brann mot viking, brann mot enga. Det er fire såkalte derby.
rosenborg mot brann, rosenborg mot glimt, rosenborg mot molde, rosenborg mot enga. Det er fire til... I norge så trenger det ikke å være nabolaget i geografisk betydning som blir derby. Men det er litt story bak det...
ieron Dyer

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #38 på: 03. Juli 2005, 13:00 »
Enga - LSK er derby det svinger litt av.
Toon, Toon,
Black and white army

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #39 på: 03. Juli 2005, 13:20 »
Aalesund-Molde folkens! Det er no eit kanon derby!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #40 på: 03. Juli 2005, 16:01 »
Idag ryker RBK i Tromsø...2-1 er mitt tips

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 03. Juli 2005, 16:38 »
I dag vinner Molde etter 2 mål av Daniel Berg Hestad!

Molde 2-0 Lillestrøm

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 04. Juli 2005, 10:05 »
Sitat fra: "UrzaiZ"
Idag ryker RBK i Tromsø...2-1 er mitt tips

Riktig resultat. Dog feil vei, naturligvis.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 04. Juli 2005, 12:45 »
Hmm, riktig resulatat på Molde, men Daniel nøyde seg med å vare BB..

Jaja, lov til å skuffe litt sin første kamp på flere uker! Daniel kommer sterkere tilbake :wink:

Fabio

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #44 på: 04. Juli 2005, 18:19 »
Sjokk at Konate scorte i sin første kamp :P

Født i Molde, heier på Molde!!! 8)
åtte Chelskji brenne!