20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva er deres favorittlag i tippeligaen??  (Lest 16805 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Hva er deres favorittlag i tippeligaen??
« Svar #15 på: 29. Juni 2005, 18:04 »
Vål`enga på grunn av de gode spillere som Hovi, Grindheim, Ishizaki, Arason, osv. men mest på grunn av Reka!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #16 på: 29. Juni 2005, 19:04 »
Det e' Berre lekkert!
Toon, Toon,
Black and white army

plebbster

• Gjest
« Svar #17 på: 29. Juni 2005, 20:06 »
Sitat fra: "Mack"
Det e' Berre lekkert!

At han stikker, ja. ganske bra, men synd at VIF ikke kommer til å bli svekket. Mannen er jo  ingen god fotballspiller, han scorer bare mange mål.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 29. Juni 2005, 20:40 »
Sitat fra: "plebbster"
Sitat fra: "Mack"
Det e' Berre lekkert!

At han stikker, ja. ganske bra, men synd at VIF ikke kommer til å bli svekket. Mannen er jo  ingen god fotballspiller, han scorer bare mange mål.

Mange mål? Dette er første gang i historien at Morten Berre scorer regelmessig. Han har bestandig scoret rundt 4-5 mål hver sesong. I år hadde han 5 mål etter tre kamper omtrent. Men det er bare tilfeldig at Berre scorer så mye i år. Han er, som du sier, egentlig ingen spesielt god fotballspiller. Pur flaks.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 29. Juni 2005, 23:27 »
Slik som jeg ser det er Berre en spiss som ikke har fått ut sitt fulle potensial før i årets sesong. I fjor kunne han avgjort tippeligaen med en skåring i siste minutt på Ullevåll, men bommet, i år skårer han regelmessig.

Hm, man kan kanskje sammenligne Berre med Alan Johnson dersom noen mener han er et one-hit-wonder!

Syns det er bra at Berre endelig markerer seg, han var jo en habil spiss i Viking, uten så veldig mange mål, men nå i VIF har det løsnet litt etter en stund. Jeg velger å tro at han er på en stigende kurve, altså at det bare blir bedre :)

Men som jeg allerede har sagt manger ganger før, den som lever får se, det gjelder om Berre også vil jeg si!

Bjørn - mener så mye rart
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 30. Juni 2005, 00:33 »
Sitat fra: "Torjus"
Tromsø gjelder her oppe i nord Kristoffer! Bodø/Glimt har alltid vært nr.2. Jepp i 2003 også. :lol: Cupen og serien.

Ja, særlig. Dere er og forblir smågutter sammenligna med Glimt oppe i nord. Selv om Glimt dessverre rykker ned i år og er inne i en mørk periode, kommer vi nok opp igjen og tilbake i toppe skal du se.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 01. Juli 2005, 12:35 »
Sitat fra: "Joakim"
Rosenborg e' laget mitt
Et eventyr i svart og i hvitt.

Rosenborg e' lage'.
Guttan som kan faget.
Flaggan på tribunan dæm e svart og kvit.
På Lerkendal spælle RBK,
at nånn tørs komma hit.

Gud signe Rosenborg Ballklub, EC Dahls og NUFC. :D

Vi sliter for tiden, men vær dere trygg. Troillongan fra Trondheim kommer knallhardt tilbake. Og det beste som kan skje er at dere avskriver oss. Når høsten kommer, så kan dere banne på at RBK er der oppe og kjemper igjen.

Og Nordin. Vålerengen har kun slått Rosenborg i de to siste kampene på Lerkendal, og oppgjørene på Ullevaal og Lerkendal er alltid tette og spennende. Noen ganger vinner de blå. Noen ganger vinner RBK.

Jeg bare minner om én ting. RBK lå 10 poeng bak serieleder Lyn, med fire lag foran seg på tabellen etter 14 serierunder i 2002. Rosenborg vant serien etter å ha rundjult Brann i siste serierunde.

Vi lå lenge og hanglet i fjor også. Vi lå ikke fullt så langt bak, og avstanden fremover var ikke fullt så stor, men vi vant til slutt. Hvorfor skulle ikke det skje også i år?
tror du ennda at Rbk tar gull??? RBK maskineriet er ute av stand dennes sesongen..face it!  Glimt for evig

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 01. Juli 2005, 16:38 »
Glimt? Hahaha. Har jeg hørt det også :lol:

RBK tar alltid gull.

Neida. Vi tar verken serie- eller cupgull i år. Det er fordi vi har satt oss selv i en posisjon vi glatt burde ha unngått. Men det er jo de samme som dolka Ola By Rise i ryggen, som fremstår som "hovedpersonene" i det som foregår ute på banen i disse dager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 01. Juli 2005, 17:33 »
F***, jeg hadde sett for meg en cupfinale mellom Norges 2 beste lag de siste 10 årene.. Rosenborg - Molde hadde vært en herlig finale.

Norges største derby??
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 01. Juli 2005, 18:06 »
Sitat fra: "Mushans"
F***, jeg hadde sett for meg en cupfinale mellom Norges 2 beste lag de siste 10 årene.. Rosenborg - Molde hadde vært en herlig finale.

Norges største derby??

Bodø/Glimt VS til

:D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Morientes

• Scouser
  • Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #25 på: 01. Juli 2005, 19:03 »
Lyn-Enga
iverpool 4ever!
We won it five times*****

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 01. Juli 2005, 19:12 »
Lillestrøm - Enga og omvendt.....
eller Ålesund - Molde og omvendt

Hva er egentlig kriterier for et derby i norge?? er jo ik mange lag som kommer fra samme fylke eller område, slik som Newcastle - Sunderland. Da blir det vel strengt tatt ikke mange derby i Norge...

Bjørn - langtvekkistan
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

plebbster

• Gjest
« Svar #27 på: 01. Juli 2005, 19:22 »
Ja, det var virkelig synd Brann ikke møtte noe motstand i fjorårets finale. Så enkelt det var å bare kruse igjennom hele matchen.

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #28 på: 01. Juli 2005, 19:27 »
Sitat fra: "Joakim"
Glimt? Hahaha. Har jeg hørt det også :lol:

RBK tar alltid gull.

Neida. Vi tar verken serie- eller cupgull i år. Det er fordi vi har satt oss selv i en posisjon vi glatt burde ha unngått. Men det er jo de samme som dolka Ola By Rise i ryggen, som fremstår som "hovedpersonene" i det som foregår ute på banen i disse dager.
Hva flirer du til?

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #29 på: 01. Juli 2005, 20:38 »
Ser at du har underskrift med at ingen banker RBK..hmm...hønefoss gjør d!