20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Perch  (Lest 43272 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: James Perch
« Svar #180 på: 02. April 2012, 03:26 »
Flott innlegg. Riktig som du sier at han nærmest bare markerer det ved å falle og det må vel dessverre sies at om han ikke hadde gjort det hadde det vel knapt blitt kort på Reina. Perch ligger jo ikke å hyler og han er kjapt oppe igjen, men herregud, jeg får meg ikke til å godkjenne handlingen hans...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 02. April 2012, 05:05 »
Det er jo helt bak mål å sammenligne det Perch gjør og det Carroll gjør. Carroll prøver å filme seg til straffe uten at det er kontakt, Perch gjør dommeren oppmerksom på den attakkerende(er det et ord?), store panna til Reina.

Når det er sagt, så er det Perch gjør HELT FEIL imo. Det skal ikke forekomme. Det er latterlig at det er blitt sånn i fotballen at det er greit å overspille, bare for å gjøre dommeren oppmerksom på hva som har skjedd.

Men sånn er det nå dessverre, men det betyr ikke at det er greit.

Hva om Ben Arfa er på vei gjennom, blir holdt, dyttet litt, stemplet litt osv, men ikke så klart at dommeren ser det/gjør noe med det. Men nok til å få han ut av balansen og ødelegge en god mulighet. Så han legger seg litt lett ned for å gjøre dommeren oppmerksom på det. Vi får straffe. Er det da horribelt gjort av Ben Arfa?

Jeg sier ikke Perch får vondt eller at "hodestøtet" til Reina var forferdelig, men det faktum at han i det hele tatt gjør bevegelsen er utvisningsgrunnlag.

Perch MOTM, uten tvil!
« Siste redigering: 02. April 2012, 05:07 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 02. April 2012, 12:44 »
Husker Webb fortalte Blackpool-spillerne forrige sesong at de ikke måtte være så ærlige hvis de ville få flere frispark.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1341375/Be-dishonest-ll-win-free-kicks-referee-Webb-tells-fall-guys-Tangerines-ahead-Liverpool-clash.html

Slik er jo bare fotballen blitt. Man må nesten "deise" i bakken for at det skal bli dømt.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 02. April 2012, 13:07 »
Det første Perch gjør er jo bare rutinert, og er noe en viss Yohan Cabaye skulle ha gjort på overgangen til Arsenal 4 min. på overtid.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #184 på: 02. April 2012, 13:13 »
Heg mener fremdeles at guthrie hadde mest skyld for baklengsen mot arsenal.  Han stoppet utenfor egen 16m og fulgte ikke vermaelen

Christian

• Gjest
« Svar #185 på: 02. April 2012, 19:43 »
Perch har gått frå å være hakkeobjekt til Newcastle fansen, til hatobjekt for Liverpool fansen.

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #186 på: 03. April 2012, 21:46 »
Jeg liker Perch mer og mer jeg :)

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #187 på: 04. April 2012, 00:55 »
Jeg må slenge meg på den! Perch er en fantastisk type, spør du meg.
En kamerat som er Man U supporter sa noe slikt forleden: Det er noe med Newcastle, får Perch, den tidligere middelmådige Nottinghamspilleren til å se ut som en stjerne. Det ligger noe i det, Pardew må være verdensmester i å hente frem det beste i spillerne.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 04. April 2012, 13:59 »
Noen ting som er viktige å påpeke i forhold til Perch sin fremgang, eller kall det gjennombrudd slik jeg ser det.

1. Det tar tid å vende seg til PL. Etter 5-6 sesonger i Championship for Forest, så er det ikke bare å spasere inn i PL. Han var med fra første ligakamp i fjor og det satte spor i han for resten av sesongen, at han taklet nivået dårlig. Det tar tid.

2. Når det tar tid og man ikke får det til i starten, så trenger man en tøff skalle for å takle det. Det har tydeligvis Perch! Creds.

3. Laget gjør det bra, og det er dermed lettere for squadspillere å komme inn å gjøre en god jobb. Se på Perch, Guthrie, Best, Shola og de gutta der.

4. Pardew. Tror han er flink med gutta og får alle til å føle seg som en del av laget. Iallefall de som blør for drakta, og de er det faktisk mange av nå.

Nå er Perch vist seg som en spiller som kan gå inn å gjøre en god jobb i PL, og det er viktig at vi beholder disse typene også - ikke bare de 4-5 største stjernene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 04. April 2012, 18:57 »
Det er svært viktig at vi både beholder grovarbeiderne og feinschmeckerne. Det er på den måten vi skaper et godt lag. Det er det ikke alle som har forstått, deriblant Liverpools utdaterte manager, og en del tidligere managere i Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #190 på: 04. April 2012, 19:11 »
Nå skal jeg jeg forsiktig å sammenligne med jeg tror perch prøver å kopiere colo. Han spiller ballen og virker til å være rolig med ballen i beina. Så suser han inn i taklinger som han beregner meget bra. Minner meg om colo bare litt mindre hjerne men mer atletisk:) men han er nok et stort stykke unna colo men virker som han har lært godt på treningene av gutta med ballfølese. Husker jo han før da han var villmann ute på banen:) skal si jeg liker perch fordi han prøver å får det til i stor grad:D
Ba Ba Ba!!!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #191 på: 05. April 2012, 00:09 »
Nja, det er ikke mange kampene siden han skjøt hull i medspillerne når han skulle spille ball istedenfor å pole...

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 05. April 2012, 02:08 »
Må jo være den soleklart beste takleren på laget, treffer jo på alle!  :toon:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 06. April 2012, 19:23 »
I heite h... så sinnsykt god James Perch var i dag. Ikke at Willie var svak - men Perch var helt enorm i dag! Lurer på om jeg vil ha Willie ut når Colo er tilbake - Perch er mye bedre i pasningsspillet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #194 på: 06. April 2012, 19:38 »
Tenker det samme Kristoffer!! Perch har vært ekstremt god de siste 5 kampene! Han har levert veldig solid i det siste, gjør veldig få feil, spiller sikkert, mange blokkeringer og ekstremt gode taklinger.
Herligt og veldig viktig for oss at han har vært så god i Colo sitt fravær! Blir spennende å se hvordan forsvaret ser ut når Colo er tilbake.
Winning isn't everything, it's the only thing!