20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Perch  (Lest 43568 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: James Perch
« Svar #135 på: 01. April 2012, 18:12 »
Håper Perch får beskjed om at slik filming ikke skal forekomme.
Ellers gir jeg meg over. For en særdeles god kamp han spiller i dag.

Helt enig. Håper Perch får beskjed om å ta seg sammen og lære seg å falle på en troverdig måte. Flaut!  ::p

Men fra spøk til alvor synes jeg ikke vi skal bedrive slike usportslige fadeser. Vi så det også med Tioté og Sessegnon i kampen mot S'land. Det må vi få bukt med!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 01. April 2012, 18:14 »
Åpenbart. Dalglish syns åpenbart at sånt er kjekt - men ikke i denne klubben, vil ikke at vi skal ha et slikt rykte på oss!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #137 på: 01. April 2012, 18:34 »
Jeg sa te samboeren at jeg skulle kjøpe perch drakt hvis han leverte nok ein solid kamp og at me vant! Så nå har eg bestilt ein perch drakt! ;)
Er enige me de oppfor meg her, må få vekk den filminga ja, kjipt vis vi ska ble sammenligna me Lpool framover me filming osv, cabaye og barfa filma vel og idag? Falt iallfall lett, det må pardew få vekk!
Winning isn't everything, it's the only thing!

Christian

• Gjest
« Svar #138 på: 01. April 2012, 18:38 »
Jeg sa te samboeren at jeg skulle kjøpe perch drakt hvis han leverte nok ein solid kamp og at me vant! Så nå har eg bestilt ein perch drakt! ;)

Da er eg ikkje åleine lengre.  ::p

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 01. April 2012, 18:41 »
For en kamp av Perch! Hvem er egentlig Coloccini?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #140 på: 01. April 2012, 19:00 »
Har ikke sett Pardews intervju etter kampen fordi den PC-en her er føkka, men håper virkelig han er utrolig klar på at sånt Perch driver med i dag bare er 100 % uakseptabelt. Det er så ekstremt pinlig å se på.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 01. April 2012, 19:04 »
For en kamp av Perch! Hvem er egentlig Coloccini?

En spiller som er veldig mye bedre enn James Perch.

Er uenig i dere som roper MOTM til Perch. Aldri i verden at han fortjener det etter så pinlig oppførsel.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #142 på: 01. April 2012, 19:34 »
Han bør bøtelegges av klubben. Liker ikke når supportere hyller slik filming. Hvorfor skal man latterliggjøre og håne Carroll for åpenbar filming, men hylle Perch for enda mer åpenbar filming? Flaut.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #143 på: 01. April 2012, 19:36 »
Enda mer åpenbar? Carroll sin er den verste.

Liker ikke det Perch gjør, men at det kommer i samme kamp som Carroll filmer og prøver å få Krul utvist gjør det hele litt mer spiselig....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 01. April 2012, 19:40 »
Når det renner totalt over for Reina og han prøver å headbutte Perch i trynet, synes jeg det er greit han ble straffet med rødt. At Perch kaster seg er flaut. Men hva hvis han ikke hadde kastet seg? hadde Reina blitt utvist?

Håper ikke at dette (filming) blir noe som henger ved klubben.. Reina sitt idiotiske utbrudd fortjener rødt kort uansett om Perch faller eller ei.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 01. April 2012, 19:44 »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 01. April 2012, 19:51 »
Det skal vel vera raudt uansett. Det bør vera totalt uakseptabelt å halde på med filming. Når ein faktisk heller ikkje fysisk verte truffen so er det flaut og tragisk. Ein skal uansett greia å halde seg oppreist so lenge det ikkje er eit slag eller ein skalle med full kraft. Hadde ein spelar greidd dette so hadde eg fått so utruleg stor respekt for han. Desverre gjer Perch det nesten alle andre fotballspelara per dags dato ville gjort... Den med Tiote og Sessegnon er litt annleis då han faktisk treff ganske godt med handa i kjeften på Tiote. Uansett, hadde jo det måtte vore betre å stå oppreist som ein skikkeleg tøffing og hardhaus i tillegg til at motspelaren verte utvist og må gå audmjuka av bana...
« Siste redigering: 01. April 2012, 19:59 av lgrinde »

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #147 på: 01. April 2012, 19:55 »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 01. April 2012, 20:06 »

Altså kroppskontakt. Spørsmålet er om dette er vondt? Det kan tenkes at det ikker noe særlig behagelig å få en hard skalle rett på nesen. Og det Reina gjore er per definisjon rødt kort. Hadde dommeren gitt rød om Perch ikke hadde kastet seg? Og han kan faktisk ha kastet seg fordi det faktisk gjorde vondt.

Perch var forøvrig strålende. Han hadde en feil: Solgte seg i forkant av den pinlige situasjonen hvor carroll filmet. Overraskende pasningssikker også..

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 01. April 2012, 20:15 »
Greit nok at han kaster seg. DEt i seg selv er forkastelig. Men det jeg reagerer mest på er at han stikker ut foten og spenner Reina i forkant. Slike usportsligheter skal vi holde oss for gode til.

Edit: Forresten, velkommen tilbake, Thomas!