20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Perch  (Lest 43621 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: James Perch
« Svar #15 på: 08. Juli 2010, 20:18 »
Tror og håper dette er et bra kjøpt fra Hugthon sin side. Vi trenger dekning i forsvaret.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 01. Sep. 2010, 18:01 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2010/09/01/nufc-recruitment-policy-could-pay-dividends-72703-27178544/2/

"Perch has plenty of promise and potential at Newcastle, with his departure leaving Forest fans stunned and angry."

Haha, ja jøss...

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 01. Sep. 2010, 21:03 »
Synest Perch får for mykje tyn frå enkelte. Han, som alle andre, må få meir enn tre kampar før folk kappar av han hovudet. Langt betre høgrebackar enn Perch ville hatt dei same problema som han hadde mot Nani/Evra. Villa-kampen var han, som resten av defensiven, lite involvert. Mot Wolves var han stort sett meget solid, sett vekk ifrå eit par involveringar (straffesituasjonen og målet, der Williamson må ta minst like stor skuld). Han er ung og han har dei fysiske ferdigheitene som skal til. Taktisk har han litt å jobbe med, men dette er garantert ting som CC og CH kontinuerleg underrettar han om.

Det er også eit poeng, det som Inspektøren i kjent stil sikkert har understreka tjue gongar, at Perch får mindre hjelp defensivt av Routledge, enn det Enrique får av Jonas. Med det i bakhovudet hadde det kanskje vore artig å splitta det latinske samarbeidet og flytta Jonas over på høgrekanten.

Eg har lite tru på at Nolan mistar rolla si, og at det dermed er duka for HBA på ein ving. Til tross for at Rout har vore betre enn Jonas i dei to målbare kampane (begge svake mot manure), er det eit viktig moment den arbeidsinnsatsen som Jonas legg ned kvar kamp.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 01. Sep. 2010, 21:12 »
Han er ung

Perch blir 25 år senere i spetember så fryktelig ung er han ikke. Dette er en spiller som ikke harspitl noe i Premier League før så han skal elvsagt få mer enn tre kamper før vi dømmer han. Og han har åpenbart bra fysikk som er viktig i PL. Men jeg syntes som sagt ikke han har startet spesielt lovende. At Routledge hjelper mindre til enn Jonas burde vi tenkt på før vi kjøpte han.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 01. Sep. 2010, 21:32 »

Det er også eit poeng, det som Inspektøren i kjent stil sikkert har understreka tjue gongar, at Perch får mindre hjelp defensivt av Routledge, enn det Enrique får av Jonas.

20 ganger bare? ;) Har tro på ham jeg altså. Som jeg også har nevnt i andre tråder, han har fart. Og brukbar teknikk. Alt han nå trenger er evnen til å plassere seg rett.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #20 på: 21. Mars 2011, 22:27 »
Perch utvider "gult-kort"-rekka si med et rødt.

Ikke at jeg savner ham spesielt, men...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 21. Mars 2011, 22:30 »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 25. Mars 2011, 19:13 »
Ble visst bare en kamps karantene etter anken.

Perch ban reduced on appeal:
http://www.teamtalk.com/newcastle-united/6834658/Perch-ban-reduced-on-appeal

Jaja, hva skal man si?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 25. Mars 2011, 22:31 »
Kjipt for Tavernier som ble tilbakekalt fra lån pga Perch sin suspensjon.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 25. Mars 2011, 22:33 »
Sier som Simon Bird: Blow for #nufc as james perch's ban reduced from three games to just one.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 26. Mars 2011, 00:38 »
Sier som Simon Bird: Blow for #nufc as james perch's ban reduced from three games to just one.

#winning
 ;D

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 19. Juni 2011, 16:28 »
så han ønsker seg bort nå da... vel, for sitere Atle Antonsen i misjonen: jaaaaa MORNA!
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 19. Juni 2011, 16:33 »
Kan vel ikke påstå at han blir savnet, nei.
Men kan jo forstå at han ønsker å spille fotball, og jeg håper da virkelig ikke klubben kommer til å stå i veien for han i så måte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #28 på: 19. Juni 2011, 20:58 »
Perch er så dårlig at jeg vil påstå at stallen blir forsterket om han forsvinner. Hever sikkert et par hundre tusen norske kroner i lønn hver uke, så om noen er så dumme at de vil sikre seg hans tjenester så bør de få grønt lys av ledelsen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #29 på: 19. Juni 2011, 23:46 »
Hmmm.
There is a great fart in the man, but he smells like shit :D
"mitt sitat"
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.