20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160582 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #810 på: 01. Des. 2011, 09:13 »
Kan ta bilde på iPhone og legge det ut i stedet. Hva vil du se? Overgangenene eller laget??

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #811 på: 01. Des. 2011, 15:48 »
Kim Ojo solgt til PSV Eindhooven for rolige 75 millioner kroner + 30 % videresalgsdeal etter tre sesonger. Realismen er fortsatt et lite stykke unna på FM merker jeg.

Skulle vært minst 100.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #812 på: 01. Des. 2011, 15:57 »
TooN: Overgangene. Klarer du ikke å ta screenshot? Les her for hvordan man tar screenshot http://lmgtfy.com/?q=screenshot
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #813 på: 02. Des. 2011, 08:23 »
Kim Ojo solgt til PSV Eindhooven for rolige 75 millioner kroner + 30 % videresalgsdeal etter tre sesonger. Realismen er fortsatt et lite stykke unna på FM merker jeg.

Skulle vært minst 100.

Newcastle signerte Carew på min. :D

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #814 på: 02. Des. 2011, 22:38 »
For en sesong siden fikk jeg godtatt et bud på 500mill for Gøtze. Agenten hans forlangte så jævli mye penger. Jeg hadde ikke mulighet til å gi den summen han ville ha. Forhandlingene brøt sammen 4 ganger, og nå misliker han meg sterkt.

En sesong etterpå har min økonomi forbedret seg kraftig. Jeg fikk godkjent et bud på 350mill. Nå forlanger samme agenten en sum som jeg ikke har mulighet til å gi. Jeg dobler lønna til Gøtze fra 500tusen til 1mill i året. Likevell står agenten i veien. Latterlig at han ikke sparker agenten.

Tror jeg aldri skal få kloa i Gøtze :'(  Adam Johnsen får ikke en lang karriere. Statsa har begynt å synke i en alder av 28!!. Han har likevell rukket å bli VM`s beste spiller og har verdenskjent som rykte.hehe.

Noen som vet hva man skal spørre om for å få en god utenlandsk farmerklubb. Er sugen på en farmerklubb i Ligue 1, Serie 1, eresdivise, eller Spansk toppdivisjon. Har hatt det på tidligere versjoner nå får jeg bare CCC klubber..
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #815 på: 03. Des. 2011, 00:34 »
(klikk på bildet)

::p
« Siste redigering: 03. Des. 2011, 00:36 av thomashaer »

Peter

• Gjest
« Svar #816 på: 03. Des. 2011, 00:42 »
Demba Ba er en sarkastisk og spydig jævel!  :P

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #817 på: 03. Des. 2011, 04:27 »
det er vel bare å spørre om farmerklubb. Etterhvert som du blir godt likt i klubben, så vil du få muligheten til å velge farmerklubb selv=)
Götze koster flesk! Måtte selv ut med astronomiske summer for å få han. Da passer det også dårlig å ha andre spillere i klubben som har krav på å være klubbens best betalte spillere :P
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #818 på: 03. Des. 2011, 10:50 »
Det samme med balotelli som ikke har innfridd. Men muniain vil jeg anbefale på det sterkeste. Men konklusjonen min etter å ha brukt noen dager på spillet er st de 3 beste unge spillerne er : 1. Kadlec, en helt vanvittig mål maskin som jeg bruker som venstre spiss måltyv. 2. Labyad, en sentral høyre sides playmaker av rang, utvikler seg meget raskt. 3. Vrsaijle, en høyre back som utvikler seg meget raskt.husk å tilby han ny kontrakt så raskt som mulig pga hans høyeste bud post i kontrakten. I februar i første ses går dette. Tilby litt mer i lønn og huk bort klausulen. Uten om de 3 store er også keeper Marc stegen enorm. Vil påstå han er på topp 3 listen over de beste keepere på hele spillet!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #819 på: 03. Des. 2011, 10:51 »
Rips: skal komme tilbake til screen shots etterhvert. Men må vente til jeg sitter foran pc igjen.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #820 på: 05. Des. 2011, 02:37 »
Noen som har en save hvor de spiller litt mer realistisk? Ikke bare selger bort hele stallen i første vindu :angel:

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #821 på: 05. Des. 2011, 16:51 »
Andymag: etter som newcastle selger bort de beste spillerne (irl), så ser jeg ikke på det som sååå urealistisk. Jeg har kvittet meg med stallen over tid, men har jo hentet spillere som aldri verden kommer til å spille for oss:P

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #822 på: 05. Des. 2011, 23:14 »
Det er jo fordi vi mye bedre managere enn pardew:)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #823 på: 06. Des. 2011, 15:16 »
Noen som har en save hvor de spiller litt mer realistisk? Ikke bare selger bort hele stallen i første vindu :angel:
Jeg har beholdt en del av de gamle spillerne! Er i 2015 nå, så et par er solgt for ikke så lenge siden. Har Tiote, Cabaye, og Jonas på midtbanen. Santon er  fast på venstrebacken, og Coloccini er fortsatt kaptein. Ellers har Krul stått i mål helt til jeg kjøpte Ter-Stegen før denne sesongen, Ben Arfa og Obertan har også har spilt en del, men har solgt Obertan og Ben Arfa vil gå gratis etter sesongen. Ellers er Forster, Adam Campell og Taylor god backup. Vuckic er på lån hos Birmingham og vil få spilletid neste sesong  :)

Tiote fases litt ut for Veratti, og har tenkt å selge han etter sesongen.

Sånn ser laget mitt ut:
                                Ter-Stegen
Walker - Colloccini - Verthongen/Tomkins - Santon/Romario
                   Cabaye/Eriksen - Tiote/Veratti
Torje/Hoillett - Eriksen/Nigel De Jong - Gutierrez/Ben Arfa
                               Kadlec/Sturridge

Har endt på 5, 3, 5 plass de siste sesongene, og vunnet ligacupen hvert år. Satser på Champions League denne sesongen  :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #824 på: 14. Des. 2011, 15:19 »
Første vindu er unnagjort, og her er laget;

Jääskeläinen

Vrsaljko - S. Taylor - Vorsah - Yanga Mbiwa

Cabaye - Tioté
         Hoilett - Eriksen - Demba Ba
                      Donovan

Benken:
Krul
Santon
Simpson
Mohamed Diamé
Matt Jarvis
Ben Arfa
Vaclav Kadlec

Har i tillegg kjøpt Yaya Sanogo som skal lånes ut. :)