20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160761 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #795 på: 22. Nov. 2011, 18:27 »
På tidligere FM så resirkulerte de tidligere spillere, bare med nye navn. Med andre ord var Sammy Lee den nye Shearer. Dette gikk de vekk ifra for et par versjoner siden da man innførte Regens. Random regenerated players som får random stats og abilities. De er ikke lenger identiske med de spillerne som legger opp, men opprettholder balansen mellom stjerner, middelmådigheter og Løvenkrandser i spillet.  :)

Kan love deg at jeg har et gjennomsnitt pr. CM/FM som langt overgår 6 sesonger, haha! Husker at jeg spilte så mange sesonger på de gamle CM-versjonene med venner at spillet rett og slett krasjet, husker ikke om det var 18 eller 28 sesonger eller noe sånt.  :lol:

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #796 på: 22. Nov. 2011, 22:17 »
Ser cavani gjør det bra mot city også :) synd han er for gammel for mitt lag. :)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #797 på: 23. Nov. 2011, 12:28 »
Om man ikke får arbeidstilatelse på en spiller. Kan man få arbeidstil på samme spillere senere??

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #798 på: 23. Nov. 2011, 15:43 »
Ja, har ofte erfart det når eg prøver å signere kara

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #799 på: 24. Nov. 2011, 13:31 »
Fikk både hazard og papadoupoulos 1. Mars sesong 1. Gull. Fikk jeg ikke på forrige savegame. Ligger som nr 2 i serien.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #800 på: 25. Nov. 2011, 15:24 »
Da var første sesong ferdig. Vant ligacupen men ble bare nr 3 i serien. Men veldig fornøyd med laget mitt. Stegen----Robinson-papadoupoulos,prestia,vrsaljko -----hazard,labyad,Eriksen,chaimberlain---kadlec,balotelli. Benk : muniain,sanogo,emrecan,santon,bruma,kishna,courtois.      Ganske sinnsykt lag og dette etter 1 sesong!! Søle kjøp er på 48 mnd avbetaling. Snittalder 20 år:) så nå bør jeg ikke kjøpe spillere før gøtze, neymar spillere vil til Newcastle.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #801 på: 25. Nov. 2011, 17:20 »
Rugani, Tobias fig, leandro,.... Neste transfer target er : neymar, lukaku, gøtze og canales. Da er mitt lag komplett.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #802 på: 25. Nov. 2011, 17:49 »
Varane seff:)

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #803 på: 27. Nov. 2011, 11:44 »
Noen som har testet Lucas Andersen over lang tid? Lurer på hvor god han kan bli. Har spilt en sesong med Napoli nå, og han har utviklet seg ganske bra, med noen innhopp. Kjipt å satse på en spiller som ikke kan bli verdensklasse når jeg har mange andre gode alternativ i Napoli.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #804 på: 30. Nov. 2011, 14:35 »
TooN: Legg ut ss av overgangene da. Keen på å se sum osv... Godt jobba foresten=) 1 tips... ikke bruk 900 på Götze;)
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #805 på: 30. Nov. 2011, 17:31 »
Rips : hvordan gjør jeg det? :) leste i et tidligere inn legg at en gjorde slør sine kjøp på 48 mnd avbetaling. Så nå gjorde jeg alle mine kjøp slik. Og da trekkes ikke summen av mine transfer penger med en gang. Så handlet ganske heftig. Prøv det. Laget mitt er gull nå: stegen--- vrsa,papadoupolos,prestia , Robinson--- chaimberlain, Eriksen, labyad, hazard----- kadlec og balotelli. Benk : Tobias fig, santon, kishna, bruma, emre can, muniain, sanogo, fierro, rugani, coutois,leandro,... Skal egentlig bare selge balotelli til sommeren å få tak i lukaku eller neymar. Og få tak i gøtze på midten.. Og få barske, Jones i bakrekka så er laget komplett.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #806 på: 30. Nov. 2011, 17:38 »
Varane = barske på iPhone:)

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #807 på: 30. Nov. 2011, 22:40 »
TooN: Har du kjøpt ALT på avbetaling første sesongen? Damn! du bør beherske deg;) hahaha! Tipper du har ganske rødt regnskap nå. Går klubben konk så kan du miste poeng og i verstefall miste jobben.
Jeg har enda noja etter at jeg henta Götze, og der betalte jeg jo 500 med en gang!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #808 på: 30. Nov. 2011, 23:22 »
Hehe ja alt kjøpt til avbetaling første ses. Men tingen er styret sier øko min er god:) men må til Champions l neste 3 år men det bør jeg fikse. Ikke gøtze innfridd??

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #809 på: 01. Des. 2011, 03:32 »
TooN: Det er i såfall helt sykt. Tipper du får kjenne det etterhvert.
Tilbake til screenshot. Du tar screenshot ved å trykk knappen "fn" og knappen "home". Så limer du dette inn i paint, lagrer og legger ut på imageshack (google det). Så legger du inn bildet her