20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160617 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #765 på: 19. Nov. 2011, 17:16 »
ja, eller.. jeg er i sommeren 2014 nå. Ferdig med 3. sesong
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #766 på: 19. Nov. 2011, 20:24 »
Podolski er rimelig sprø! Han har 22 mål på 14 kamper for meg så langt...  :blink: Ligger på 2. plass i ligaen med Köln nå, går for CL!  ;D

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #767 på: 20. Nov. 2011, 10:07 »
Nå se!! Nå har jeg hatt ei lita jente som har vært inne på pcen for å spille. Og jammen har hun slettet min savegame:( så nå må jeg starte på nytt! Helvete hadde det kongelaget. Men nå vet jeg hvertfall hvilke spillere jeg skal jakte. Første kjøp Eriksen, fierro, leandro, labyad,prestia, rugani, Tobias figu,butland, kadlec, sanogo. Mål er å vinne serien!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #768 på: 20. Nov. 2011, 11:47 »
Jeg kvitter meg med hele staben når jeg startet ett nytt save. Eneste jeg beholder er Graham Carr, Beardo og Derek Wright.

Ansetter så Ray Clemence som keepertrener. og Paul Winsper som fysisk trener.
Men har liksom ikke funnet trenere og speidere jeg føler er skikkelig gode (og som vil til Newcastle).

Noen bra tips?
« Siste redigering: 20. Nov. 2011, 11:52 av Ulf »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #769 på: 20. Nov. 2011, 13:02 »
Ledersøk, filter, bedømme ferdigheter: minst 19, filtrer vekk urealistiske overganger. ;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #770 på: 20. Nov. 2011, 19:06 »
Ledersøk, filter, bedømme ferdigheter: minst 19, filtrer vekk urealistiske overganger. ;)

Vil og anbefale mentale ferdigheter som målbevisthet, sosiale ferdigher bla.a

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #771 på: 20. Nov. 2011, 20:18 »
Jeg mente som speider da selvsagt. ;) Bedømme potensiale er selvsagt også viktig. Men målbevissthet er viktig hos alle ansatte ja, spesielt de litt yngre.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #772 på: 21. Nov. 2011, 09:17 »
ja, eller.. jeg er i sommeren 2014 nå. Ferdig med 3. sesong
Hvordan er status på neymar? Har du mulighet på han?

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #773 på: 21. Nov. 2011, 17:01 »
Neymar får 4 på potensiale og 4 på nåværende nivå. De sier han kanskje kan være interessert i å komme, men da må jeg ut med ca. 470 mill.

Jeg er jo ikke veldig interessert i Neymar nå. Jeg har 3-4 klassespisser som garantert kommer til å gjøre jobben;) Ut i fra treningskampene så har Fierro 7 mål på 3 kamper, Campbell har 3 mål på 2 kamper og cavani har 3 mål på 1 kamp. sååå... hvem er neymar? :P
« Siste redigering: 21. Nov. 2011, 17:02 av ripsgard »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #774 på: 21. Nov. 2011, 18:31 »
Sist nevnte er jo for gammel. + skam ikke ha kadlec:)

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #775 på: 21. Nov. 2011, 18:35 »
Jeg elsker cavani, og selger ikke han før han er 29, så han har et par år igjen. Ja, skulle gjerne hatt Kadlec, men tenkte ikke på han i starten, derfor har jeg droppa han

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #776 på: 21. Nov. 2011, 19:21 »
Tips om hvordan jeg kan få eierne av klubben til å innse at de må selge??

Rykket opp til Championship med Sheffield United, men sliter voldsomt med økonomien. Er nødt til å låne for å få nogenlunde kvalitet...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #777 på: 21. Nov. 2011, 21:00 »
Selg cav og kjøp leandro fra gremio. Mulig han går til real madrid om man ikke kjøper han på begynnelsen.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #778 på: 21. Nov. 2011, 22:20 »
Du mener altså at jeg skal bytte Cavani mot Leandro? Det tror jeg ikke kommer til å skje på et par år! Cavani er muligens den beste på laget mitt. Scorer jevnt, mens Leandro har mer eller mindre stagnert.

Cavani

Leandro

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #779 på: 21. Nov. 2011, 23:04 »
Var da veldig til Cavani hat, Toon? :P