20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160544 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #450 på: 07. Okt. 2011, 14:47 »
Er det bare meg som synes den nye layouten er litt vanskelig å navigere?

Simmi

• Gjest
« Svar #451 på: 07. Okt. 2011, 15:07 »
Nja, var litt vanskelig i starten, men ble vant til det fort. Taktikkdelen har jeg derimot ikke blitt så vant til, og syntes den var mye bedre på FM11. Men blir sikkert vant til den, som alt annet...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #452 på: 07. Okt. 2011, 18:14 »
Man MÅ faktisk spille via steam? Latterlig i så fall, spesielt ettersom det også gjelder fullversjonen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #453 på: 07. Okt. 2011, 19:24 »
Slik jeg har forstått det trengs bare en aktivisering gjennom Steam ved kjøp av fullversjonen, deretter vil spillet fungere som normalt, selv uten Steam. Men har ikke sjekket det så nøye da jeg har brukt Steam de siste årene, så det må man eventuelt bekrefte/avkrefte om man vil.

FM har vel vært serievoldtatt når det gjelder piratkopier så at noe blir gjort for å sette en stopper for det er forståelig, uten at jeg skal gå inn på om jeg har troen på at det hjelper.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 07. Okt. 2011, 19:35 »
når jeg så at dere begynte å snakke om FM tenkte jeg, "jeg er så glad for at FM ikke appelerer til meg lengre." etter å ha lest om stjerner og newcastle så har jeg veldig lyst itl å prøve. synd at jeg kun kommer til å betale for spillet og aldri få tid til å spille.

mange gode år:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #455 på: 08. Okt. 2011, 13:51 »
Ferdigspilt demoen med Newcastle nå. Henta Sturridge på lån, scora 11 på 11. Tioté 3 røde kort.  6. plass. Håper Pardew gjør det like bra!  ;D Masse nye analyseverktøy som er veldig morsomme å bruke.

Men at Tioté får 3 x direkte rødt er teit, har på standard taklinger. I tillegg fikk jeg i snitt over 1 skade pr. kamp noe som også er veldig irriterende.

Fant også tidenes bug ; Alan Smith scora

Men regner med disse tingene er noe de får retta på til 21. oktober!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 09. Okt. 2011, 00:00 »
Gjerne sleng ut noen screenshots av statsene til de spillerne som har forandret seg mest fra 2011.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #457 på: 09. Okt. 2011, 15:22 »
Hvordan fikk du Sturridge på lån? Var det uten opsjon? Hos meg krever Chelsea £59M i future fee.

Fant forresten en liten bug jeg også. Se bilde:

Uploaded with ImageShack.us

« Siste redigering: 09. Okt. 2011, 15:29 av MortenM »

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #458 på: 09. Okt. 2011, 16:17 »
løven 6 mål ja.... joda....

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #459 på: 09. Okt. 2011, 16:20 »
forøvrig har vel Smith brukt å ha den "evnen" i demoene de siste årene? Mener det var noe som skjedde i demoen/før første update på fm11 også?
Gleder meg til fullversjonen kommer. da kan jeg legge vekk xboxen og FIFA, for der suger jeg maks!!

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #460 på: 09. Okt. 2011, 17:00 »
Ferdigspilt med demoen, henta også Sturridge,Pieters og Shaqiri :) Spilte en 3-6-1/3-5-2 formasjon, endte på niende plass, dumt det ikke gikk ann å spille ut sesongen, da jeg begynte å komme iform.

Sturridgeva hot med meg også;) Dreamboat putta vel 7 mål immponerende! BArfa surna etter han ble byttet ut midt i en kamp.   Blig digg når hele spillet kommer ;D

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #461 på: 09. Okt. 2011, 20:13 »
Hvordan fikk du Sturridge på lån? Var det uten opsjon? Hos meg krever Chelsea £59M i future fee.

Fant forresten en liten bug jeg også. Se bilde:

Uten oppsjon ja, prøvde først. De krevde 500mill. Men det var uansett ikke nødvendig, siden jeg starter på nytt når fullversjon kommer. Kjøpte også Chris Brunt. Bra kjøp.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 11. Okt. 2011, 19:04 »
Da har også jeg avsluttet demoen. .

Spilte så klart med Newcastle og gjorde følgende:
Kjøp/lån:
Boussoufa 17,5 Mill. Pund
Sturridge Lån
Pieters 10 Mill.Pund

Salg/lån:
Ryan Taylor lån
Abeid Lån
Ameobi 2,2 Mill. Pund

Sturridge ble toppscorer med 13 mål på 16 kamper, men flere spillere kom rett etter:
Ba 11 på 19
Colo 5 på 23
Taylor 7 på 22
Cabaye 4 på 22
Best 4 på 8 kamper fra start

For Newcastle fans som spiller FM virker fm mer spennende enn på flere år. I hverfall i følge demoen. Tiote og Cabaye på sentral midtbane er bunnsolide og utfyller hverandre godt. Jonas er godt på kant og Gosling og Obertan har begge godt potensiale. Ba er meget god og skaper masse både alene og sammen med en spiss nr. 2.

HBA kom tilbake fra skade og jeg fikk et luksus problem. Hvor skulle han spille? Jeg roterte en del for å få plass til han.
Santon har mega potensiale og flere på reservelaget og U18 troppen har også det.  Taylor og Colo er meget solide i forsvaret og Mike W. er en meget god back up.

Jeg endte opp på 4. Plass etter å ha 3 kamper totalt ink. Treningskamper. Jeg tapte borte mot Chelsea, Tottenham og stoke med henholdsvis 0-3, 0-4 og 1-2.

Absoluttt en spennende demo og iår kommer jeg nok til å kjøpe fullversionen av FM 2012.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kniksen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #463 på: 12. Okt. 2011, 02:23 »
Hvordan fikk du råd til de kjøpene lurer jeg på. Jeg fikk kun 60-70 millioner i transferbudsjett! Du fikk?

Ellers enig det du sier, mye potensiale i det laget, og det reflekterer jo virkeligheten av dagens Newcastle-tropp!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 12. Okt. 2011, 07:36 »
Vel, siden dette kun er demoen satt jeg for det første som målsetning og være en en tittelutfordrer.

I tilegg handlet jeg på avbetaling.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.