Ingen med input (eventuellt linker - hvis mulig) til lyder/sanger som kan brukes for å få opp stemninga?
Her er det mye bra. http://www.4shared.com/dir/u5SQpiCd/sharing.html#
Danke! Da har jeg laget meg litt støy på tribunen. Samplet også en god del chants fra en annen side jeg ikke husker i farten.
Endte med å lage 2 spillelister for fan-chants - en for NUFC som går hver gang vi spiller. Inneholder 18 chants (har 2-3 til men de er spiller-spesifikke (Ameobi, Peter Løvenkrands og Alan Shearer så de har jeg kuttet ut fra spillelisten)
Og en egen for Sunderland som går på "anti-mackem-chants" - 12 totalt - og er lagt inn som Sunderlands fan-chants. Litt ironi i bildet når det da blir "fansen" til Mackems som som chanter "Dirty Mackem Bastards" fra tribunen, men det var den enkleste måten å sørge for å få ekstra liv rundt derbyet.
"Oh when the Mags go marching in..." "Howaaaaaaaay the lads!"
Det *hjalp*, men har måttet leke litt med voluminnstillinger osv for å få det sånn nogenlunde. Ideell lydforsterkning på klippene var visstnok 105db, men har kun fått de opp til ca 95 uten klipping (det blir så stygt) og det har ført til at jeg måtte skru all annen lyd ned til nederste hakket.
Desverre er chants osv koblet til "Musikk" volumet, noe som fører til relativt høy meny-musikk. Håper at EA lager en egen volum-justering for chants etterhvert, selv om jeg har liten tro på at det kommer før FIFA 12.
Uansett. Nå er det *ikke-generisk LIV* på tribunen!