20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 11  (Lest 69962 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: FIFA 11
« Svar #150 på: 20. Des. 2010, 15:06 »
Veldig teit diskusjon. Nolan fortjener den ratinga der, problemet er bare at FIFA har undervurdert Carroll. At Carroll ikke hadde mer i rating før sesongen er samtidig ikke sjokkerende. Selv om han scora 18 mål i CCC er skrittet opp til PL stort, og det var selv få av oss som trodde han kom til å blomstre slik han har gjort. Selv de mest positive sa vel at 10 mål denne sesongen ville vært akseptabelt. Der er han allerede! Nolan derimot ble kåret til beste spiller i CCC forrige sesong - og ja, det var kanskje litt misvisende. MEN, han har noen nøkkelferdigheter som gjør at han er en av våre aller viktigste spillere.

Nolan er viktig for Newcastle, men i Fifa så teller mentale ferdigheter ikke så mye. Derfor mener jeg han burde nedgraderes sammen med en del andre spillere for å skape en viss balanse og realisme i Newcastle laget.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 20. Des. 2010, 18:01 »
FIFA skal gjenspeile de faktiske ferdigheter. Nolan er sterk, han er plasseringsdyktig, en god avslutter og han er agressiv. Jeg syns det er naturlig at han er blant våre beste spillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #152 på: 20. Des. 2010, 18:52 »
FIFA skal gjenspeile de faktiske ferdigheter. Nolan er sterk, han er plasseringsdyktig, en god avslutter og han er agressiv. Jeg syns det er naturlig at han er blant våre beste spillere.

Sant, men si meg hvorfor Nolan har like god pasnings fot som Barton og Tiote i Fifa? EA sports sliter med å gjenspeile virkligheten når det kommer til middels gode lag. Ett godt eksempel er fra fjorårets utgave da Carroll var høyrebent.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 20. Des. 2010, 19:08 »
Det er jeg enig i. De som ikke "stikker" seg ut blir ofte glemt litt. Overrasket over at Jose er såpass svak eksempelvis. Dersom det kommer en update vil garantert et par av disse spillerne forbedres!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 20. Des. 2010, 20:55 »
Husk at ferdigheten i FIFA bare er et gjennomsnitt av alle ferdighetene. Da kan det godt vere rett at f.eks Ben Arfa og Nolan har det samme, siden Ben Arfa har mye bedre fart og teknik, mens Nolan tar igjen mye på det mentale, aggrisivitet mm. På FIFA banen kommer dog ferdigheten til Ben Arfa mer til syne, og man kan derfor ofte undre over om "tallene" på spillerne er riktig

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 20. Des. 2010, 21:59 »
Jepp, det jeg kanskje noe dårlig prøvde fortelle! :P
Nolan er veldlig lik seg selv i mye på spillet. Veldig god til å ta løpa inn i feltet, perfekt med godt vingspill. Han er ikke spesielt kjapp heller, men sterk også. Ben Arfa er kjapp og vår klart beste tekniske spiller med et farlig skudd.

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #156 på: 06. Jan. 2011, 17:47 »
Hvem er de 5 beste spillerene i Nufc?  overall ratinga tenker jeg da. 
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 06. Jan. 2011, 17:55 »
Ben Arfa, Nolan Campbell, Colo, Taylor og jonas om eg ikkje tar heilt feil...

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #158 på: 06. Jan. 2011, 20:40 »
Jonas og Ben Arfa er 78.
Nolan er 77. (spørs hvor du bruker han)
Campbell er 76.
Colo, Saylor og Løven er 75.

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #159 på: 06. Jan. 2011, 21:01 »
Jeg har PES

Der er løven faktisk 80, campell 80,  hmmm,  husker ikke flere, ben arfa va vel 76/77,  men jeg har gjort dem littegrann bedre, som feks carroll, barton, tiote, nolan

Syns det var mange som va for dårlig, mange som er bedre enn det dem har satt dem som.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 06. Jan. 2011, 21:27 »
Jeg har PES

Der er løven faktisk 80, campell 80,  hmmm,  husker ikke flere, ben arfa va vel 76/77,  men jeg har gjort dem littegrann bedre, som feks carroll, barton, tiote, nolan

Syns det var mange som va for dårlig, mange som er bedre enn det dem har satt dem som.

Noe sier meg at du har skrudd opp spillere som Carroll og Barton, men latt en spiller som f.eks Campbell bli sående på 80 ? :P

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #161 på: 06. Jan. 2011, 22:26 »
Haha,  enrique 79,  han er vel så bra iværtfall? :)  barton 80,  carroll 82, hehe,  ben arfa kanskje litt mye,  86 :s  krul 76,

harper 81, va 80 faktisk,  jonas 83, hehe

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 15. Jan. 2011, 03:06 »
Var Everton en sesong bare for gøy på fifa11, nær cl plass, endte på 5. plass. :P Darren Bent, Albrighton og Ben Arfa var de store kjøpene som virkelig var suksess, Bent med 12 mål fra februar og utover, kjøpte han i januarvinduet. :) Albrighton med 4 mål og hele 11 assist, fjerde mest assist i ligaen. :) Albrighton var billig, ung, og krevde lav lønn, fantastiske cornere og innlegg, grei på langskudd, minuset er at han er liten og har dårlig fysikk, men anbefales sterkt å kjøpe hvis du spiller karrierespillet! :)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 17. Jan. 2011, 17:41 »
Kjøpte det akkurat, og seriøst hva skjer med straffer, og hvordan slenger man seg med keeper??
Var i straffekonk og tapte så det sang!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 17. Jan. 2011, 17:54 »
Kjøpte det akkurat, og seriøst hva skjer med straffer, og hvordan slenger man seg med keeper??
Var i straffekonk og tapte så det sang!

Jo lengre du holder til siden, desto lengre skyter han til siden:)
Han kom, ble mett og dett var dett....