20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2010/11  (Lest 131097 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2010/11
« Svar #285 på: 04. Des. 2010, 18:33 »
Chelski har nå gått 4 kamper uten seier! Tror fortsatt flertallet at gullet ender i London, eller blir det nok en gang mensrød mester? Mye tyder på at det blir det svakeste serievinneren siden Blackburn vant, om ikke svakere poengmessig?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 04. Des. 2010, 18:47 »
Manu er også ustabile, men jeg frykter Rooney finner storformen og at de drar fra etter jul. Tross en del rare resultater så har jeg også litt trua på Arsenal. Van Persie er på vei tilbake nå, og hvis Fabregas blir kvitt alle småskadene så er de veldig skumle fremover. Med Vermaelen tilbake i forsvaret så er de også styrket defensivt. Chelsea tror jeg lider voldsomt i tapet av Lampard. Han er en vanvittig avgjørende spiller som produserer assist og scoringer på løpende bånd. Hvis han kommer tilbake i toppform ganske snart, så tror jeg mye kan snu. Tottenham og City har jeg ikke troen på.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 04. Des. 2010, 18:51 »
Jeg tror enda det står mellom Chelski og ManU, med en liten knapp på ManU. Tror de kan komme til å stabilisere seg nå i tiden fremover, og kan nesten se for meg en overlegen siste halvdel av sesongen. Mye avhengig av om Rooney finner storformen igjen, selvfølgelig.
Chelski har vært overraskende svake den siste tiden - og en slik rekke resultater som de har hatt nå må det vel være en del år siden sist de opplevde. Men ja, Lampard blir viktig.
Håper på Arsenal - men da må de ha enormt tur med Fabregas og skadene hans. Han er helt sjukt viktig for de.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

9Carrol

• Gjest
« Svar #288 på: 04. Des. 2010, 19:47 »
Ser det som helt åpent, hvem av Arsenal, Chelsea og Manu som vinner Premier League, akkuratt nå. Desember mnd. vil være avgjørende som alltid og jeg tror Manu kommer best ut av det her. Chelski håper jeg fortsetter å bæsje på leggen og ender opp utenfor topp 5 men innser at d er nok å tro på julenissen. Men det er lov å håpe:p

9Carrol

• Gjest
« Svar #289 på: 04. Des. 2010, 19:49 »
VdV er og har alltid vært porselen. For meg er Tiote ett minst like bra kjøp.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #290 på: 04. Des. 2010, 19:52 »
Newcastle vinner i år.
Gan canny doon Toon!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 12. Des. 2010, 08:46 »
Tevez imponerer igjen med sin sære og grinete personlighet. Har nå levert inn transfer request.

http://www.dagbladet.no/2010/12/11/sport/fotball/premier_league/manchester_city/carlos_tevez/14675824/

Mancini er vel 3. kansje 4. manageren i England han faller ut med. Førstmann som fikk føle Tevez sitt sutrete vesen på kroppen var Alan Pardew. Deretter er det vel Ferguson og nå sist Mancini. Hvordan forholdet hans var til Curbishley og Hughes er jeg ikke sikker på.......

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 12. Des. 2010, 08:51 »
Fantastisk at City sin reaksjon på at Tevez ønsker seg vekk er å tilby ham en lønnsøkning på 1mill i uka. heheh.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 12. Des. 2010, 10:48 »
Hva tror dere, legger Ashley inn et bud på Tevez?  :-*

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 12. Des. 2010, 13:49 »
Tevez imponerer igjen med sin sære og grinete personlighet. Har nå levert inn transfer request.

http://www.dagbladet.no/2010/12/11/sport/fotball/premier_league/manchester_city/carlos_tevez/14675824/

Mancini er vel 3. kansje 4. manageren i England han faller ut med. Førstmann som fikk føle Tevez sitt sutrete vesen på kroppen var Alan Pardew. Deretter er det vel Ferguson og nå sist Mancini. Hvordan forholdet hans var til Curbishley og Hughes er jeg ikke sikker på.......

Og i tillegg har dei Balotelli. Noken so såg kampen i går? Djises, for ein dritunge.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 12. Des. 2010, 15:34 »
Shitty er helt klart veldig lite sympatisk.

Forøvrig - nå er vel dette rekord for nyopprykka lag hva poengfangst gjelder etter så lang tid? Mener å ha lest det. Samtlige tre lag har samla 22 poeng hver, ligger "trygt" plassert midt på tabellen - og plukker jevnlig poeng. Ligaen har vel ikke vært så åpen og morsom på mange år. Nå leder Wolves mot Brums, hvilket bidrar til å tetne til nedre halvdel ytterligere. West Ham virker som den klareste nedrykkskandidaten - men jeg er neimen ikke sikker på laga deretter. Wolves har vist at de vet å kjempe til seg poeng - og bør ikke avskrives. Jeg sitter på følelsen av at Wigan, West Ham og Blackpool er de største nedrykksfavorittene. Blackpool vil få det tøft til tross for god start, og spesielt dersom spillere som Gilks og Adam forsvinner i januar.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 12. Des. 2010, 16:24 »
Bolton imponerar, med 10 mann! Big Sam jubla so ein tulling etter 1-1 men so skåra Bolton på første angrep etterpå ;D

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #297 på: 13. Des. 2010, 18:06 »
Og der fekk Big Sam sparken også. Klubbeigarane sluttar ikkje å imponere....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 13. Des. 2010, 18:10 »
Høh. Spesielt. Må vel være at de har blitt ydmyket i lokaloppgjør mot ManU og nå mot Bolton etterpå, som fikk begeret til å renne over. Allikevel ganske spesielt - Rovers ligger poenget bak oss, og slettes ikke vannvittig utsatt til på tabellen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 13. Des. 2010, 18:12 »
Haha, det er so latterleg. Dei satsar vel ligagull ::)