20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2010/11  (Lest 130156 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2010/11
« Svar #300 på: 13. Des. 2010, 18:18 »
Jeg er en av de som aldri har likt BigSam, og som kanskje var imot han fra dag en i NEwcastle. Allikevel, denne sparkingen her er nesten like latterlig som Hughton forrige uke. BigSam har gjort det bra i Blackburn med lite midler og middels spillere. Dessverre er fotballen i England styrt av for mange idioter uten peiling på fotball! Hva faen er det dem tror BigSam skal klare å oppnå i Blackburn da?? Ikke har han fått et eneste transfervindu med penger heller....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 13. Des. 2010, 18:20 »
Av alle managere i PL trodde jeg jo faktisk Big Sam var blant de som satt relativt trygt. Han har også her bevist at han får mye ut av lite. Ville tro at trenere som Grant, Hodgson og til og med Ancelotti gikk en verre fremtid i møte.
Nå ser jeg at det er de nye indiske eierne som også ønsker gi Ewood Park navnet Venky's Stadion som mente at Allardyce ikke svarte til forventningene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 13. Des. 2010, 18:34 »
Sam Allardyce virker å være svært utsatt for nye eiere.
Vil vel ha inn sin egen mann nå før transfervinduet og det er ikke alle som liker måten han får lagene sine til å spille. Ikke særlig attraktivt å se på og Ewood Park er det jo lenge siden var fullsatt.

Blir spennende nå, Hodgson eller Grant. Det må bli en av dem.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 13. Des. 2010, 18:42 »
Tror også kanskje at West Ham spesielt kan bli ytterligere fristet til å sparke Grant når en mann som Allardyce kanskje er ledig på markedet. Enig med deg i at Grant også er en ganske stor kandidat som neste offer. Samtidig holder jeg Carlo Ancelotti som en outsider der. Chelski sakker antakeligvis akterut i gullkampen dersom vi får en seiersherre i dag, og jeg har nokså god tru på at ManU drar i land seieren i kveld.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #304 på: 13. Des. 2010, 18:54 »
Ja, de er en gjeng med kyllinger :D
Tog du an.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 13. Des. 2010, 20:25 »
Hehe. Noen fordeler er det med Ashley - tross alt.

At Allardyce er utsatt for nye eiere har vel sikkert noe med stilen hans å gjøre. Han er vel heller ikke det største sjarmtrollet verden har sett. Ikke akkurat noen poster-boy, og ikke direkte kjent for sin humoristiske sans. For disse spensige, nye eierene til Blackburn er vel ikke trauste, erke-britiske Sam Allardyce den julegaven de ønsker seg mest.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 13. Des. 2010, 23:38 »
Kanksje det blir Hughton som skal overta for Rovers? det hadde vært artig, men dette tror jeg faktisk blir Martin O'Neill sitt neste stoppested. De har ambisjoner om å sprøyte inn litt penger til spillerkjøp, og det er vel MONs største krav til sin neste arbeidsgiver.
Så alle B'burn fans som er lei av kjip fotball, dere må sannsynligvis vente litt til :P

Men håper Hughton får denne jobben, og håper han i såfall lykkes!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 13. Des. 2010, 23:45 »
Håper på Shearer eg :P Håper ikke de får Jol, for da blir de straks farlige...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 14. Des. 2010, 13:08 »
Jol og O'Neill er nok hete navn, vil jeg tro. Kanskje også Shearer, i og med at han har et stort navn. Men jeg ser ikke bort fra at inderne ser utenfor den vanlige boksen av managere.

Hughton kan jeg nesten garantere at ikke blir Blackburn-manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 14. Des. 2010, 13:52 »
Det blir nok Maradonna ;) Og det synes jeg faktisk er MYE værre enn Pardew. Så kanksje vi ikke har den værste eieren i PL likevel... :P

Edit:
Her er link http://www.dagbladet.no/2010/12/14/sport/diego_maradona/fotball/premier_league/blackburn/14702187/

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 14. Des. 2010, 15:11 »
Tydlegvis ikkje, desse tek nok 1.plassen sovidt føre Ashley...(Slike eigarar øydelegg engelsk fotball!)

Big Sam sparka fø dei vil koma blandt topp 4 ::) Hehe i år eller innan 5 år? :P

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1338459/Blackburn-owners-reveal-reasons-sacking-Sam-Allardyce.html

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 14. Des. 2010, 16:35 »
Det er tydelig at det ikke bare er Newcastle som sliter med dårlige eiere, blottet for fotballkunnskap! Chelsea, City, Blackburn og Manu er i samme båt, på litt forskjellige måter selvfølgelig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 14. Des. 2010, 17:15 »
Han har fortsatt bidratt med noe elendighet da. Fjerninga av Wilkins eksempelvis, sparkinga av Mourinho et annet bevis.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 14. Des. 2010, 17:18 »
Vil ikkje sei at Roman kan sammenliknes med Ashley&Co. Roman er vel ikkje akkurat den verste klubbeigaren.

Jeg nevnte i innlegget mitt, at det var på ulike måter. Men Roman har gjennom flere år satt en enorm gjeld på klubben, blandet seg borti sportslige saker, ødela forholdet til Mourinho, priset vekk arbeiderklassen fra brua etc. Han har selvsagt gitt klubben suksess, men jeg synes helt klart han har hatt sine tabber.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 14. Des. 2010, 18:00 »
Skjønner godt at de nye eierne til Blackburn vil ha ut Allardyce jeg. Styggere og kjedeligere fotball enn det Blackburn spiller tror jeg aldri jeg har sett. Fotball er underholdning, og det får man ved å spille sitt eget spill og tørre å angripe. Big Sam er alt for opptatt av hvordan man skal stoppe motstanderen, fremfor hvordan man skal spille selv.

Sitat
Unfortunately too many minds persistently rewind to Allardyce's dismal eight months in charge of Newcastle. During that period his squad grew increasingly bored during interminable team meetings about "how to stop" opponents. One brave player once asked: "But what do you want us to do when we're on the ball?"