20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2010/11  (Lest 129916 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2010/11
« Svar #210 på: 24. Okt. 2010, 11:50 »
Hadde selv disse tankene i hodet i går Frode.. Veldig sure poeng der som vi har rota vekk. Heldigvis vant vi i går, hadde vi tapt mot West Ham hadde vi vel bevegd oss under streken når Liverpool får 3 poeng i dag??

Nå har vi god kontakt med de vi skal ha god kontakt med og presset mot Hughton inn mot Sunderland kampen vil ikke være som det det hadde vært uten 3 poeng i går :)

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #211 på: 24. Okt. 2010, 11:52 »
Det som overasker meg i år er Liverpools svake form, og WBAs gode form

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 24. Okt. 2010, 12:29 »
Jeg klarer heller ikkke komme over de tapene mot Blackpool og Stoke så lett nei. Vi kunne og burde vært oppe i skyene, selv om man på forhånd vel ikke skal klage på plasseringa etter såpass med kamper spilt. Men - vi har hatt en relativt lett åpning på papiret - det tror jeg vi kan kunne fastslå.
Men - jeg gleder meg samtidig veldig over at vi per nå er langt bedre på bortebane i PL enn det vi har vært på mange sesonger sålangt. Vi har allerede 2 seire der - og det tror jeg vel er det vi endte opp med tilsammen foregående PL-sesonger.
Alle de nyopprykka laga har vist kvaliteter i starten - og det som kjennetegner oss vil jeg påstå at ingen av oss spiller som Stoke, Blackburn eller lignende lag - vi tør faktisk angripe. Det er litt morsomt. Forventer og håper at WBA dabber av utover i sesongen. LFC kommer før eller senere, ihvertfall når Hodgson er sparka, til å klatre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 24. Okt. 2010, 12:32 »
NUFC ligger nå på en 9. plass med 11 poeng. Klarer ikke å komme fra tanken om de poengene vi har skuslet bort på hjemmebane mot Stoke, Blackpool og Wigan, samt at vi ble så til de grader dømt bort mot ManCity.
Bare i hjemmekampene har vi tapt tilsammen 8 poeng, så man kan jo spekulere litt i hvor man ville vært på tabellen med litt bedre uttelling. ManCity på 2. plass er jo f.eks. bare 6 poeng foran NUFC (med en kamp tilgode).

Sånn kan man ikke tenke, da blir man gal!
PL har blitt en veldig jevn liga, og det ser man tydelig i år. Man kan ikke lenger forvente seier i noen kamper, iallefall ikke som et nyopprykka lag. Vi har hatt uflaks, og marginene har vært imot oss i enkelte kamper, men forhåpentligvis vil vi ha marginene med oss i noen kamper også, slik som vi hadde mot villa.
Jeg tror ikke vi kommer til ha noen problemer med å holde oss i PL, og jeg tror faktisk vi vil holde oss godt over nedrykkstreken gjennom hele sesongen ;)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 26. Okt. 2010, 11:50 »
Hehe, prøv og tenk på hvor mye bedre vi hadde gjort i det i år om De Jong ikke hadde spilt mot oss, DA blir du gal da...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Peter

• Gjest
« Svar #215 på: 26. Okt. 2010, 17:34 »
Det som overasker meg i år er Liverpools svake form, og WBAs gode form

Vet du hva? Jeg har aldri vært mer overrasket over et lags elendighet.

Jeg tror dessuten ikke disse jævla Hicks og The best a man can get folka kan ha påvirket spillet deres veldig mye. Okey, stor gjeld, det kan være en grunn. Men når alle supporterne roper om nye spillerkjøp hele tiden, synes jeg det blir for dumt. Hvert eneste overgangsvindu har Liverpool managerne fått tilgang til store summer, men de sløser det bare bort på middelmådigheter og annet tøys.
Synes Benitez, og nå delvis Hodgson skal ta veldig mye av skylden for det som har skjedd.

WBAas gode form er ikke noe veldig spessielt. Hvert år er det jo noen nyopprykkede som vinner 10 kamper, før de taper resten av sesongen. Med andre ord kommer West Brom snart til å tape hver eneste kamp!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 26. Okt. 2010, 18:42 »
Benitez må helt klart dele skyld med de gamle eierne. Han har hentet utrolig mange middelmågige spillere. Han har sikkert hatt tanker om å gjøre gull av gråstein, men kan ikke vise til noen som har slått til. Han burde heller slått sammen pengene fra to kjøp, og kjøpt skikkelige spillere. De jeg kommer på nå i slengen er : Insua, Arbeola, Aurelio,  Riera, Aquillani, Ngog, Voronin, Lucas, Babel, Pennant, Kyrgiakos,
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #217 på: 26. Okt. 2010, 18:46 »
Synes Insua (ungt talent) og Aquillani spesielt ikke er "gråstein".
Skader ødela for Aquillani, og så var kanskje ikke PL hans liga. Men jeg synes Aquillani på sitt beste er en god sentral midtbanespiller. Mener han hadde forutsetningene for å bli en hit. Heldigvis ble han ikke det i L'pool, men jeg er villig til å skylde mye på skader.
Emiliano Insua en en spennende back synes jeg. Spilte vel ikke dårlig for Liverpool, og er fortsatt ung.
Ngog, Voronin, Kyrgiakos, Aurelio og Dossena er helt andre kapitler derimot!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 26. Okt. 2010, 19:04 »
Men det jeg synes er rart, er at når l'pool har hatt en manager som har bommet såpass på spillerkjøp, så ansetter de en annen manager som flere ganger har vist seg å være enda værre på spillerkjøp. I l'pool tror jeg fakttisk de kunne ha nytt godt av en såkalt director of football, slik som vi hadde(selv om det OVERHODET ikke fungerte for oss), som tar seg av alle spillerkjøp. I allefall hvis de har tenkt til å fortsette meg Hodgson, men det er vel heller tvilsomt :P
« Siste redigering: 26. Okt. 2010, 19:06 av tveit »

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #219 på: 26. Okt. 2010, 23:30 »
Benitez må helt klart dele skyld med de gamle eierne. Han har hentet utrolig mange middelmågige spillere. Han har sikkert hatt tanker om å gjøre gull av gråstein, men kan ikke vise til noen som har slått til. Han burde heller slått sammen pengene fra to kjøp, og kjøpt skikkelige spillere. De jeg kommer på nå i slengen er : Insua, Arbeola, Aurelio,  Riera, Aquillani, Ngog, Voronin, Lucas, Babel, Pennant, Kyrgiakos,

Syns også at Benitez gj,orde mange rare spillekjøp, særlig på slutten. Men det kom jo av at han ikke hadde særlig mye penger å rutte med.
Han hadde da tross alt endel bra kjøp også som; Torres, Alonso, Agger, Mascherano, Reina, Skrtel, Benayoun. 

Jeg er ikke enig med deg om at Arbeloa var et dårlig kjøp. Syns han var en veldig bra høyreback og ble solgt for mye mer enn han ble kjøpt for. Kan ikke si at det var et dårlig kjøp da.
Men er enig med deg om alt det andre du skriver

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 27. Okt. 2010, 11:46 »
Liverpool hadde riktignok ikke en DoF, men de hadde jo Rick Parry som Chief Excecutive. Så de hadde jo et mellomledd mellom manager og styret. Men når Bentiez hater denne fyren, og eierne kaster han på sjøen, så fikk Benitez blankofullmakt, og da gikk klubben på trynet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Simmio

• Gjest
« Svar #221 på: 01. Nov. 2010, 21:46 »
 W.B.A sitter fint i det nå.

æsj.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 01. Nov. 2010, 21:49 »
Imponert over WBA etter at de fikk 2. kortet. Veldig flink til å spille ball, og de skaper faktisk farligheter fremfor mål. Det er imponerende, det!

Nok en kongekamp i PL, dette! WBA kunne faktisk fått med seg poeng, og det ville ikke vært ufortjent!
« Siste redigering: 01. Nov. 2010, 22:55 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 02. Nov. 2010, 18:32 »
http://www.tv2.no/play/sport/premierleague?progId=469749
Vi har 4 spillere på rundens lag :D
Colo, Nolan, Barton og Sholadinho :D
Nolan ble også rundens spiller, og han og Ameobi scorte de to peneste målene denne runden ;)

Simmio

• Gjest
« Svar #224 på: 02. Nov. 2010, 21:54 »
http://www.tv2.no/play/sport/premierleague?progId=469749
Vi har 4 spillere på rundens lag :D
Colo, Nolan, Barton og Sholadinho :D
Nolan ble også rundens spiller, og han og Ameobi scorte de to peneste målene denne runden ;)

Må være lenge siden sist vi har fått så mye skryt en runde ;p