20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2010/11  (Lest 130315 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2010/11
« Svar #225 på: 03. Nov. 2010, 17:18 »
Imponert over WBA etter at de fikk 2. kortet. Veldig flink til å spille ball, og de skaper faktisk farligheter fremfor mål. Det er imponerende, det!

Nok en kongekamp i PL, dette! WBA kunne faktisk fått med seg poeng, og det ville ikke vært ufortjent!
Akkurat dette er ganske oppsiktsvekkende når du spiller 9 mot 11.
Å miste én mann kan være ille nok, å miste to mann, da skal du ha store, store problemer med å holde tritt med motstanderen. Så jeg forstår at Ian Halloway ikke var videre begeistret for eget lags prestasjoner etter den kampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 03. Nov. 2010, 18:02 »
Nei, Blackpool skremte ingen den kampen der. Men WBA viser hvorfor de ligger der de gjør etter 10 runder. I det hele tatt - samtlige tre opprykka lag ligger på øvre halvdel etter over en fjerdedel av sesongen, og ingen av disse gjør dette med å spille som Stoke eller Blackburn. Det er morsomt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 03. Nov. 2010, 18:30 »
Det er ikke bare morsomt. Det er en seier for positiv fotball. En seier for de som mener angrep er beste forsvar.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 04. Nov. 2010, 11:26 »
Mulig det er en dristig påstand, men jeg tror de 3 nederste lagene nå faktisk er de som rykker ned...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #229 på: 04. Nov. 2010, 11:50 »
Jeg vil tro Blackburn har det som skal til for å overleve. Men kan godt se for meg at både West Ham og Wolves tar turen ned. Sammen med Wigan, Stoke eller Birmingham.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 04. Nov. 2010, 11:57 »
Jeg holder fremdeles Blackpool som en av tre favoritter til nedrykk. De har imponert til nå, men med den spillerstallen skal det nesten ikke være mulig å holde seg i PL. Men tiden vil vise, kanskje er Ian Holloway og en enorm fighting spirit nok til å klare det.

Mitt tips; Wigan, West Ham og Blackpool.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 04. Nov. 2010, 16:47 »
Tror også lufta går voldsomt ut av ballongen til Blackpool etterhvert. Selv med enorm entusiasme i spillet deres - vil de få merke det med litt motgang utover i sesongen. Har liten tru på at Blackburn rykker ned - de havner nok en plass midt på tabellen tenker jeg.
Derimot, om ikke noe drastisk skjer i Hammers, så skal de slite for å holde seg. Har vanskelig for å tro at Avram Grant sitter veldig mye lengre om ikke ting bedres der.
Jeg tror Blackpool, Stoke, Wigan og Hammers er nedrykksfavorittene i år.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 05. Nov. 2010, 09:13 »
Jeg klarer ikke helt se at Stoke skal rykke ned. Jeg mener stallen deres er såpass god, og Tony Pulis-effekten såpass sterk at de bør kunne klare seg.

Blackpool kan nok fort ende opp som Burnley i fjor. En god start, men så faller de sakte, men sikkert nedover på tabellen. De har enkelte gode spillere, men i det store og hele er ikke stallen god nok og brei nok til at de skal klare å overleve.

Wigan og West Ham ser veldig dårlige ut. Bare det faktum at vi klarte å få et resultat mot Wigan, burde si sitt om hvorfor det laget skal få store problemer med å holde seg oppe. Vi burde vært død og begravet lenge før vi begynte å spille fotball i den kampen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 05. Nov. 2010, 12:59 »
Tror kanskje Blackpool kan holde seg. De var jo direkte uheldige i et par kamper, f.eks mot City.. Spiller god fotball, og legger seg ikke bakpå. Dermed skaper de sjanser også..Tror definitivt Hammers rykker ned, Blackburn er også en kandidat sammen med Wigan.. Stoke har for mange gode spillere på laget til at de ryker..Samtidig sa jo vi akkurat det samme i sesongen vi rykka ned..Er utrolig hvor dårlig gode spillere kan være når alle marginer går i mot og dårlige holdninger sprer seg i gruppa..Derfor kan også Liverpool rykke ned.. De var møkk elendige mot Bolton og mot Blackburn. Får de langtidsskader på Torres og Gerrard kan alt skje..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 06. Nov. 2010, 17:07 »
Wolves har styrt vel så mye som manunited på Old Trafford i førsteomgang.

Midtbana til Manu er noe av det dårligste jeg har sett hos de noen gang. De er heldige som leder.

Park, Oshea, Fletcher, Hargreaves(Bebe) < Barton, Nolan, Tiote, Jonas
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 06. Nov. 2010, 18:31 »
Stoke fullstendig rana borte mot Sunderland, snytt for mål (evt. rødt kort og straffe), pluss feilaktig utvisning. Steve Bruce har nok gravd dypt ned i lommeboka for å sikre en trepoenger i dag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 06. Nov. 2010, 18:47 »
Temmelig elendig kamp på OT i dag. Bebe - for et kjøp!!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 06. Nov. 2010, 18:52 »
Stoke fullstendig rana borte mot Sunderland, snytt for mål (evt. rødt kort og straffe), pluss feilaktig utvisning. Steve Bruce har nok gravd dypt ned i lommeboka for å sikre en trepoenger i dag.
Hehe... 1) Sunderland bomma på straffe 2) Feilaktig utvisning? Var vel ikke noe annet enn soleklare begge de gule kortene.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 06. Nov. 2010, 19:43 »
Nå er jeg absolutt ikke enig i at det siste gule til Shawcross var soleklart, og å bomme på straffe kan man om selv når man først har fått den. Og forseelsen fra Cattermole var soleklar, om ikke ballen allerede var inne. Derfor mener jeg Stoke kan føle seg litt rana av dommeren.  :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 06. Nov. 2010, 19:55 »
Helt enig i at forseelsen til Cattermole var soleklar, men selv om de hadde fått straffe der så kan man jo bomme på den! ;)

Alt i alt var Sunderland bedre enn Stoke i dag og vant fortjent.