20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norwich - Newcastle  (Lest 16105 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Norwich - Newcastle
« Svar #45 på: 21. April 2005, 17:49 »
Sitat fra: "Mack"

Carr har vært fast fordi vi faktisk ikke har noe som er bedre. I tillegg er han jo skada støtt. Butt var litt god i starten, og du kan godt skylde på Souness' treningsmetoder, men har har floppa. Kluivert er feit, uinteressert i ballen og virker ganske lat. Til å være en av våre aller best betalte spillere er han for dårlig. Vi burde skjønt det da vi fikk vite at Barca ville betale halve lønna hans for å bli kvitt han. Milner er som sagt ikke god nok for Newcastle, og han vil nok heller aldri bli det, dessverre.

Vel vi hadde ikkeno bedre ifjor heller, så da var carr en forsterkning. Som sagt SBR ønska han for 2 sesonger siden men fikk han ikke da.

Kluivert har lagt mere på seg en da han kom hit, men han ser ikke uinteressert ut til tider. Men når du får beskjed om at du ikke får ny kontrakt så hjelper ikke det på moralen? Vel en bedre manager, rett trening ++ så hadde kluivert vært tilbake rundt gammelformen.

Milner er ikke en souey spiller, han kommer aldri til å passe under souey. Han er en spiller som ikke passer å spille lange baller, han har talent og vil nok vise takter neste sesong, bare vent å se(vel ikke visst souey er her da).

Sitat
Sir Bobby og FF skulle henta Boumsong da de kunne fått han gratis. Det er jo et paradoks at massevis av supportere ville hente han før han gikk til Rangers, og etter et halvt år må Souness betale £8,5 mill for han.

FF fikk jo øynene opp for Boumsong når han spillte mot oss i en treningskamp i sommer, men er enig i at de skulle henta han da.

Vel er vel enig i det meste her jeg å du, men vil nok alltid ha noe vi er uenig i, men sånn er verden.

Uansett jeg mener vi bør kvitte oss med souey asap før han ødelegger klubben vår. Det har jeg sagt siden han kom, og det vil jeg si videre.  Jeg har hatt gleden av å fulgt souey fra nært hold(brudern liker blck) når han var i blackburn, og allerede da burde vi ikke kjøpt han fri fra kontrakten, skam og skandale.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Norwich - Newcastle
« Svar #46 på: 21. April 2005, 18:22 »
Egentlig er vi nok enig, og jeg drøyer nå med å svare i denne tråden. Vi skal diskutere masse i framtiden.
Toon, Toon,
Black and white army

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Norwich - Newcastle
« Svar #47 på: 21. April 2005, 18:29 »
Egentlig er vi nok enig, og jeg drøyer nå med å svare i denne tråden. Vi skal diskutere masse i framtiden.
:wink:

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

• Gjest
Norwich - Newcastle
« Svar #49 på: 22. April 2005, 10:36 »
Vi er såklart langt utenfor hva denne tråden dekker, men siden vi er flinke til å begrunne, lar vi nåde gå for rett. Jeg glemte å understreke hele poenget mitt. Det er at Souness først og fremst har sine klart svakeste sider når det gjelder taktikk, media og spillerbehandling, og ikke spillerkjøp.

Helt riktig dette, så til dere som ønsker Souey bort (altså alle) lønner det seg kanskje å sparke han etter sommeren er omme, dahan har forsterket laget vårt godt nok til at en "ordentlig" manager får skikk på sakene. Boumsong hadde blitt hentet på free transfer dersom Souey da hadde vært vår manager, og er uansett et av våre beste kjøp på laang tid. Babayaro er en dyktig vensterback, og Faye varogså et mye bedre kjøp enn Butt, i samme posisjon. Jeg ser derfor frem til sommeren, da vi garantert vil få hentet inn gode spillere (hvem hentet Gamst'n til England?)! Så gjenstår det å se om Souey (eller hvem det nå enn er som har makta) får laget til å fungere som nettopp det: Et lag!

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Norwich - Newcastle
« Svar #50 på: 22. April 2005, 11:15 »
Sitat fra: "DanMan"
Vi er såklart langt utenfor hva denne tråden dekker, men siden vi er flinke til å begrunne, lar vi nåde gå for rett. Jeg glemte å understreke hele poenget mitt. Det er at Souness først og fremst har sine klart svakeste sider når det gjelder taktikk, media og spillerbehandling, og ikke spillerkjøp.

Helt riktig dette, så til dere som ønsker Souey bort (altså alle) lønner det seg kanskje å sparke han etter sommeren er omme, dahan har forsterket laget vårt godt nok til at en "ordentlig" manager får skikk på sakene. Boumsong hadde blitt hentet på free transfer dersom Souey da hadde vært vår manager, og er uansett et av våre beste kjøp på laang tid. Babayaro er en dyktig vensterback, og Faye varogså et mye bedre kjøp enn Butt, i samme posisjon. Jeg ser derfor frem til sommeren, da vi garantert vil få hentet inn gode spillere (hvem hentet Gamst'n til England?)! Så gjenstår det å se om Souey (eller hvem det nå enn er som har makta) får laget til å fungere som nettopp det: Et lag!

Vel med tanke på hvor genial souey signinger er, så tror jeg vi vil ha det bedre visst en anna manager kommer inn like etter sesongslutt og får formet sitt ega lag.

Boumsong på free transfer visst souey hadde vært her i sommer, hvordan kan du si det? tror du ikke han ville henta han til blackburn viss han visste hvem boumsong var da?

Baba kan du egentlig ikke utale så mye om, pga han spiller jo nesten ikke kamper, og kampen mot man utd var han elendig, var han skada sku han bytta med engang.  Faye mye bedre en butt? hello?!? De er jo like "gode/dårlige", ingen av de kan passe, han trudde sikkert faye var fettern til George Weah.

Når du nevner at souey henta gamst pedersen som go signing, kan du ikke ta resten også?  La oss se, Andy Cole 9M, Dwight Yorke 7M(var det ikke det), Paul Dickov, Lucas Neil, Lorenzo amoruso etc etc. Skal vi ta å skru tilbake tiden når han henta fettern til George Weah i southampton? Vell det var ikke fettern til George Weah, og han kom inpå i det 67 min, fikk spille 13 min så ble han byttet ut, værste spillern noensinne sedd i EPL. Han va sist sedd spellanes for et pub-lag.  Vel visst du meiner souey har så bra signinge, så må jo du meine at SBR var en gud på transfer markede?

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Norwich - Newcastle
« Svar #51 på: 22. April 2005, 11:16 »
http://rapidshare.de/files/1377946/20_4_05_Norwich.wmv.html

har du alle målene fra kampen?

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Norwich - Newcastle
« Svar #52 på: 22. April 2005, 15:54 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Har enda ikke gitt min mening om kampen. Men javel. Her er den:

Vi spilte elendig! Newcastle fortsetter å tape i alle sine kamper, noe som betyr at presset stadig øker på hissigproppen Graeme Souness. Har til tider vært forsiktig med å uttale meg om Souness, men har lenge vært en sterk motstander av han.
Vi sitter igjen og har mistet nærmest alt, så tenker vi:

Hvorfor ansatte Freddie Shepherd akkurat Graeme Souness. Av alle kandidater, hvorfor ham? Det må ligge noe bak...

så han kunne kjøpe opp klubben billig?  :roll:

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Norwich - Newcastle
« Svar #53 på: 22. April 2005, 16:18 »
Sitat fra: "BegBie"
http://rapidshare.de/files/1377946/20_4_05_Norwich.wmv.html

har du alle målene fra kampen?

Har dessverre/heldigvis ikke det.
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

• Gjest
Norwich - Newcastle
« Svar #54 på: 26. April 2005, 13:14 »
Sitat fra: "BegBie"
Vel med tanke på hvor genial souey signinger er, så tror jeg vi vil ha det bedre visst en anna manager kommer inn like etter sesongslutt og får formet sitt ega lag.

Din subjektive mening, og den respekterer jeg. Var ikke slik at jeg drømte om å få GS til klubben da sir Bobby fikk fyken, men er allikevel optimistisk med tanke på fremtiden.

[qoute="BegBie"]Boumsong på free transfer visst souey hadde vært her i sommer, hvordan kan du si det? tror du ikke han ville henta han til blackburn viss han visste hvem boumsong var da?[/qoute]

Hehe, Boumsong til Blackburn??  :lol: Du kan spøke, du..

[qoute="BegBie"]Baba kan du egentlig ikke utale så mye om, pga han spiller jo nesten ikke kamper, og kampen mot man utd var han elendig, var han skada sku han bytta med engang.  Faye mye bedre en butt? hello?!? De er jo like "gode/dårlige", ingen av de kan passe, han trudde sikkert faye var fettern til George Weah.[/qoute]

Da kan jo ikke du halshugge Baba heller da? Og ja, jeg mener Faye er bedre enn vrakgodset uten noen form for innstilling. Pasningsspillet suger råtten fisk av og til, men får han skikk på dette er han en svært dyktig defensiv midtbanespiller.

[qoute="BegBie"]Når du nevner at souey henta gamst pedersen som go signing, kan du ikke ta resten også?  La oss se, Andy Cole 9M, Dwight Yorke 7M(var det ikke det), Paul Dickov, Lucas Neil, Lorenzo amoruso etc etc. Skal vi ta å skru tilbake tiden når han henta fettern til George Weah i southampton? Vell det var ikke fettern til George Weah, og han kom inpå i det 67 min, fikk spille 13 min så ble han byttet ut, værste spillern noensinne sedd i EPL. Han va sist sedd spellanes for et pub-lag.  Vel visst du meiner souey har så bra signinge, så må jo du meine at SBR var en gud på transfer markede?[/quote]

Hva, hva og hva er dette for en argumentasjon og konklusjon? Nei, sir Bobby var alldeles ingen Gud på overgangsmarkedet. Han var bedre enn sine to forgjengere, men det hadde ethvert levende individ vært! Og det er helt klart at Souey har driti på draget før, morsom historie den om fetter'n til Weah  :lol:, men fortid er strengt tatt nettopp det, og trenger ikke ha noen betydning for hans fremtidlige kjøp. hos oss er det mer penger å hente, og jeg tror Newcastle frister mer enn blackburn (iallefall var det slik. Hehe..).

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
Norwich - Newcastle
« Svar #55 på: 26. April 2005, 13:59 »
Sitat fra: "DanMan"

Din subjektive mening, og den respekterer jeg. Var ikke slik at jeg drømte om å få GS til klubben da sir Bobby fikk fyken, men er allikevel optimistisk med tanke på fremtiden.

Hehe, Boumsong til Blackburn??  :lol: Du kan spøke, du..

Hvorfor skulle han ikke gå fra Auxerre til Blackburn? han sa han ønska å spille i Premier League lenge før liverpool var ute etter han. (blackburn var/er i premier league.

Sitat
Da kan jo ikke du halshugge Baba heller da? Og ja, jeg mener Faye er bedre enn vrakgodset uten noen form for innstilling. Pasningsspillet suger råtten fisk av og til, men får han skikk på dette er han en svært dyktig defensiv midtbanespiller.

Vel Souey mener baba har faket skadene og Physioene finner ikkeno feil med Baba heller. Så pr dags dato har han vært en flopp til å erstatte Bernard. Faye har ikke vært spesielt god, han brillierer ikke i rollen sin, eneste han trenger i rollen sin er å slå pasninger 5 meter og mindre, dette greier han ikke. Dvs karn er dårlig, ikkeno framtid i han(Se aldern hans).

Sitat
Hva, hva og hva er dette for en argumentasjon og konklusjon? Nei, sir Bobby var alldeles ingen Gud på overgangsmarkedet. Han var bedre enn sine to forgjengere, men det hadde ethvert levende individ vært! Og det er helt klart at Souey har driti på draget før, morsom historie den om fetter'n til Weah  :lol:, men fortid er strengt tatt nettopp det, og trenger ikke ha noen betydning for hans fremtidlige kjøp. hos oss er det mer penger å hente, og jeg tror Newcastle frister mer enn blackburn (iallefall var det slik. Hehe..).

Vel som en viss jokke sa på dette forume, GS fikk tilbud i sine Benfica dager om å hente en Brasiliansk født portugiser, men så ikke noe talent i denne spilleren(han heter forøvrig DECO og spiller i "pub laget" Barcelona, han har vunnet "b-turneringa" Champions League sist sesong med Porto, Finale tap i Ukjente Europamesterskapet, bedre kjent som EM). Så har du storyen med Fettern til George Weah, Babayaro(skadeproblemer hadde han i Chelsea, og hadde et arti kallenavn der), Cole, og Yorke, ser du noe sammenheng her? GS kjøper spillere med navn, han er ikke ute etter å se talentet i spillern, men har han et navn så tror souey han er god.

Vel som du sier fortid er strengt tatt nettop det, så var vel derfor vi henta souey  :roll:   Ikke bli for lei deg visst han ødelegger hele laget vårt i sommer, og at masse fightende lite kreative gamlinger kommer inn. Jeg advarer deg nå om viss souey får £25M i sommer så er ikke framtiden vår vakker. Quote meg på det når neste sesong begynner om du vil. Jeg skal love deg at ingen topp spiller vil til newcastle under souey, med mindre han er over the top.

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle
« Svar #56 på: 04. Nov. 2008, 23:30 »
Sitat
Most depressing when Milner and Rooney were running down the wing on a ManUre break that looked a bit like a duel between a donkey-drawn carriage and a Ferrari.

hva betyr manure?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 04. Nov. 2008, 23:37 »
Måtte du virkelig dra opp en over 3år gammel kamptråd for å spørre om dette?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 04. Nov. 2008, 23:45 »
Sitat
Most depressing when Milner and Rooney were running down the wing on a ManUre break that looked a bit like a duel between a donkey-drawn carriage and a Ferrari.

hva betyr manure?

Gjødsel