Fantastisk seier! Selv om Castle hadde mye av spillet var Nham farlig frempå et par ganger. Kampen bikka en stund i 2. omgang , men vi klarte å dra det i land.
Var noen som utmerket seg i går. Enrique var helt fantastisk i går. Tror det er beste kampen jeg har sett av ham. Den våte matta gjorde at han virkelig fikk bruk for sin enorme fysikk. Og jeg har ikke akkurat vært kjent for å rose den spilleren

En annen man jeg vil trekke frem er Williamson. Uten Enrique og Williamson kunne vi fort ha tapt denne kampen. Sistnevnte hadde 2 ekstremt viktige involveringer innenfor 16m: Blokkering av et skudd på 5m og fikk stoppa en Nhamspiller på veg gjennom i siste liten. Plasserer seg alltid riktig og vinner alle dueller på hodet. Var like imponert over begge.
En annen som overrasket meg veldig i går var Nolan. Jobba som bare juling og var veldig flink til å få fart på spillet gjennom å bruke få touch. Selv om han ikke scora, definitivt årsbeste. Jonas jobba mye også i går, men gjorde ting alt for tungvint. Skulle ha sentra mye oftere. Guthrie hadde både svake og gode perioder, innleggene sitter ikke så ofte som før.
Hadde det ikke vært for det dårlige føret, tror jeg Løven ville ha vært gjennom mange ganger. Men enten gikk balen for sakte, eller så spratt den feil vei. Jobba som en helt. Carroll stakkers ble jo totalt dømt ut av kampen av dommere: Midtstopperene fikk jo gjøre alt de ville med ham og hvis det ble blåst frispark, så var det mot Carroll. Men gutten jobba som en helt. Noe vi så da Sholadinhio kom innpå. Han var mye mere stillestående, hvilket gjorde jobben til Nhamforsvaret mye enkere og dermed tok Nhan over kampen en liten periode. Shola er fantastisk inni boksen men hjernedød utenfor. Avslutningen var jo en drøm.
Nham imponerte uansett. Selv om vi dominerte banespillet hadde de 2 enorme sjanser: Fullstendig upresset heading på 5m i 2. omgang og ditto skudd i 1. I tillegg stoppa Williamson to livsfarlige situasjoner.Men litt utur kunne vi ha avgitt poeng, men man må ha litt marginer på sin side for å rykke opp.