20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Nottingham Forest (29.mars 20:45)  (Lest 25200 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Nottingham Forest (29.mars 20:45)
« Svar #120 på: 29. Mars 2010, 23:09 »
Skysports er litt på bærtur i kamprapporten, men jeg tilgir dem gjerne denne blunderen:

In an entertaining affair at St James' Park, both sides were desperate to secure the points to boost their promotion hopes and it was the hosts who had the better of the play with in-form Roy Carroll testing Forest goalkeeper Lee Camp with a rasping volley early on.

Hadde gjort seg om vi hadde satt in ROY Carroll som spiss...

Quistgaard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #121 på: 29. Mars 2010, 23:12 »
Men du ser likheta? :D

Kliss lik! :>

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 29. Mars 2010, 23:16 »
Riktig!

Forøvrig syns jeg det er riktig at Jose fikk MOTM-prisen etter dagens kamp. Han var rett og slett rågod både defensivt og offensivt, og var offer for enorme mengder skryt fra folket i Sky. De kunne rett og slett ikke skjønne at ingen storklubber ikke hadde prøvd seg på han enda, og stempla han som divisjonens beste spiller. For meg er han årets spiller - i hvertfall i Newcastle, og antakeligvis i CCC også.
Ellers var det en fantastisk god lagprestasjon i dag. Ingen er i dag svak - selv om Jonas slet endel mot Perch. Jeg syns faktisk også Danny Simpson skal ha mye skryt for dagens kamp. Han er solid defensivt, og veldig løpsvillig fremover, fint samspill med en Wayne Routledge som imponerer meg utover i matchen. Colo briljerer tidvis, og Williamson skremmer fostervannet ut av Forest-spillerne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #123 på: 29. Mars 2010, 23:17 »
Jeg kjenner en vidunderlig duft som siger innover meg. Det er en kjent duft. Det kunne vært duften av en nydusjet naken kvinnekropp som legger seg inntil meg, men det er ikke det. Det er noe bedre...hva kan det være?!? Jo, nå kjenner jeg det, det er duften av PREMIER LEAGUE!!! NUFC-FOREST 2-0. Takk Ameobi, takk Jose Enrique. Takk Newcastle United Football Club!!!!
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #124 på: 29. Mars 2010, 23:21 »
mye folk var der ?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #125 på: 29. Mars 2010, 23:23 »
Jeg er enig med oppsummeringen din Kristoffer. Jeg så halve kampen på Sky og andre halve på viasat. for en forskjell på komentatorene... Uansett: Til og med Thor Eggen snakket om Enrique Non-Stop, eller iallefall når han ikke snakket om all energien Jonas bruker istedenfor å la ballen gjøre jobben. Og der har han faen meg rett. Det er konge å se Jonas sette fart og passere 3-4 mann, men når han prøver på dette hver eneste gang, blir det litt forutsigbart for motstanderne, og det blir ditto uforutsigbart for medspillerne. Rytmen forsvinner.

Vi har derfor en  god del å jobbe med før vi er klare for PL, men i dag er jeg stolt av viljen og gløden til gutta, og ikke minst imponert av Ameobi sitt comeback

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #126 på: 29. Mars 2010, 23:23 »
mye folk var der ?
Tett på 46.000
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #127 på: 29. Mars 2010, 23:58 »
Når Ameobi ein gong legg opp bør nokon stoppe han ut og henge denne anti-helten opp på veggen til allmenn beskuelse. Mannen er ei legende. Ikkje nødvendigvis pga det han gjer på banen, men definitivt kulthelt-potensiale. Hælsparket til Enrique var sesongens høgdepunkt, av mange, for meg.

Er fortsatt tom etter kampslutt. Gratulerer folkens. Dette er fanden meg fortent.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 30. Mars 2010, 00:21 »
Fyfaen så deilig. nå trenger vi kun 5 poeng på de neste 7 kampene, og vi har iallefall 4 lag vi skal slå greit. Jeg kjenner duften av Premier League og seriegull. Gullsjampisen skal handles inn runden før vi har sjans til å ta gull.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #129 på: 30. Mars 2010, 00:41 »
Gratulerer med seieren folkens!
Etter en hard og underholdene kamp så er vi snart der vi burde være, PL!!!
Kan godt hende at dette laget er godt nok for å holde plassen i pl.
Men la den diskusjonen komme når neste sesong er igang :D.

Dette er herlig!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 30. Mars 2010, 00:52 »
Særdeles deilig med denne seieren.
Vi har nå opprykket veldig langt ned i lomma, og kan, med litt flaks, være klar for PL allerede på lørdag. Hvis Forest vinner sine resterende kamper, så trenger vi bare ta fem poeng for å fjerne enhver tvil. Veldig deilig å ta påskeferie med serieledelse, 83 poeng, 4 foran WBA, 13 foran Forest.

Livet er herlig, dere!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #131 på: 30. Mars 2010, 01:06 »
Vi kan ikke komme nærmere PL på lørdag enn det vi er akkurat nå.
Vinner vi på lørdag og Forest taper, "trenger" vi fortsatt 2 poeng på de resterende 6 kampene. Hvis du skjønner hva jeg mener. Eller tar jeg feil?

Det er jo bare for Toon Army å bestille turer til White Hart Lane, Old Trafford og Stadium Of Shite.
For vi er klare for PL :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 30. Mars 2010, 01:10 »
Tar vi tre poeng på lørdag, og Forest ingen, øker vi ledelsen til 16 poeng. Da har Forest 15 poeng igjen å spille for! You do the math ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 30. Mars 2010, 01:11 »
Nettopp.
Det var det jeg også greide å regne meg frem til, med mine begrensede mattekunnskaper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #134 på: 30. Mars 2010, 01:20 »
Haha. Regnet faktisk med Forest-seier, selv om jeg skrev at de tapte. Rutinert :D

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6061982,00.html?
Intervju med Hughton etter kampen. Er nesten en fryd å høre han snakke.
Leser boken "50 years of hurt", og ser veldig mange likheter til hvordan folk snakket om Keegan første gang han var manager. Flink på man-management, og snakker mye om "unsung heroes".
Spent på hvordan sommeren utarter seg..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒