20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Nottingham Forest (29.mars 20:45)  (Lest 25221 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Nottingham Forest (29.mars 20:45)
« Svar #105 på: 29. Mars 2010, 22:44 »
Gratulere med seieren!!!!!!
For ein glede det var å sjå Enrique putte det målet, FANTASTISK!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #106 på: 29. Mars 2010, 22:45 »
Ser Mike Ashley står å gnir seg i hendene.. Hehe, ser nok for seg millioner ved opprykk! ;)

Quistgaard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #107 på: 29. Mars 2010, 22:46 »
Syns forøvrig det er ganske morsomt at Tommy "The Tit" fra Snatch faktisk er manageren til Nottm Forest! Hvem skulle trodd det lissom?

haha!

Ahhhhh deilig!! Første kamp jeg har på meg Enrique drakt... hva skjer? Jo! han scorer!!!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #108 på: 29. Mars 2010, 22:47 »
Fryser på ryggen ennå etter kampen. Utrolig at det skulle snu når Ameobi kommer innpå. Hadde jeg aldri trodd på forhånd. Uansett: Enrique er MOM for min del, fantastisk morsomt at han scoret - for noen jubelscener!

Premier League neste sesong. Genialt!
I dag skal faen meg Chris Hughton også få ros for lagledelsen, men nok en gang: Enrique er MOM!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 29. Mars 2010, 22:47 »
Coca Cola Championships best player! Ahh, kunne ikke blitt bedre! For en FANTASTISK lagseier!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #110 på: 29. Mars 2010, 22:49 »
Herlig!  :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 29. Mars 2010, 22:53 »
Syns forøvrig det er ganske morsomt at Tommy "The Tit" fra Snatch faktisk er manageren til Nottm Forest! Hvem skulle trodd det lissom?

haha!

Ahhhhh deilig!! Første kamp jeg har på meg Enrique drakt... hva skjer? Jo! han scorer!!!

Men du ser likheta? :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #112 på: 29. Mars 2010, 22:54 »
herlig med seier! :D bra at Ameobi scora og en assist, er så lei av at folk klager på han

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 29. Mars 2010, 22:55 »
Rimelig digg med Shola-skåring, bare minutter etter at jeg hadde snakket stygt om han på MSN. Sånn gleder meg. Alltid godt å ta feil om Newcastle-spillere, så sant det er noe negativt man tar feil om.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 29. Mars 2010, 22:57 »
No må me ikkje gløyma Ameobi, som kjem inn og gir oss det veldig viktige førstemålet. Og det er han som har ein fantastisk assist til Enrique. Etter målet til Ameobi så køyrer vi kampen. 9 mål på 14 kampar for godaste Ameobi, synd han har vore skada store delar av sesongen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 29. Mars 2010, 22:57 »
Da blir det PL !! DIGG!!! :D

Magpies007

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #116 på: 29. Mars 2010, 23:01 »
Kongebra folkens....:D

Føler vi hadde kontroll på kampen hele veien. Gutta viser nok en gang styrke og glede med å spille i "black and white-trøya"............moro..:)

We coming home we coming home, we coming, magpies coming home..:)

Lima

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #117 på: 29. Mars 2010, 23:01 »
For en deilig seier  ;D sinsykt kjekkt at Amerobi fikk et mål, og en hærlig assist. Enrique var også helt fantastisk i dag. Veldig bra defansivt og offansivt. Etter min mening MOM.

Ved 13 poeng ned til forrest så er nok PL garanter neste sesong, nå gjelder det å holde WBA bak oss,
slik at vi vinner Coca Cola Championship!!  ;D

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #118 på: 29. Mars 2010, 23:03 »
Jeg er imponert over Ameobi sitt bidrag i dag. Hadde han prestert så bra oftere, eller i det minste hatt et bedre bunn-nivå, så hadde han vært noe for oss til neste år. Jeg mener likevel at han ikke er god nok til å være førstevalg i PL. Jeg tar gjerne feil - for å si det slik

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #119 på: 29. Mars 2010, 23:07 »
Jeg er imponert over Ameobi sitt bidrag i dag. Hadde han prestert så bra oftere, eller i det minste hatt et bedre bunn-nivå, så hadde han vært noe for oss til neste år. Jeg mener likevel at han ikke er god nok til å være førstevalg i PL. Jeg tar gjerne feil - for å si det slik

greit nok at han ikke er god nok for PL, men det er ikke Carroll heller. Denne sesongen har vi ingen grunn til å klage på Ameobi. Hadde han ikke vært skada så mye hadda han vært en av toppskårerane i år. Ikke hvem som helst skårer det målet han hadde i dag ;) helt genialt. Fy faen nå er jeg glad :D