20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV2 har rettighetene til Premier League  (Lest 173414 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
Sv: TV2 har rettighetene til Premier League
« Svar #630 på: 01. Juni 2013, 23:08 »
Da er tv2sumo-abonnementet mitt avbestilt
Gan canny doon Toon!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #631 på: 02. Juni 2013, 19:32 »
For dei som vil gå for stream alternativet, ser eg at NBC (USA) vil sende alle 380 kampane frå PL. http://prosoccertalk.nbcsports.com/2013/04/16/nbc-sports-announces-premier-league-programming-plans/related/

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #632 på: 02. Juni 2013, 20:38 »
Venter til terminlista kommer før jeg bestemmer meg for hva jeg gjør.
Har hatt altibox noen år og tidligere så jeg mye mer på PL kanalene enn hva jeg har gjort denne sesongen. Begrenser seg stor sett til kamper og kommer det et bra alternativ på stream alla Sumo så hopper jeg nok over.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #634 på: 02. Juni 2013, 23:13 »
Med tre kamptidspunkt lørdag, tre søndag og èn mandag, (om det er slik de gjør det), så blir det jo maks tre-fire kamper som går samtidig lørdag 16.00. Regner med Newcastle er såpass TV-vennlige at vi blir vist. Og ved å fordele kampene mer får man også totalt sett flere kamper, noe som i seg sjøl er ganske artig.
Kampene går også i reprise, selv om det er et sant helvete å holde seg unna resultatene.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #635 på: 03. Juni 2013, 15:49 »
For dei som vil gå for stream alternativet, ser eg at NBC (USA) vil sende alle 380 kampane frå PL. http://prosoccertalk.nbcsports.com/2013/04/16/nbc-sports-announces-premier-league-programming-plans/related/

Vet du hva nedlasting ratingen er på de sendingene ?  Sumo sender vel 4-5 Mega byte pr. Sekund, noe som funker bra. Det er ekstremt synd at dette har skjedd.

Nå vet ikke jeg hva som er avtalefestet i kontrakten med FA og leverandører rundt om kring i Europa, men leverandørene burde jo ha krav på en komposisjon på alle avbestillinger som kommer. Jeg håper FA revurderer det de nå har gjort.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #636 på: 03. Juni 2013, 15:57 »
Med tre kamptidspunkt lørdag, tre søndag og èn mandag, (om det er slik de gjør det), så blir det jo maks tre-fire kamper som går samtidig lørdag 16.00. Regner med Newcastle er såpass TV-vennlige at vi blir vist. Og ved å fordele kampene mer får man også totalt sett flere kamper, noe som i seg sjøl er ganske artig.
Kampene går også i reprise, selv om det er et sant helvete å holde seg unna resultatene.

Jeg er dessverre ikke så sikker på det. I England ble det vel kun vist en tv-kamp kl. 16.00 forrige sesong så jeg er spent på om det hele tatt blir gjort tiltak for å få kampene mer spredt.

Sender de 3-4-5 kamper på lørdag kl. 16.00 Og enten Man Utd/Man City/Arsenal/Chelsea/Tottenham/Liverpool/Everton eller Fulham spiller er jeg redd disse blir prioritert før oss. Vi er heller ikke i Europa så søndagskamper blir det nok færre av. Vi får satse på det beste!

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #637 på: 03. Juni 2013, 22:05 »
Vegard Jansen Hagen sa ihvertfall dette: ? Signalene fra Premier League er at de vil ta i bruk alle tilgjengelige kamptidspunkter og de vil også jobbe for at storklubbene ikke vil bli lagt i konkurranse med hverandre, men det vil selvsagt kunne skje.

Men får se som sagt.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #638 på: 03. Juni 2013, 23:16 »
Hva faen er da poenget med å begrense tilgangen til 16:00 kampene? Dette høres jo bare ut som et stort "fuck off" til de som ikke heier på topp 4.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #639 på: 04. Juni 2013, 12:16 »
Poenget er vel at de i engelske byer ønsker at folk skal møte opp på stadion for å se kampen, og har derfor begrenset til maks 1 tv-kamp på lørdag kl1600 (1500 der borte).  Allikevel er det flere utesteder som har kommet seg rundt dette ved å hente inn kanaler fra distributører rundt omkring i Europa.

Med det sagt, så er jo dette selvsagt et gigantisk "fuck off" til alle supporterne i resten av verden, som ikke har sjans å møte opp på stadion.
Genius by birth. Slacker by choice.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #640 på: 04. Juni 2013, 12:29 »
Hvis det er formålet så er det jo null logikk i å spre kampene utover helga.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #641 på: 04. Juni 2013, 12:56 »
Med det sagt, så er jo dette selvsagt et gigantisk "fuck off" til alle supporterne i resten av verden, som ikke har sjans å møte opp på stadion.
I resten av Europa. For kanaler uten for Europa får alle kamper. Det er jo like lett å få tilgang til innhold frå USA, som Norge. Så det argumentet med at folk i UK ikkje skal få tilgang til alle kamper kl 16:00 lørdag er berre på tryne. Da må dei ha blokkert for alle, og ikkje kun i Europa. Ser at det er USA og Asia fansen som er viktigaste.  :sint: (Ein trend verdt fall eg har sett ei stund.)

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #642 på: 04. Juni 2013, 13:36 »
Noen som har erfaringer med å streame fra NBC til Norge? Vil jeg kunne abonnere her og få med meg alt av kamper?

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #643 på: 04. Juni 2013, 14:34 »
Etter det eg har lest må du ha kabeltv o.l. i USA med NBC, for å få mulighet til å abm. på NBC web TV. Men har du først tilgang til det, så er det null stress å bruke ein VPN server for å få tilgang. 

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #644 på: 07. Juni 2013, 18:32 »
Poenget er vel at de i engelske byer ønsker at folk skal møte opp på stadion for å se kampen, og har derfor begrenset til maks 1 tv-kamp på lørdag kl1600 (1500 der borte).  Allikevel er det flere utesteder som har kommet seg rundt dette ved å hente inn kanaler fra distributører rundt omkring i Europa.

Trodde de fleste lag i PL fylte stadion greit?

Dette er noe forbanna dritt uansett! De kommer til å tape på Inntektene fra Rettighetene overtid på dette.. Det er å skyte seg selv i foten, hadde det bare hvert gjeldene for england, så ok.. men hele verden... bullshit!!!!!

Får pub alle kampene?
« Siste redigering: 07. Juni 2013, 19:02 av Tommyok »