20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Swansea City - Newcastle United (13.februar 13:45)  (Lest 31598 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Swansea City - Newcastle United (13.februar 13:45)
« Svar #180 på: 13. Feb. 2010, 19:35 »
Nei da så, da kan vi jo for din del håpe at vi starter med Barton - Smith - Butt og Guthrie på midten når Barton er tilbake, så kan vi stå å spille ball på midten uten å skape en dritt.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 13. Feb. 2010, 19:44 »
Du lika og sette det på spissen ja. Forstår ikkje du at me kan springe i lengde retninga heile tida? God fotball handla om og spele ball og løyse opp slik at motstandarane må flytte bein. Dette vil føre til at det opna seg rom og også 2 mot 1 situasjonar offansivt, og da treng med farta til Wayne, men at han heile tida skal gå i lengde retninga og aldri velge enkle alternativ er rein idioti, og om du ikkje forstår det er det mangel på fotballforståelse

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 13. Feb. 2010, 19:47 »
Jeg skjønner jævli godt at han velger den vanskelige løsninger jeg, når du ser hvem som spiller sentralt for oss. Slår han baller inn i midten vet han at det ender med balltap, og da tenker han vel at det er bedre å prøve selv. Og hvem kan egentlig klandre han for det? Men to gode sentrale midtbanespillere tror jeg vi ville sett en helt annen Wayne Routledge også.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #183 på: 13. Feb. 2010, 19:48 »
Så litt av 1 omg og det var ræva, og resten av kampen ser ut som har vært ræva.
Uansett, jeg er kjempefornøyd med og ha vunnet 1 poeng på en så dårlig dag.

Jeg biter og merke i at de dårligeste kampene denne sesongen har vært uten Steven Taylor på banen. Betyr han virkelig så mye mer enn mange tror?
Sist han var skadet spilte vi uavgjorte kampe og tapte. Og etter at han kom tilbake, ja da gikk vi fra seier til seier.
Bare en liten avstikker fra min side?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 13. Feb. 2010, 19:50 »
Trur ikke Steven Taylor har så mye å si for det offensive spillet nei. Er der problemet ligger. Defensivt er vi stort sett solide.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #185 på: 13. Feb. 2010, 19:59 »
Hvorfor taper og spiller vi bare uavgjort når han ikke spiller da? (måtte bare)
Er enig i at det er offensivt vi sliter, spesielt sentralt på midtbanen. Og når vi spiller med sentrale spillere på kantene er det ikke akkurat mye og rope hurra for. Nolan suger for tiden, sett han ut og gi han tankevekker, og lå oss håpe han skjerper seg.

Men men, ser frem til de kommende hjemmekampene nå, la oss håpe vi hever oss betraktelig.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 13. Feb. 2010, 20:10 »
Når med på et tidspunkt i kampen har ein possesion på 80-20 i mot så er det noko som er gale, og den sentrale midtbana ikkje presterer godt nok, men og skylde på dei for at Routledge ikkje spelar ball er på grensa. Mot cardiff gjekk det stårlande og vi spelte champange fotball, men dei to siste kampane har ikkje det fungert i det heile, vi har ikkje skapt noko som tilsei at vi ska rykke opp, og vist du meinar at vi ikkje er kapable til og vist du meinar at vi ikkje har stall nok til og trille ball på dette nivået har vi ikkje noko i play off engang og gjere. Guthrie er ein god spelar som er meir en god nok til og trille ball, men han treng bevegelse rundt seg, spelarar som kjem i mot, strekker, springer på tvers og som opner rom. En kreativ spelar opner ikkje romma aleine, han treng hjelp. Guthrie har alt som skal til for og vere ein god kreativ drivkraft, men ikkje aleine. Vi må fungere som et lag, og det gjer me per dags dato ikkje...

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #187 på: 13. Feb. 2010, 20:16 »
SLAKT!

Den midtbana vi hadde idag var bra på papiret men fytti rakkern så ekstremt dårlig de spilte.. Lavest på skalaen min er Kevin Nolan. Mannen som scorte avgjørende mål og var en offansiv kraft var idag en ekstremt treg og uinspirert mann. Hva er grunnen?

I dag virket Newcastle United som et lag blotta for selvtillit og trua på å gjøre noe offansivt. Carroll virka ikkje som ein fotballspiller idag.. må da gå an å ta imot en fotball når du spiller på et fotballag.

GUD som eg savner JONAS (hadde aldri trodd eg skulle si det)...

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #188 på: 13. Feb. 2010, 23:46 »
Såg ved fleire tilfelle i dag at Routledge gjekk for og utforde i staden for og spele ball. Fekk frispark et par gongar, men alikevell liker eg ikkje at han alltid skal gå for det vanskligaste i staden for og sjå dei lette løysningane
Skulle tro du beskrev Jonas. Sorry, men er ingen fan av ham. Mulig det hadde gått mye bedre med ham i dag, men han er jaggu ikke løsningen på sikt han heller. Mulig han har hatt samme åpenbaringen som Routledge, som det nevnes her, men jeg synes jeg ser for meg Jonas i privaten på vei til bilen sin på parkeringsplassen, hvor han på død og liv må klatre gjennom og over alle de andre bilene for å komme til sin bil.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 13. Feb. 2010, 23:52 »
Fyffan for en kjedelig kamp! Helt sjukt!

Ser flere klager på at det gikk tregt i midten i dag, og det støttes. Har ikke tall på hvor mange ganger de sentrale midtbanespillerne, og da spesielt Nolan, ble løpt opp og fratatt ballen på midten. Utrolig frustrerende.

Noen som har tall på ballbesittelse, forresten? Jeg tipper ca 75% - 25% i favør Swansea.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 13. Feb. 2010, 23:55 »
Noen som har tall på ballbesittelse, forresten? Jeg tipper ca 75% - 25% i favør Swansea.
Det var 51% - 49% i favør Swansea! ;)

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #191 på: 13. Feb. 2010, 23:57 »
Yeah, det er bedre enn hva jeg får til med Newcastle i Fifa 10!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #192 på: 14. Feb. 2010, 00:26 »
Det var 51% - 49% i favør Swansea! ;)
Da tror jeg Newcastle hadde ballen i garderoben i pausen...
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #193 på: 14. Feb. 2010, 00:31 »
Eventuelt teller all den tiden ballen var i luften og vi hadde sparket den dit.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #194 på: 14. Feb. 2010, 03:53 »
Nå hverken så jeg, eller hørte kampen. Fikk bare med meg siste 10 + tillegg på radioen.
Men synes det er merkelig at folk virker misfornøyd med spesielt Routledge. Vet ikke hvordan det gikk med han i dag, men han har vel 3-4 assist allerede?
Når Barton kommer tilbake, får vi en mer teknisk midtbanespiller, som også kan å krige. Gleder meg til han returnerer. Er vel hvertfall tilbake i hjemmekampen mot Barnsley tenker jeg, hvis han ikke rekker Watford eller Reading-kampene.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒