20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Swansea City - Newcastle United (13.februar 13:45)  (Lest 31417 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Swansea City - Newcastle United (13.februar 13:45)
« Svar #195 på: 14. Feb. 2010, 11:55 »
Spelarbørs, 1-10:

Harper - 6

Simpson - 4
Coloccini - 7
Hall - 6
Van Aanholt - 5

Routledge - 4
Smith - 4
Nolan - 3
Guthrie - 3

Carroll - 5
Løvenkrands - 4

-
Best - 5

--
Eg er primært for at ein mann som Løven skal spele der han er klart best (på spissplass), men når Jonas er ute bør vi flytte han ned til venstrekanten. Vi må få Guthrie inn sentralt, og dermed få ein ballfordelar som kan spraye ballen ut til kantspelarane våre. Nolan er ute av form*, Smith er ikkje god nok til å fordele. Med Løven på ein kant får vi også ein som kan dukke opp i boksen, slik at vi i beste fall kan ha to spissar + Nolan og Løva inne i feltet samtidig. Dette er ein plan B CH bør bruke oftare, etter mitt syn.

* Ein del av Nolan-kritikarane verkar til å ha litt korttidsminne. Husk at mannen har scora svært mange viktige mål for oss denne sesongen og vore solid lenge. Han virkar veldig tung i kroppen for øyeblikket, men det tek ikkje vekk det han har gjort tidlegare i sesongen.

Nolan hadde, om ikkje anna, ein svært fin stikkar til PVA i 2. omgang. På tross av at det kanskje var det einaste positive han gjorde, så er det i alle fall ein indikasjon på kva vi kan vere i besittelse av når Nolan er i form.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 14. Feb. 2010, 12:24 »
Er jeg den eneste som synes Routledge gjorde en ganske OK kamp? Synes han virker veldig spennende så langt, og er ganske fornøyd med at vi har to vinger med god fart og muligheten til å passere backene. Selvom crossene til Jonas ikke alltid er like gode er det utrolig stor forskjell på Newcastle med og uten han på banen.

Vi har forøvrig ingen som er gode nok på innlegg, Guthrie klarer faen ikke å slå en corner over første forsvarer engang.

Mtp gårsdagen som synes jeg Colo var BB som så mange ganger tidligere denne sesongen, synes også Hall, Routledge, Simpson, Harper og Van Anholt spilte til godkjent. Utover det var det triste greier med Nolan som verst av de verste.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #197 på: 14. Feb. 2010, 12:33 »
Eg har ståltru på Routledge. Samtidig skal det nemnast at eg som regel ser meg blind på folk i svartkvit drakt. Wayne Insane har tempo, gjennombrotskraft og kan slå gode innlegg når han er i rett vigør.

Grunnen til at han ikkje får betre karakter av meg for gårsdagen er at han ikkje vart utnytta til sitt beste (jf. grunnen til at Løven og Carroll også får beskjeden score), og at han i sin iver etter å prestere magi gjekk seg fast ved eit par anledningar der han burde ha passa ballen vidare til ein medspelar.

Sjølv med Routlege på banen, viser vi at vi har for få strengar å spele på. R.Taylor/Simpson er eit altfor dårleg høgrebackpar for toppen av CCC og PL. Van Aanholt har vore OK, men er ikkje i nærleiken av å vere nokon Enrique. Nettopp samarbeidet mellom Enrique/Jonas er nøkkelen til å overleve i PL neste år. Denne duoen er øvre PL-klasse når dei er i form. Når denne nøkkelen ikkje er der, blir vi låst inne i eit middelmådig rom på nivå med lag som dei vi møter kvar veke i CCC.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 14. Feb. 2010, 12:43 »
Har stor tru på Routledge, men i går synes eg han var svak, kan egentlig ikkje huske at han gjorde noko særlig anna enn å miste ballen. Artig å sjå når han driblar et par mann, men når han blir fratatt ballen av 3. mann blir det lite effektivt. Synes han med fordel kunne gitt fra seg ballen litt oftare. Og Simpson burde bli flinkare til å komme på overlapp.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #199 på: 14. Feb. 2010, 14:10 »
Deilig å sjå at det er nokon som er enig med meg ;) Wayne har tempo, tyngdepunkt og bra teknikk. Men når han speler fotball som en komplett idiot slik som i går er han ubrukelig. Han må spele ball og vi må spele som et lag slik at det opnar seg rom, då kan dei inviduelle ferdigheitene til Wayne bli utrulig viktig i kampen om opprykk og han kan bli ein av våra beste i vår.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 14. Feb. 2010, 14:19 »
Har stor tru på Routledge, men i går synes eg han var svak, kan egentlig ikkje huske at han gjorde noko særlig anna enn å miste ballen. Artig å sjå når han driblar et par mann, men når han blir fratatt ballen av 3. mann blir det lite effektivt. Synes han med fordel kunne gitt fra seg ballen litt oftare. Og Simpson burde bli flinkare til å komme på overlapp.
Jeg er også i utgangspunktet enig med deg, men hvem skal han gi ballen til? Slik Guthrie, Smith og Nolan spilte i går hadde han jo ingen å spille ballen til. Hvor ofte ser du de tre nevnte spillerne beveger seg og skaper åpninger å spille ballen i? Guthrie tok litt iniativ på slutten, men før det var det null bevegelse.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 14. Feb. 2010, 15:24 »
Noen som har tall på ballbesittelse, forresten? Jeg tipper ca 75% - 25% i favør Swansea.
Det var 51% - 49% i favør Swansea! ;)

Såg ikkje kampen, men trnger vel igrunn ikkje å bety så veldig mye når du man ser at det var 50%-50% i heimekampen mot Cardiff  :) Skuffende at vi har fallt tilbake så ekstremt etter kampen mot Cardiff, selv om 1 poeng etter desse to bortekampene egentlig ikkje er katastrofalt dårlig.