20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 421823 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2415 på: 22. Aug. 2010, 13:12 »
Hvis det blir lån eller kjøp av Lescott må han nok veldig mye ned i lønn, håper han vil bytte bort litt lønn mot fast PL-spill og mulighet for å komme på landslaget igjen..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

JFK

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2416 på: 22. Aug. 2010, 13:13 »
Ser Arsenal e linket til Lescott, men e vel sånn at City ikke selger/utlån til rivaliserende klubber??
Sir Bobby Robson

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2417 på: 22. Aug. 2010, 13:39 »
Hvis det blir lån eller kjøp av Lescott må han nok veldig mye ned i lønn, håper han vil bytte bort litt lønn mot fast PL-spill og mulighet for å komme på landslaget igjen..

Rent lønnsmessig så er jo ikke Newcastle den mest attraktive klubben i Europa for øyeblikket. Men jeg antar at alle City sine overskuddsspillere må noe ned i lønn nesten uansett hvor de havner hen. Er jo også en liten mulighet for at City går med på å betale deler av lønnen, ved et utlån. Hvis spilleren på død og liv skal ha samme lønn så vil det være bedre for City å betale f.eks bare halve lønna i stedet for hele for en spiller som er aktuell i Premier League. Lescott er jo et meget interessant navn som jeg godt kunne tenkt meg på lån. Vil vel også tippe at City spillerne som ikke er veldig aktuelle for sin egen klubb ikke blir altfor dyre å kjøpe etterhvert heller.

Jeg er posetiv til både Lescott og Santa Cruz. Ser jo argumentene til de som ikke vil ha inn sistnevnte, men jeg er usikker på om vi finner så veldig mange bedre spillere, Santa Cruz sin situasjon i City er jo også en fordel for Newcastle.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2418 på: 22. Aug. 2010, 13:40 »
Ser Arsenal e linket til Lescott, men e vel sånn at City ikke selger/utlån til rivaliserende klubber??

De kan kjøpe Squillaci (sikkert skrevet feil, vanskelig navn) fra Sevilla de, han er fransk også, og passer dermed bra på Emirates.  ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2419 på: 22. Aug. 2010, 13:46 »
Dedric Boyata bør ikke lånes i mine øyne. En veldig lovende stopper, som jeg tror kan bli veldig god.
Vi kan ikke utvikle "home grown"-spillere for City. Hvis det er en opsjon på kjøp, så er det jo greit. Men det tviler jeg at følger med.
Spent på hvem vi egentlig har i kikkerten fra City. Ikke utenkelig at den ene er Lescott. Klassestopper :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2420 på: 22. Aug. 2010, 16:50 »
6-0, tiote i boks!
Hva nå? ben arfa, lescott? ;D
åååå drømmeland!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2421 på: 22. Aug. 2010, 16:54 »
Smith skal hvertfall først få spille seg ut av laget ! Når Hughton ikkje bytter på laget etter kampen mot United, koffor skal han då gjøre det no ? :) Smith var en av våre beste i dag !

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2422 på: 22. Aug. 2010, 16:55 »
Noen som vet hvor man kan se 25-manns troppene til de ulike lagene?

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2423 på: 22. Aug. 2010, 17:05 »
trodde man måtte registrere midlertidig også jeg, for kampene før overgangsvinduet stenger også??

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2424 på: 22. Aug. 2010, 17:14 »
nei. Man kan i teorien bruke hvem man vil. 25-mansstroppen teller vel ikke før etter 1.9.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2425 på: 22. Aug. 2010, 17:32 »
Smith skal hvertfall først få spille seg ut av laget ! Når Hughton ikkje bytter på laget etter kampen mot United, koffor skal han då gjøre det no ? :) Smith var en av våre beste i dag !

Jepp!

Shearer9

• Benkvarmer
  • **
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
« Svar #2426 på: 22. Aug. 2010, 18:22 »
Helt ærlig ville jeg faktisk heller hatt Best en Santa Cruz... Han er en døende spiller... Best er ikke akkurat best (lol) men, vil heller ikke låne han ut til Blackpool som er en konkurrent i PL. Heller en divisjon ned sier jeg! Lescott hadde ikke gjort noe for de defensive styrkene! Fer og Ben Afra er jo sykt digg å få men vi må få ræva i gir vis vi skal ha dem! Samme gjelder det hvis vi skal ha tak i en spiss til. Tror forresten ikke det blir det med mindre Chris plutselig har gjort noe magisk ingen i media har fått med seg! Litt som Tiote som bare skal ha arbeidstillatelse. Tiote er forresten en veldig spennende, aggressiv spiller som jeg tror kommer til å passe bra for oss, bare å håper at han ikke er alt for sliten etter en veldig lang sesong! Smith er knall god synes jeg og bør ikke byttes ut, selv om det hadde vært fett om han skåret en gang for oss...

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2427 på: 22. Aug. 2010, 18:29 »
En spiss jeg mener vi burde prøve oss på er Jo i City. Kanskje han til og med er tilgjengelig på lån. Gutten er fortsatt ung, har masse talent,fart og kan bli en genial partner til big andy på topp! Mener han er en uslepen diamant og ville vært et perfekt kjøp hvis vi får han for en sum under 5 mill.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2428 på: 22. Aug. 2010, 18:58 »
En spiss jeg mener vi burde prøve oss på er Jo i City. Kanskje han til og med er tilgjengelig på lån. Gutten er fortsatt ung, har masse talent,fart og kan bli en genial partner til big andy på topp! Mener han er en uslepen diamant og ville vært et perfekt kjøp hvis vi får han for en sum under 5 mill.

Ikke Jo! Har sett ham flere ganger og han er grusom. Er alt for pingle i duellene til at han kan gjøre det godt i PL.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2429 på: 22. Aug. 2010, 19:06 »

Ikke Jo! Har sett ham flere ganger og han er grusom. Er alt for pingle i duellene til at han kan gjøre det godt i PL.
Ikke enig, han er riktignok varierende, og fysisk er han kanskje ikke helt der enda. Men han er en meget bevegelig type som jeg tror kan få et voldsomt gjennombrudd hos oss bare han får selvtilliten på rett kjøl. Virker som en ydmyk type som har det lille ekstra av flair som vi trenger der oppe på topp ;)