20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 422248 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2385 på: 21. Aug. 2010, 22:05 »
google translate...

Cheick Tioté fortsatte sin fotballkarriere i Newcastle United. Den 24-årige midtbanespilleren signerer etter legeundersøkelse av hans arbeidstillatelse, og fikk kontrakt med engelske Premier League klubben.

Tioté, som i fjor sommer med Elfenbenskysten deltok i World Cup i Sør-Afrika i 2008 gjorde overgangen fra RSC Anderlecht FC Twente. Sesongen før ble Tioté på lån for Roda JC. I Enschede Midtbanespilleren spilte 58 seriekamper der han en gang scoret 22 ganger og kom i aksjon på European Cup kamper for FC Twente.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2386 på: 21. Aug. 2010, 22:37 »
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Spørs om vi får han klar til morgendagens kamp, men det hadde vært fantastisk! er utrolig spent på å se han i aksjon!
« Siste redigering: 21. Aug. 2010, 22:49 av tveit »

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2387 på: 21. Aug. 2010, 23:03 »
litt av en skrytevideo den fra utoob. et ok mål, en rekke stygge taklinger og et bomskudd.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2388 på: 21. Aug. 2010, 23:06 »
Sjekket på Google translate jeg også, før ejg så at du hadde gjort det. Var en ting jeg stusset over:
google translate...

Cheick Tioté fortsatte sin fotballkarriere i Newcastle United. Den 24-årige midtbanespilleren signerer etter legeundersøkelse av hans arbeidstillatelse, og fikk kontrakt med engelske Premier League klubben.

Vet at det er omtrent direkte oversatt, men legeundersøkelse av arbeidstillatelse? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2389 på: 21. Aug. 2010, 23:24 »
Hahahah! jeg har blinga så mye at jeg ikke oppdaga det der:P
det kan jo bety flere ting... enten at at er i orden eller at arbeidstillatelsen må fikses først.. etter det jeg kan forstå!
hvorfor har jeg ingen nederlandske venner :-[

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2390 på: 22. Aug. 2010, 00:40 »
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Spørs om vi får han klar til morgendagens kamp, men det hadde vært fantastisk! er utrolig spent på å se han i aksjon!

Tror han må ha arbeidstilatelse først før han kan spille...

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #2391 på: 22. Aug. 2010, 00:48 »
Blir det ikke no Leroy Fer nå da?? Det var synd fordi han virket som en fantastisk spiller :( Men jeg skal bare være glad vi fikk inn noe :)
Ba Ba Ba!!!

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #2392 på: 22. Aug. 2010, 02:10 »
Blir det ikke no Leroy Fer nå da?? Det var synd fordi han virket som en fantastisk spiller :( Men jeg skal bare være glad vi fikk inn noe :)

Jepp, blir for dumt å vere misfornøyd når vi får inn en så god spiller! Stod nok mellom Fer og Tiote, men jeg mener mangelen av en ryddegutt defensivt er større enn en offensiv midtbanespiller som Fer! Så du kan trøste deg med det ;) Nå håper jeg vi fikser en offensiv midtbane, en ving eller en spiss, helst alle tre! :D

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #2393 på: 22. Aug. 2010, 08:47 »
Jeg håper ikke det var noe enten eller, og at Ben Arfa snart blir klar. Synes vi trenger noe kreativt på midten.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2394 på: 22. Aug. 2010, 10:31 »
Håper vi kan få dem inn med en sjanse før permanent overgang senere.
Han kom, ble mett og dett var dett....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2395 på: 22. Aug. 2010, 10:42 »
Roque Santa Cruz er så deffinetivt et interessant navn, og ville vært en ypperlig leiesoldat. Denne belgieren kjenner jeg ikke altfor mye til, men hadde håpet på litt mer kreativitet fremfor en forsvarsspiller. Men det ser iallfall ut til å skje saker og ting, og det er bra!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2396 på: 22. Aug. 2010, 10:51 »
Roque Santa Cruz er så deffinetivt et interessant navn, og ville vært en ypperlig leiesoldat. Denne belgieren kjenner jeg ikke altfor mye til, men hadde håpet på litt mer kreativitet fremfor en forsvarsspiller. Men det ser iallfall ut til å skje saker og ting, og det er bra!

Jeg vil ikke ha Cruz. Har vært elendig i kampene for City i fjor, og han var dårlig i VM. Cruz er forøvrig en boksspiller (dog en meget god en som sådan), men vi har gode nok boksspillere fra før i Sholadinhio, Carroll og Best. Det vi desperat trenger på topp er en rask/bevegelig og smart spiller i dekning for Løven.  Når Løven er på sidelinjen, har vi kun tankerspisser å sette innpå. Dessuten, det hjelper lite å ha plenty av slike spisstyper når innleggene ikke kommer. Altså: Vi trenger en ving, som kan spille på begge sider, asap og en spiss ala Bellamy

Mener Tioutekjøpet er veldig bra. Vi har ikke en god nok defensiv midtbane på plass.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2397 på: 22. Aug. 2010, 10:53 »
Liker veldig godt beskirvelsen av Tioute :" Although he has been categorised as a defensive midfielder the Ivory Coast international is quick and powerful and will add energy and invention to United?s midfield options."

Spesielt det i fet skrift.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2398 på: 22. Aug. 2010, 10:59 »
Earth to Christian... Earth to Christin... Come in Christian... ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2399 på: 22. Aug. 2010, 11:02 »

The likes of highly-rated Belgium defender Dedryck Boyota.

Noe info om denne karen, dere som vet alt?