20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 419573 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2085 på: 13. Aug. 2010, 09:12 »
No må ein slutta å syta øve Mike Ashley, er vel snart på tide at alle har innsett korleis han vil styre denne klubben?! I vertfall har prøvd på og no kanskje ser ut som han får det til og. Korleis kan ein i det heile teke sei at dette er latterleg av Newcastle?
Sjølvsagt er det ikkje snakk om 200 000 tusen. Eg trur og det ligg i at Newcastle vil ha han på lån med opsjon på kjøp, men OM treng pengar til kjøp no dei. Vertfall viss dei skulle mysta Arfa til oss. Då hjelp det dei lite at dei får litt pengar får lån+spare løn.

Eg er heilt einig i at me treng å forsterka laget. Slik det er no er me ekstremt utsatt for skadar, og me ser allereie at me utan Taylor og Best er litt "ute og køyrer".

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2086 på: 13. Aug. 2010, 10:12 »
Dette blir jo bare spekulasjoner, men det kan jo være opsjonen klubbene er uenige om. Med Ben Arfas rykte er dette et risikokjøp hvis vi ikke får låne ham i ett år først. Hvis OM har sagt at Castle får ham for 200 000 ekstra, tror jeg MA og klubben hadde lagt pengene på bordet asap.  Kan også være uenighet om en evnt videresalgsklausul også for alt  vi vet. Arfas potensiale er jo enormt. Konklusjonen er at vi ikke vet hvorfor dette drøyer ut.  Men jeg liker at klubben er roligere i sin oppførsel på transfermarkedet: før kastet vi jo penger etter spillere, og vi så jo hvordan de gikk

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2087 på: 13. Aug. 2010, 10:45 »
Jeg tror jeg har funnet løsningen på problemet, med min konspirasjonsteori.
OM ser ut til å selge Niang, han skal erstattes med Fabiano. Og jeg mener at OM skal være svært intressert i vår gamle venn Zoggi.

Derfor vil OM ha penger nå for Ben Arfa, slik at di kan finansiere, eller delvis finansiere kjøpet av Zoggi.
Tipper på issuet ligger hær. I tillegg kan Ben bli brukt som spiss når Mamadou er vekke og di venter på Fabiano.
Uanz virker alt dette svært uprofft både av CH som avkrefter enhver kontakt. Heller si "ingen kommentar".
OM er ikke hakket bedre, og bruker hjemmesiden sin for å fronte at Ben Arfa er ledig for alle som vil ha han.

Når det er sagt, FÅ RÆVA I GIR, SIGNER HAN , OG LÅN BELLAMY, da har dere en gratis spiss og en midtbane spiller som koster en alt for liten sum i forhold til hva han er verdt.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2088 på: 13. Aug. 2010, 11:07 »
 benlyt

L'Equipe: Ben Arfa prepared to go on strike to get #NUFC move. Would give up his salary & place in France Euro 2012 qualifiers
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2089 på: 13. Aug. 2010, 11:18 »
http://www.metro.co.uk/sport/football/837963-craig-bellamy-transfer-to-spurs-blocked-as-fulham-everton-sunderland-and-newcastle-join-race

Usikker på kilden, men håper det stemmer. Med Bellamy og Ben Arfa inn må vi nok annsette ett halvt dusin med Psykologer for at ting skal gå greit :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2090 på: 13. Aug. 2010, 11:22 »
Vil ikkje ha Bellamy tilbake. Synst det verte heilt feil.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2091 på: 13. Aug. 2010, 11:34 »
Alsessandro Diamanti skal være svært tilgjengelig fra west ham. Hvis det nå er slik at vi ikke har noe som helst av grunker til å bruke på en klassespiss så mener jeg han kan være en rimelig og god løsning. 27 år og har nå fått tilpasse seg PL.  Tanker?

Bellers vil jeg ikke ha. Lagmoral kommer til å være alfaomegabetagamma i år! Nuff said

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2092 på: 13. Aug. 2010, 11:38 »
Må si det er litt merkelig at Ben Arfa vil så fryktelig til oss, men selvsagt hyggelig. Hvis han nekter å spille for OM så må det jo skje noe etter hvert...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2093 på: 13. Aug. 2010, 12:00 »
Helvete Christian, du er en forbanna tease :)

Kan være flere årsaker til at Arfa vil signere for oss: For det første er vi jo en stor klubb, tross alt. Men det viktigste er at han i Castle garantert vil få spille fast. Og hvis han gjør det bra vil dette åpne dørene til de aller største klubbene i verden. I tillegg vil han få høy status blant castlesupporterne, noe som er viktig for hans ego, tror jeg.  Dessuten er han en bråkmaker.

Når det gjelder Bellamy, så vet jeg ikke helt. Bellamy og Løven er like, men førstnevnte er bedre. Han er i stand til å irritere de fleste forsvarsspillere og vil lage rom til carroll. Samtidig er han 31 år og har sikkert god lønn i City, i tillegg er han idiot i hodet.

Ben Arfa, Bellamy og barton i en og samme klubb kan være en bombe som er forhåndsdømt til å eksplodere. Hvis CH klarer å holde alle de 3 på jorda blir jeg rett og slett veldig imponert.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2094 på: 13. Aug. 2010, 12:05 »
Tror lån kan vere bra for Ben Arfa eg. Då vil han i så fall kun vere her i et år, og vil nok ikkje vere høg nok i hatten i et nytt land og med nye medspillere, til å lage bråk. Bellamy derimot, tror eg kunne laga bråk på første trening uansett kor han hadde havna. Ja takk til begge sier eg !

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2095 på: 13. Aug. 2010, 12:43 »
http://www.lequipe.fr/Football/breves2010/20100813_115447_ben-arfa-seche-l-entrainement.html

Sitat
Allerede fraværende fra praksis torsdag etter å ha en krangel med Jean-Claude Dassier, Hatem Ben Arfa var ikke tilstede fredag morgen møte planlagt av Didier Deschamps sentrum Robert Louis-Dreyfus. Klubben, som ikke lar sine spillere til Newcastle, er gitt en periode med refleksjon før man vurderer brennende spørsmålet. The International, som vil være minst økonomisk straffet, skal ikke flytte lørdag Valenciennes på vegne av den andre dagen av mesterskapet. (Med H. F., Marseille)

Droppa trening i dag og den her luringen. Er vel heller tvilsomt at han er OM-spiller 1 september...

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2096 på: 13. Aug. 2010, 12:48 »
Ikke faen om den tullingen av en waliser skal ta på seg Newcastle-drakta igjen. Makan til drittfyr. Historieløst å synes noe annet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2097 på: 13. Aug. 2010, 13:33 »
Som sagt før, eg ønskar meg Bellamy. Og ville ha elska å sett han i Newcastle drakt igjen.

Jeg vil egentlig ikke ha tilbake Bellamy. Men vi er ikke i en posisjon der vi kan si nei takk til slike spillere. Bellamy er en hissig figur, men skjønner ikke hvorfor han skal komme til Newcastle for å lage bråk. De han bråket med sist, er jo borte.
Bellamy? Ja takk.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2098 på: 13. Aug. 2010, 13:44 »
Ja. Hadde vi fått inn han, hadde jeg sett litt mer lyst på situasjonen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2099 på: 13. Aug. 2010, 14:02 »
Jeg syns jo nesten Barton ikke er så ille som Bellamy - Barton har bare et sinnsykt trollsinne. Barton viste jo blant annet anger i etterkant av Shearer-episoden, og skværa opp med ham over golf senere på sommeren. Men jeg er av den oppfatning at Bellamy har vokst endel iløpet av åra, og er langt fra like idiot nå som da. Dessuten - at han er en klassespiller er der ingen tvil om.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida