20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 419541 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2070 på: 12. Aug. 2010, 21:11 »
Lettere å oversette en skrevet artikkel da tror jeg :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2071 på: 12. Aug. 2010, 21:18 »
Trur det er liiiite sannsynle, vertfall utifrå det eg har lese.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2072 på: 12. Aug. 2010, 21:20 »
Liker ikke helt hvordan han oppfører seg, men klarer ikke helt å bli sint på ham om det er til oss han skal/vil!

NEWCASTLE United loan target Ben Arfa has walked out on Marseille - according to reports in France tonight.

The playmaker returned from international duty with France with his advisor after scoring the only goal for his country against Norway in Oslo in a 2-1 defeat.

Arfa is understood to have been told his move to United had been delayed after a meeting with Marseille president Jean-Claude Dassier in a meeting today.

When leaving the meeting Arfa is reported to have fired a verbal volley with the loan move shrouded in uncertainty when saying: "I will not return any more."

Arfa is thought to have his heart set on a move to United.

But the Magpies have remained tight-lipped on the situation in the last few days.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2073 på: 12. Aug. 2010, 21:25 »
Han blir jo ikke i Marseille, det er jo heilt sikkert. Men sia vi ikkje har bydd veldig masse, så skjønna eg godt at Marseille vil vente nokken uker til og håpe på et større bud. Om det ikkje kommer nokken andre på banen, så kan vel hende dei akspeterer vårt bud. Spørmålet er vel da om vi fortsatt er "interessert", eller om vi har brukt pengene på en annen spiller.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2074 på: 12. Aug. 2010, 21:30 »
Liker ikke helt hvordan han oppfører seg, men klarer ikke helt å bli sint på ham om det er til oss han skal/vil!

NEWCASTLE United loan target Ben Arfa has walked out on Marseille - according to reports in France tonight.

The playmaker returned from international duty with France with his advisor after scoring the only goal for his country against Norway in Oslo in a 2-1 defeat.

Arfa is understood to have been told his move to United had been delayed after a meeting with Marseille president Jean-Claude Dassier in a meeting today.

When leaving the meeting Arfa is reported to have fired a verbal volley with the loan move shrouded in uncertainty when saying: "I will not return any more."

Arfa is thought to have his heart set on a move to United.

But the Magpies have remained tight-lipped on the situation in the last few days.

Kan vi anta at Newcastle er "tight lipped" eller ligger litt lavt for IKKE å tråkke Marseille på tærne da dette virker som det er i ferd med å bli en komplisert situasjon?

Et annet spørsmål er: HVA, eller HVEM, er det som gjør overgangen problematisk?
1 - Marseille som er vanskelige å forhandle med?
2 - Ben Arfa selv som oppfører seg en bortskjemt drittunge?
3 - Ben Arfa og Newcastle som IKKE blir enige om betingelsene?
4 - Newcastle som er altfor gjerrige (overfor OM)?

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2075 på: 12. Aug. 2010, 21:36 »
Fra kommentarfeltet på nufcblog.com:

OM?s home page, ?newcastles owners arent on the same page as their trainer?, and referred to the offer as modest. They cant see anything changing in the next 15 days, he will still be a OM player.

Edit:

Sjekket selv..

Fra klubbens hjemmeside, oversatt ved google translate:

"There is no serious offers solid and Newcastle at the moment, he asked then, that offer modest than we have received is itself subject to the approval of the sports management and I do not think Coach (Newcastle) is in step with its leaders if you believe his statements on Sky. It's quite odd, we are in a rather delusional."

"And while a number of issues were dealt out to him, the President announced that Olympian "does not believe" that the player's situation would change in the next fortnight. He then left the scene in stride."
« Siste redigering: 12. Aug. 2010, 21:43 av 17Parker »

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2076 på: 12. Aug. 2010, 23:06 »
West Ham iferd med å sikre seg Caicedo på lån med opsjon på kjøp. Hvor i #*#****##*** blir det av de spennende spillerne Houghton? Nå begynner jeg virkelig å bli redd. Dårlig følelse i magen...
Caicedo er oppskrytt. Jeg så flere av Sporting kampene forrige sesong da han spilte der. Han overbeviste på ingen måte. Bommet på en rekke kjempesjanser osv..
Han er ikke den målscoreren vi så sårt trenger, se her:

2008?   Manchester City   27   (4)
2009?2010   → Sporting CP (loan)   7   (0)
2010   → Málaga (loan)   18   (4)

Mål i parentes.

Caicedo er ikke oppskrytt. Han er en moderne spiss med mange kvaliteter hvor fysikk kanskje er hans største styrke. Jeg så flere av kampene hans for Malaga og jeg likte veldig godt det jeg så. Jeg skal være enig med deg i en ting og det er at han ikke er den stjernespissen vi trenger. I alle fall ikke enda... Men han er klasse, fortsatt ung og kommer sikkert til west ham for en rimelig sum etter lånet. Et talent jeg mener vi burde snust på uten at det er verdens undergang at vi går glipp av han.  Klassespissen vi trenger heter fks Gyan eller Gameiro.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2077 på: 12. Aug. 2010, 23:39 »
Fra "L'Equipe" oversatt med google translate:

"Spenningen steg annen hakk torsdag ettermiddag i Marseilles, der konteksten rundt overgangsmarkedet er eksplosiv. Tilbake fra spillet i Frankrike laget onsdag i Oslo (1-2), har Hatem Ben Arfa ikke vært lenge på opplæringssenteret Robert Louis-Dreyfus. Før økten, målscorer tricolor, ledsaget av sin rådgiver, og hans acvocat møtte med Jean-Claude Dassier.
Diskusjonen var ganske livlig. Klubbens president fortalte ham at det ikke var spørsmål han forlater OM mens spilleren venter på en ting: et grønt lys til å bli med Newcastle. "Hatem vil ikke forlate, sier Dassier. Han er under kontrakt og vil bli her OM. "Irritert, den tidligere Lyon tok sin ting og forlatt scenen ved å frigjøre" Jeg skal aldri tilbake! "
Som for Didier Deschamps, stoler han på sin playmaker lørdag kl Valenciennes. "Hatem er alltid en spiller av OM og jeg pleier å stole på spillere som er der for neste kamp, sa han torsdag i sin pressekonferanse som fant sted før opplæring. Som OM er i ferd med å skille fra Niang dro til Fenerbahce, har klubben bestemt seg for å holde Phocaean Ben Arfa, historie ikke riv ikke hans venstre side ... (Med h.f., Marseille)"

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2078 på: 12. Aug. 2010, 23:42 »
Vi kan altså anta at Ben Arfa gjerne vil til Newcastle, men at OM er en hard nøtt i forhandlinger om pris. Det er ikke det verste utgangspunktet isåfall - da det i lengda alltid er temmelig vanskelig å tvinge en misfornøyd spiller til å bli. Derimot er vel den største faren da at andre klubber plutselig skal komme på bana, og gi OM mer peng.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2079 på: 12. Aug. 2010, 23:45 »
Ben Arfa vil helt klart til oss, og han sier at han ikke har tenkt til å spille mer for OM, slik at de vil bli tvunget til å la han gå. Slik jeg ser det, kan denne "sagaen" mest sannsynlig ende på to måter:
1. OM aksepterer budet fra Newcastle, fordi det ikke er noen vits å han en spiller som ikke vil være der.
2. OM nekter av prinsipp å akseptere budene som kommer, fordi de ikke vil la seg presse til å selge/låne ut en spiller.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2080 på: 12. Aug. 2010, 23:53 »
Jeg tror Ben Arfa vil til oss, og dermed har gått AWOL.
Jeg synes vi skal slenge de +200k på bordet, og dermed skaffe oss Ben Arfa. Den kan bli en investering verdt de 200k ekstra, som OM ber om.

Når det er sagt, er jeg dritglad for at Newcastle nekter å bli med i en budkrig.
Nye, tøffe tider, men jeg liker det.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2081 på: 13. Aug. 2010, 00:25 »
Tror Ben Arfa vil til england eg, og om det er oss eller en annen klubb som kan betale lønna hans tror eg bortimot er likegyldig for oss. Han vil nok se på dette som et "utsillingsår", der han håper på å vise seg fram og prøve seg på ei større scene enn ligue 1.

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2082 på: 13. Aug. 2010, 01:26 »
er ganske ganske så sikker på at ben arfa ike kommer te oss pga ett par 100k som ikke newcastle vil bet..
og er redd denne sesongen ender som for 2år siden..med nedrykk..
er ikke betraktelig det vi har hentet og mangler spisss..v.back og kreativ midtb. og med ben arfa har man backup på ving og kreative er fisket..

newcastle og MA gjør masse idiotisk.
og er ikke noe bra for klubben
oger

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2083 på: 13. Aug. 2010, 08:15 »
Enig i det, i dette tilfellet virker det ut som det er snakk om småpenger, og jeg synes personlig at det er fullstendig latterlig at vi ikke klarer å bli enige.
Vis det er kun snakk om 3 mnd lønner til Nicky Butt som skal til før signeringen er i orden, så bør det absolutt ver mulig å få til.

Er det så skralt me penger i klubben så skjønner jeg overhode ikke hvorfor ikke Fat Mike har solgt klubben. Dette iriterer meg grenseløst. Det er ikke snakk om noen budkrig, hallo det er 200 000, det en piss i havet sum.

Jeg tror det ligger noe annet bak dette, kansje at OM vil ha alle pengene nå, og gjør permanent transfer, eller noe i den duren.
Når vi første har sjangsen på en klassespiller, så tar vi den ikke :(
Blir nok en trist sesong vi går i møte og tror det er ganske nitrist å forhandle med NUFC for tiden, det blir som gode gamle CM, "Bid is totally unaccepteble" :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2084 på: 13. Aug. 2010, 08:32 »
Tviler på at dette står om 200.000,-. Jeg tipper at Marseille ønsker å selge nå, eller å beholde han.