20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 419537 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #2055 på: 12. Aug. 2010, 10:05 »
Har vel noe med historien hans å gjøre vel...?

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2056 på: 12. Aug. 2010, 11:42 »
Syns det er riktig å ikke handle på bellamy jeg, farlig å være så desperat på en spiller som potensielt kan herpe stemningen i garderoben.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2057 på: 12. Aug. 2010, 12:09 »
Jeg er meget glad for at vi ikke hentet Bellamy. Trenger ingen til å forsure stemningen i dagens tropp.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2058 på: 12. Aug. 2010, 12:22 »
Ser at vi  linkes til Rovers spilleren Jason Roberts, om dette stemmer så er jeg skuffet over Hughton og co.
Vi har  tilsvarende spillere allerede i Ameobi og Best.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2059 på: 12. Aug. 2010, 12:27 »
Ser at vi  linkes til Rovers spilleren Jason Roberts, om dette stemmer så er jeg skuffet over Hughton og co.

Om Jason Roberts kommer så blir det offisiell sørgedag for min del ihvertfall. Vi har nok middelmådigheter på topp...
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2060 på: 12. Aug. 2010, 12:49 »

Ja, men vil påstå han er bedre enn det vi har faktisk. Faktisk en ganske bra spiller bortsett fra at han ikkje skorer nok mål
Om Jason Roberts kommer så blir det offisiell sørgedag for min del ihvertfall. Vi har nok middelmådigheter på topp...

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2061 på: 12. Aug. 2010, 14:37 »
West Ham iferd med å sikre seg Caicedo på lån med opsjon på kjøp. Hvor i #*#****##*** blir det av de spennende spillerne Houghton? Nå begynner jeg virkelig å bli redd. Dårlig følelse i magen...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2062 på: 12. Aug. 2010, 16:52 »
West Ham iferd med å sikre seg Caicedo på lån med opsjon på kjøp. Hvor i #*#****##*** blir det av de spennende spillerne Houghton? Nå begynner jeg virkelig å bli redd. Dårlig følelse i magen...
Caicedo er oppskrytt. Jeg så flere av Sporting kampene forrige sesong da han spilte der. Han overbeviste på ingen måte. Bommet på en rekke kjempesjanser osv..
Han er ikke den målscoreren vi så sårt trenger, se her:

2008?   Manchester City   27   (4)
2009?2010   → Sporting CP (loan)   7   (0)
2010   → Málaga (loan)   18   (4)

Mål i parentes.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2063 på: 12. Aug. 2010, 17:09 »
Noen av unggutta som tydligvis viste seg fra en ganske så bra side mot St. Mirren. Man kan vel tenke seg at tomålsscorer Ranger er en av dem i hvert fall.

ST MIRREN manager Danny Lennon was last night planning a triple swoop on Premiership giants Newcastle United.

He was impressed by the quality of the Newcastle youngsters when he took his Saints team down to the English club?s Darsley Park training base for a bounce game on Tuesday.

Now the Saints gaffer plans to make another trip south of the border to see Newcastle?s up-and-coming stars in action again with a view to arranging loan deals with Magpies manager Chris Hughton.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2064 på: 12. Aug. 2010, 20:05 »
Ben Arfa skal visstnok ha forlatt dagens Marseille-trening etter 15min. Tydelig at han vil bort!

Marseille-presidenten har også innkalt til en pressekonferanse ang. Ben Arfa i kveld!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2065 på: 12. Aug. 2010, 20:27 »
Ben Arfa skal visstnok ha forlatt dagens Marseille-trening etter 15min. Tydelig at han vil bort!

Marseille-presidenten har også innkalt til en pressekonferanse ang. Ben Arfa i kveld!

Coooooome oooon!!!! Vi trenger ham sårt. En halvgod Arfa er god nok for vårt lag. Det store spm er, hvem skal vrakes?  Kanskje en 4-3-3 hadde vært noe?

Samme forsvar

Guthrie Barton Jonas

Routledge  Carroll   Ben Arfa

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2066 på: 12. Aug. 2010, 20:31 »
kilde på dette med pressekonferansen? sjukt om han kommer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2067 på: 12. Aug. 2010, 20:37 »
While he was waiting at a press conference, President Jean-Claude Dassier Marseille finally simply drop a few words before leaving the center DRC.
According to him, Hatem Ben Arfa, absent from the game drive, still in the OM.
"It's a closed file.

Jean-Claude Dassier (president of Olympique de Marseille)
Hatem Ben Arfa is the OM, and stays there. Is a closed file. We received an offer ridiculous (note: Newcastle). For us, it is completely absent.

For Luis Fabiano, it will evolve tomorrow (Friday).

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2068 på: 12. Aug. 2010, 20:49 »
ja, da kan det gå mot nok en sesong med knokkelfotball og uten et fnugg av kreativitet i laget. fint.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2069 på: 12. Aug. 2010, 21:08 »
Og hva skal vi få ut av den linken, Christian? :P