20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 422690 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1875 på: 05. Aug. 2010, 15:03 »
Hver gang Ameobi er på vei ut av klubben så skjer det et mirakel som gjør at han blir, som f.eks. at han feiler den medisinske testen...
Haha, husker den gangen alt var klappet og klart for at vi endelig skulle bli kvitt Ameobi, helt inntil han feilet den medisinske testen. Var det for Wolves? En svart dag i Newcastles historie...
Tror det var Stoke. Tror nok ikke vi blir kvitt han denne gangen heller desverre :(
Tror det var enten Ipswich eller Norwich under Roeder gutta.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1876 på: 05. Aug. 2010, 15:29 »
Han var vel på lån i Stoke først, og var mye skadet, di ville ikke ha han.
Han var på vei til ipswich for 2,5 mill pund !!!!! ;D 8) :P , men failet medicalen ( Når skjer det liksom ) ?

Peter

• Gjest
« Svar #1877 på: 05. Aug. 2010, 15:37 »
Jeg ser at Birmingham nærmer seg en avtale med Moussa Dembelè, verdt 5 millioner pund. Surt at vi ikke prøvde oss på ham, hvis vi nå virkelig trengte en klassespiss.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1878 på: 05. Aug. 2010, 16:09 »
Klassespiss var no so! 
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1879 på: 05. Aug. 2010, 16:55 »
Hver gang Ameobi er på vei ut av klubben så skjer det et mirakel som gjør at han blir, som f.eks. at han feiler den medisinske testen...
Haha, husker den gangen alt var klappet og klart for at vi endelig skulle bli kvitt Ameobi, helt inntil han feilet den medisinske testen. Var det for Wolves? En svart dag i Newcastles historie...
Tror det var Stoke. Tror nok ikke vi blir kvitt han denne gangen heller desverre :(
Tror det var enten Ipswich eller Norwich under Roeder gutta.

Helt riktig Zlatan ;) det var Norwich under Roeder ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1880 på: 05. Aug. 2010, 17:54 »
Innbiller meg at han var på god vei til Stoke da han ikke besto den medisinske testen. La oss se om Wikipedia har noe svar på dette.

Der tok jeg feil gitt. Zlatan blir vinneren.

Sitat fra: wikipedia
On 14 August, Ipswich Town manager Jim Magilton confirmed that the club were in talks with Ameobi and that the club were keen to get the deal finalised as long as Ameobi was willing to play in the second division. However, on 17 August, Ameobi failed a medical, showing hamstring problems, and the deal collapsed.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1881 på: 05. Aug. 2010, 18:51 »
Nufc skal visst ha lagt inn et bud på 2.5 mill euro for Egídio Arévalo Ríos.

http://www.nufcblog.com/2010/08/05/are-newcastle-close-to-signing-uruguayan-egidio-arevalo/

Defensiv midtbane...

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1882 på: 05. Aug. 2010, 20:14 »
Tviler på det er noe i det. Vi har jo ein haug med midtbanespillere fra før, så han trenger vi ikke. Så det var noen på ett annet forum som var sugne på å få Smith til Leeds, hadde ikke gjordt noe egentlig, så kunne di lånt ranger og.

Har sett en del videoer av Ben Afra nå, og får vi han tilbake i slag så er det en klassespiller værdt mye mer en di 6 millene OM kreve for han. Håper CH og FatAsh får fingen ut og signere han snarest, og men di første er iforhandlinger der borte, så kan di plukke me seg Taiwo og Niang og. På den måten er vi klar for Old Trafford om en snau uke.....

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1883 på: 05. Aug. 2010, 22:08 »
Da tenkte jeg at jeg skulle komme inn her og slå meg litt på brystet :D hehe

Jeg mener at Arevalo er en spennende signing til den prisen. Vi trenger en DM-cover for Smith og har jeg rett i mine antagelser kan Arevalo fort knabbe den plassen fast.

Hvis Ben Arfa blir klar mangler vi bare Jose Sosa og en klassespiss så er vi klare ;) Kanskje Kevin Gameiro hadde vært akkurat det vi trenger!? Det siste jeg hørte var at det ikke hadde vært særlig stor interesse rundt spissen som bøttet inn mål for Lorient i fjor. Han har alle kvalitetene til en spiss som skal jobbe rundt Carroll og Best i år. Jeg mener forøvrig Kadar skal satses på som cover for Enrique på VB. Såpass tro har jeg på gutten!

Peter

• Gjest
« Svar #1884 på: 06. Aug. 2010, 10:29 »
Arevalo hadde vært sinnsykt fett å få inn, selv om vi ikke egentlig trenger en sentral midtbane til. Men hadde vært digg uansett. Men jeg må innrømme at jeg er litt mer lysten på Perez(?) istedenfor. Han eide!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1885 på: 06. Aug. 2010, 12:12 »
Perez hadde vært kanon! Men arevalo er kun noen ørsmå hakk dårligere! yngre er han og, og mye lettere å få tak i da han spiller i en urugyansk klubb fortsatt... han har aldri spilt i europa, så kan tenke meg at PL frister ;D

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1886 på: 06. Aug. 2010, 12:47 »
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1887 på: 06. Aug. 2010, 12:50 »
Jess - Jonas sa for kort tid siden at han ønsket å bli på SJP - og nå ønsker han seg altså vekk?
Tøvrykte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1888 på: 06. Aug. 2010, 13:04 »
Får vi tilbake gryna vi ga for ham er det helt greit (så lenge en erstatter kommer inn).  Jonas er fantastisk bakover men av og til hjelpesløs fremover. Og skal Carroll score neste år er vi helt avhengige av at han blir servert både fra venstre og høyre kant. Alt ansvar kan ikke ligge på Routledge sine skuldre. Men som Kristoffer nevner, tror ikke det er særlig hold i dette ryktet.
« Siste redigering: 06. Aug. 2010, 13:10 av InspectorC »

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1889 på: 06. Aug. 2010, 17:22 »
Jonas er fantastisk bakover men av og til hjelpesløs fremover. Og skal Carroll score neste år er vi helt avhengige av at han blir servert både fra venstre og høyre kant.

Jonas er ikkje hjelpeslaus dersom han blir brukt riktig. Vi såg jo alle dei fantastiske stikkarane han hadde til Løva i fjor, noko som minner meir om måten han serverte Güiza på i RCD. Det er for mykje å forlange at Rout er den einaste som skal assistere Carroll ja, men det er ikkje nødvendigvis automatikk i at Jonas er den som må dele hovudansvaret. Enrique har jo også ein potent venstrefot som han ved fleire anledningar burde utnytta bedre når det kjem til innlegg.

Det at Jonas og Rout bringer ulike ting til bordet ser i alle fall eg på som ei styrke.