20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 422989 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #1845 på: 03. Aug. 2010, 14:11 »
Skjedde med rykter a?
For en uke siden var det 2-3 spillere linket hver dag, nå har vi ikke hørt noe på lenge.
Stille før stormen?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1846 på: 03. Aug. 2010, 14:39 »
Har aldri sagt at Thioune ikke kan å slå gode pasninger eller har teknikk til å dra av en mann eller to. Jeg ser likevel på han som en spiller som trives best lenger bak i banen, hvor han kan styre spillet i langt større grad enn i en mer offensiv rolle. Alle defensive midtbanespillere er ikke som Anthony Annan. Vieira og Makelele var begge defensive midtbanespillere, men Makelele var ryddegutten, Vieira var playmakeren.

Jeg synes likevel at Diouf og Thioune var gjensidig avhengige av hverandre for å være ordentlig god. Diouf uten Thioune en spiss uten servitør, Thioune uten Diouf var flotte pasninger uten mottaker. Dessuten var Molde en klubb som passet dem begge perfekt. Når lista legges høyere blir det flere riv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1847 på: 03. Aug. 2010, 15:05 »
http://www.laprovence.com/article/om-a-la-une/mercato-ben-arfa-newcastle-et-rien-dautre

Utdrag oversatt med google translate :

Sitat
Og ennå, ingenting beveger seg. Og med god grunn, er disse forslagene rutinemessig avvist av Ben Arfa, som gir henne prioritet i Newcastle. Et valg som skiller i følget av spilleren, som enkelte ser på som en svært alvorlig på den stahet hans rådgiver vis-à-vis opprykk til Premier League. "Newcastle er den verste løsningen for både Hatem, for OM, en pest lik den gamle Lyon. Den engelske liga er ikke det beste stedet for ham å fullt ut uttrykke sin talent, og klubben kan ikke engang sende bankgarantier for sin kjøpsopsjon, forstår jeg ikke hvor de ønsker å gjøre er søppel! "

OM har gjort betydelige avvist et første tilbud om Newcastle, som var langt unna klubben Marseille. Men gitt det uttalte ønske om Ben Arfa og hans indre sirkel å engasjere kantene av Tyne, retningen Olympian-cons laget et forslag til den engelske klubben. De to partene vil finne det en felles grunn? Svaret vil snart gripe inn. I mellomtiden vil Ben Arfa fortsatt Olympian. Og overgangsvinduet Marseilles, trolig fortsatt på stedet hvil ...

Agenten var jo veldig positiv til oss må eg si...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1848 på: 03. Aug. 2010, 15:06 »
Nå vil jo gjerne klubben som kjøper Thioune ha et par spillere som kan ta i mot pasningene hans også da, det er det ikke bare Diouf som er i stand til å gjøre :)

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1849 på: 03. Aug. 2010, 23:21 »
Jeg har lenge mast om Jose Ernesto Sosa som potensiell Newcastle-spiller. Nå skal argentineren være tilgjengelig for en sum rundt 3 millioner euro fra selveste Bayern München. Han kan bekle begge kanter og kan også spille i en kreativ midtbanerolle. Jeg mener han hadde vært perfekt, spesielt hvis ikke Ben Arfa kommer,men kanskje vi kunne hentet begge? Ben Arfa på lån med opsjon på kjøp, Sosa kjøper vi, også henter vi en klassespiss til slutt! Long live the dream. Hva tror folket om Sosa i Newcastle?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1850 på: 04. Aug. 2010, 11:53 »
Nye kommentarer om Ben Arfa på twitter idag;

Neil Farrington (sundaysun); Ben Arfa hellbent on Newcastle move despite being urged by advisors, friends and family to stay in Europe, I'm told. Mmm..

Scott Wilson (northern echo); #NUFC  have made another offer for Ben Arfa - loan with a view to a permanent deal. Marseilles uninterested because they want to sell him now

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1851 på: 04. Aug. 2010, 13:29 »
Nye kommentarer om Ben Arfa på twitter idag;

Neil Farrington (sundaysun); Ben Arfa hellbent on Newcastle move despite being urged by advisors, friends and family to stay in Europe, I'm told. Mmm..

Scott Wilson (northern echo); #NUFC  have made another offer for Ben Arfa - loan with a view to a permanent deal. Marseilles uninterested because they want to sell him now

Og Newcastle ligger i Asia eller noe det da? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1852 på: 04. Aug. 2010, 15:03 »
Krysser fingrene for at vi får denne karen. Vi har gode tradisjoner med FRENCH FLYERS på venstrevingen. GINOLA-ROBERT-zoggi, alle gode og artige spillere å se på.

Da mener jeg at vi har god nok dekning på midten, da vi har 3 klassiske vinger og en del sentrale som til nøds kan bli brukt på vingen om det trengs balanse i laget.

Det som da gjenstår er en klassespiss eller to. Vi MÅ få inn en hurtig en, og Yannick Djalo og Loic Remy ville passa fint inn i den kategorien. Skulle også ønska at vi prøvde oss på Klose om han ikke får spille i Bayern, urealistisk, ja kansje....:)

Amøben gis vekk, Best selges og Ranger lånes ut.

En forsvarspiller ala Onucha på lån fra City, som kan bekle flere plasser, og vi er godt rustet før vi starter sesongen. Richards er heller ikke å forakte :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1853 på: 04. Aug. 2010, 15:59 »
Ameobi skal ikke selges. Den eneste av de på topp som har ordentlig PL-erfaring. Han kan bli verdifull (trodde aldri jeg skulle si det.....).
Best har vist veldig lovende takter, og er vår toppscorer i pre-season. For alt det kan bety i PL.
Ranger bør lånes ut, hvis vi får inn en ny spiss.

Yannick Djalo drømmer jeg om. Rask og god spiss.

Onouha kommer aldri i verden til å komme til Newcastle så lenge Joey Barton er her. Det har han selv sagt, og til tross for at jeg er en aldri så liten Barton-fan, forstår jeg Onouha.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1854 på: 04. Aug. 2010, 16:45 »
Haha, seriøst Anders. Det hjelper ikke å ha PL-erfaring når du rett og slett ikke er god nok. For det er ikke Shola. Så enkelt er det bare.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1855 på: 04. Aug. 2010, 17:12 »
Å selge Shola for å hjelpe til med å finansiere en stjernespiss er det eneste riktige. Han er rett og slett ikke god nok. HVor mange ganger har man ikke hatt store forventninger til Shola på grunn av gode tendenser og så faller han totalt igjennom!?
Best har virket kjempespennende i preseason og jeg vil gjerne beholde ham. Vi kommer til å trenge musklene hans!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1856 på: 04. Aug. 2010, 17:36 »
Shola er en bra spiss å ha, har jeg sagt hele tiden. Og hvor mye tror du vi får for han? Ikke nok til å finansiere en stjernespiss hvertfall. Han var vår beste spiller i fjor før han ble skadet.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1857 på: 04. Aug. 2010, 17:54 »
Synest og vi godt kan beholde Shola. Han er lojal og syter ikkje, samt at vi veit at han faktisk bidrar med mål om han får spille

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1858 på: 04. Aug. 2010, 19:29 »
heller shola enn best...

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1859 på: 04. Aug. 2010, 19:55 »
ifølge TV2 skal presidenten i Marseille ha sagt at de nå er i forhandlinger med Newcastle om Ben Arfa!! Må si at det vil være en meget spennende signering, om det skulle skje!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!