20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 423000 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #615 på: 11. April 2010, 13:28 »
Det derre har jeg rett og slett vansker for å tro på!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #616 på: 11. April 2010, 13:59 »
Berbatov og Caroll på topp høres bra ut :D :D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #617 på: 11. April 2010, 14:15 »
Nja, blir nok rett og slett for statisk.
Dessuten har Berba sagt i et intervju, med Shearer, at han egentlig ikke holdt med Newcastle, men hadde drakta kun fordi Shearer spilte der.

God spiller, men jobber for lite. Til tider syke touch, og god teknikk.
Men vil ikke ta stilling til om jeg vil ha han, for han kommer ikke. Vi kommer ikke til å betale så mye for en enkelt spiller i sommer, og han skal nok ha godt over 50k i uka tenker jeg.
Dog kjenner Hughton han fra tiden i Spurs, så er kanskje ikke overrasket over at det kommer slike rykter.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #618 på: 11. April 2010, 20:13 »
Så nettopp kampen mellom Spurs og Pompey, og Marc Wilson imponerte ganske stort synes jeg som defansiv midtbane. Har ikke fulgt veldig godt med Pompey i år, så jeg lurer på om noen vet noe om denne spilleren?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #619 på: 11. April 2010, 20:18 »
Ble vel nevnt som en av de som kommer til å forlate klubben før sesongen er over.
God spiller har jeg inntrykket av. Men vet ikke noe mer.

Wilson, Fox og Hutton inn, da vil jeg si vi har et godt forsvar. Med de vi har i dag da selvfølgelig.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #620 på: 11. April 2010, 22:06 »
Eg sier ja til Cox og Ohara, men ellers synes eg vi bør bruke pengane på kvalitet. Vi er ikkje så dlirg skodd faktisk, men vi mangler spisskompetanse.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #621 på: 11. April 2010, 22:40 »
hadde vært moro med berbatoven, men blir vel nødt til å kaste litt penger etter ham da:(

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 11. April 2010, 22:42 »
Han har jo vært en kjempe skuffelse i ManU da. Han er ikke akkurat en arbeidshest heller da... så jeg vet ikke helt om jeg vil ha han i Newcastle? Vi har ikke akkurat den midtbanen som klarer å gi han alt på et sølvfat heller da.. så da ender han kanskje opp som en ny Owen? God, men ikke god nok.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Loddo

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #623 på: 12. April 2010, 15:05 »
Han har ikke akkurat vært en kjempe skuffelse som du sier, tidligere i sesongen har han faktisk vært veldig god. Men nå som Rooney er skadet, da krever folk at han skal gjøre det samme som han, for det første så passer ikke 4-5-1 til hans spillestil(og var faktisk den beste i første omgang for man utd i sist kamp).
Men i en 4-4-2 så har han vært veldig god for man utd tidligere i sesongen, Rooney forran og Berbatov som den møtende spissen, der han styrte spillet for man utd, med avgjørende spill som skapte sjangser.

Eneste måten til å få han til Newcastle er vist Shearer blir manager for Newcastle, men er nok lite sannsynlig.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #624 på: 12. April 2010, 18:46 »
vil ikke ha ham. måten han forlot spurs på sier mer enn nok. Arbeidsinnsatsen sier resten

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #625 på: 12. April 2010, 19:29 »
Er det en spiller jeg ønsker vi prøver oss på neste sesong så er det Arsenals Fran Merida, svært kreativ sentral midtbanespiller som også kan spille til venstre. Tror også han kan fungere på topp sammen med Carroll. Sliter med å få spilletid i Arsenal, herjet mot Liverpool i Ligacupen.
an sparker ikke Bobby Robson??

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 12. April 2010, 20:37 »
http://gong.bg/view_article.php?article_id=129369

Gong was made aware that informal negotiations are being made between Newcastle and Manchester Unitedfor the acquisition of Dimitar Berbatov. The amountthat the bulgarian's favourite childhood team is prepared to pay is 18 million (pounds or euro???). This news were given to Gong from a well informed source.

Jeg synes det var en veldig stiv pris for Berbatov. Han blir jo 30 år neste sesong.
Jeg tviler på at det ligger noe i dette, kan ikke se for meg at Ashley skal bruk så altfor mye penger på klubben og kan heller ikke se for meg at CH vil bruke alle pengene på èn spiller når det er flere posisjoner vi MÅ ha forsterkninger.

På en annen side vil jo Berbatov garantere mål, og er jo en fantastisk spiss på en god dag. Så om et slikt kjøp ikke går utover forsterkninger på andre plasser er jo ikke dette noe man skal grine over.
« Siste redigering: 12. April 2010, 20:47 av Daniel »

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #627 på: 12. April 2010, 21:06 »
http://www.clubcall.com/newcastle-united/striker-linked-switch-1050628.html

Må ærlig talt si at jeg ikke kjenner noe til denne karen

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #628 på: 12. April 2010, 21:06 »
vil ikke ha ham. måten han forlot spurs på sier mer enn nok. Arbeidsinnsatsen sier resten

Ferguson har uttalt fleire ganga at berbatov er han som av og til løper mest av united spillerane i løpet av kamp.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #629 på: 12. April 2010, 21:18 »
http://www.clubcall.com/newcastle-united/striker-linked-switch-1050628.html

Må ærlig talt si at jeg ikke kjenner noe til denne karen

Eg synst han scorer kver kamp eg ser han i Bolton. Det betyr uansett ikkje at eg vil ha han. Vil ha en kvikk spiller, ikkje en ny boks spiller