20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 422246 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #585 på: 09. April 2010, 20:04 »
Ser på det som veldig stor sannsynlighet at O'Hara kommer. Kunne tenkt meg Adel Taarabt også, men han har vel uttalt at han ønsker seg til Spania.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #586 på: 09. April 2010, 20:05 »
Newcastle united blog ønsker seg Seb Larsson og Gamsten. Begge to står uten kontrakt til sommeren.

Seb Larsson hadde vært kanon :)

http://www.nufcblog.com/2010/04/09/seb-larsson-and-pederson-both-free-agents-this-summer/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

Ellers er Steve Bruce etter Kevin Kuranyi som også står uten kontrakt til sommeren. Jeg tviler sykt på at de får ham. Tipper han ender opp i Liverpool eller en bedre klubb. Meget god spiller. Hadde fint byttet ham mot Ameobi....

http://www.nufcblog.com/2010/04/09/seb-larsson-and-pederson-both-free-agents-this-summer/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29
« Siste redigering: 09. April 2010, 20:11 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #587 på: 09. April 2010, 21:17 »
Seb Larsson hadde vore kanon ja, men det samme hadde også vore Gamsten. (Skriv det i norske spelartråden)

Skjønner ikke hva folk ser i Gamsten. Ustabil og lat. For all del, han har sine kamper, men nei for min del..

Larsson har jeg heller aldri hatt helt sansen for. Tiltross for han at spiller jevnt over greit.

Fansen til Birmingham sine reaksjoner på eventuelt salg av Larsson:

"To be honest if we are to let one so called contract rebel to leave then this is one I reckon is worth cashing in on.

Think back throughout his blues career(especially in the premier). When has he ever tortured a full back? When has he got in behind a full back?

Gardner has now come in and to me carries more of a threat and can play inside. He may be worth a new contract but that will depend on his demands if they are £20k plus then I would rather take £5m for him."

"I'm not sure what to think about this. In terms of building a squad it could be short sighted to let one of our more talented players leave. However Seb has really frustrated me the last two seasons, and he hasn't developed as a player the last two seasons IMO (If anything he's gone backwards) He's scared to take his man on, lacks pace (and confidence IMO) and hasn't been delivering with his free kicks and corners (or crosses from open play)"

Jevnt over virker de villige til å bli kvitt han. Det skal egentlig si nok.
« Siste redigering: 09. April 2010, 21:19 av 17Parker »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #588 på: 09. April 2010, 21:19 »
Larsson og Gamsten hadde vært strålende, men vi får de ikke. Ikke begge to hvertfall.
Noen som har fått med seg hvordan Larsson har spilt i år eller?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #589 på: 09. April 2010, 21:35 »
Raske vingar med gode innlegg vil eg ha, Gamsten er ihvertfall altfor treig. Skulle hatt en Jonas eller Routledge med god inleggsfot. En Ginola eller Gillespie-type.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #590 på: 09. April 2010, 21:41 »
Raske vingar med gode innlegg vil eg ha, Gamsten er ihvertfall altfor treig. Skulle hatt en Jonas eller Routledge med god inleggsfot. En Ginola eller Gillespie-type.

Gamsten har helt ok fart, og jeg mener han helt klart er god nok for oss. Vi trenger alternativer på vingplassen, og Gamst har massevis av PL erfaring.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #591 på: 09. April 2010, 21:42 »
Larsson har eg ikkje lyst på. Han har en god fot, og kan spille på backen, på ving og sentralt. Men, til neste sesong må vi handle spillere som forsterker oss, og det gjør faktisk ikkje Larsson. Minner i grunn litt om Raylor, bare litt kvikkere.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #592 på: 09. April 2010, 22:50 »
For min del er det ikkje noko problem at han er norsk, var en stor forkjempar for å få Hangeland til Newcastle eg!  ;)

Kallstrom er eg positiv til, han er god på dødball og.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #593 på: 09. April 2010, 22:51 »
hver eneste gang jeg har sett Kim Kallström har han floppet fullstendig. jeg sier ikke han er en dårlig fotball spiller, men hvis han fortsetter med den trenden så kommer han til å bli dårlig for Newcastle... jeg ser tross alt et meste av Newcastle kamper ::)

Hehe, hva har han av kvaliteter? Jeg har hørt at han skal ha en veldig bra skuddfot, men aldri sett den. Har hørt at han skal være en offansiv midtbanespiller med øye for mål, men har aldri sett han skåre:)

Ikke gi meg et YouTube klipp nå ;) men er det noen som har fulgt fransk fotball? :)
Han kom, ble mett og dett var dett....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #594 på: 09. April 2010, 22:54 »
Følger ikke fransk fotball tett, men når han spiller for Lyon må han ha gjort et eller annet bra iløpet av karrieren.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #595 på: 09. April 2010, 22:56 »
Michael Owen og Damien Duff spillte i Real Madrid og Chelsea :P

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #596 på: 09. April 2010, 23:01 »

Laurent Robert og David Ginola for PSG.  ???

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #597 på: 09. April 2010, 23:02 »

Og sammenhengen/poenget var?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #598 på: 09. April 2010, 23:04 »

Og sammenhengen/poenget var?

At det kan komme gode spelarar frå gode klubbar vil eg tru...:P

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #599 på: 09. April 2010, 23:07 »
hehe, poenget mitt var bare at disse spillerne var ikke suksesser for oss forde om de hadde spillt i gode klubber :) litt satt på spissen da, jeg tror jo Kim vil kunne forsterke laget når du ser på hva vi har idag og hvor han har spillt, men jeg har ikke helt kjennskap til typen :P