20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Patrick Van Aanholt  (Lest 8530 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Patrick Van Aanholt
« Svar #15 på: 01. Feb. 2010, 22:08 »
Hehe! Du har hatt selvsagt et poeng.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 01. Feb. 2010, 22:10 »
Kan godt kjøpe Aanholt som backup/utfordrer til Enrique! Men slik sesongen har utvikla seg har vel Enrique og Jonas etablert seg som vårt klart viktigste angrepsvåpen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 01. Feb. 2010, 22:15 »
Han gjorde seg på ingen måte vekk mot Leicester, men ukas lag? For å være ærlig hadde eg ikkje blitt imponert om eg ikkje visste han var berre 19 år. Hadde et meget bra skudd, men det er egentlig det eg hugsar bortsett fra at han sleit litt defensivt. Har likevel tru på at han kan gjere det greit en mnd her. Likevel ikkje i nærheten av Enrique som eg meinar det er et under ingen har vist større interesse for.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 01. Feb. 2010, 22:15 »
Om du ser på ka Enrique er dårlig på, så er Van Aanholt enda dårligere på det. Det handler om posisjonering defensivt, og kvalitet i pasningene. For meg virker det kanskje som at Aanholt har bedre fot, både innlegs- og skuddfot enn Enrique.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 01. Feb. 2010, 22:33 »
Jeg synes han var direkte svak i første omgangen.. han torte ikke å gå med ballen, og hver gang jeg så ballen komme mot han sa jeg "han tar maks 2 touch." og jeg hadde rett hver gang.

Når han torde å utfordre og sette fart mot mål viste han va som bodde i han. som noen sa i kamp tråden. "når nervene slapp spillte han bra." Jeg tror han kan være en artig skapning på vingen. Han og Jonas kan få mye bra til, men Enrique sin enorme fysikk og fart blir nok savnet:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 01. Feb. 2010, 22:37 »
Men litt kjipt er det jo at vi ikkje har et eget talent å sette i den posisjonen, Van Aanholt er jo tydeligvis et bra talent som Chelsea aldri i verden vil kvitte seg med permanent.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #21 på: 02. Feb. 2010, 09:22 »
Man vet aldri.
Mener han var veldig offensiv i sin spillestil, mer en vingback en en back. Han har potensiale, det er det ikke tvil om. Kondisjonen hans må jo være utrolig bra, siden han sprang som en jojo i 90 min.
Blir jo spennende og følge han i de kommende kampene.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

VanAanholt

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #22 på: 05. Feb. 2010, 23:04 »
Noen som vet åssen han spilte i kveld?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 14. Feb. 2010, 13:35 »
PATRICK van Aanholt has already proved he's a more than able deputy for Jose Enrique, according to Chris Hughton.
But the left-back's loan at Newcastle United won't be extended beyond the end of the month by Chelsea, reeling from the loss of Ashley Cole for 12 weeks.

:(

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #24 på: 14. Feb. 2010, 13:38 »
Enrique er tilbake rundt de tider, og hvis han ikke er 100% kan vi bruke Kadar eller til nøds Raylor.
Synd han drar, men vi skal klare oss godt uten også tror jeg :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 14. Feb. 2010, 14:00 »
Han virker som en svært lovende spiller, så jeg håper vi henter ham på permanent basis til sommeren. Jose Enrique trenger en utfordrer, og vi trenger større bredde i stallen.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #26 på: 14. Feb. 2010, 14:18 »
Jada. Jeg ønsker han velkommen som permanent spiller.
Lovende unggutt, slike vi bør skaffe oss og satse på. Neste år kan vi jo ikke ha mer enn 25 spillere over 21 år, så spillere som Van Aanholt som ikke er langt unna nivået og er under den alderen, må vi prøve å skaffe oss. Men jeg er egentlig usikker på om Chelsea er interessert i å selge.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 14. Feb. 2010, 22:33 »
Syns Enrique har gjort det veldig bra, og at vi har andre posisjoner vi burde prioritert når vi skal forsterke.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 14. Feb. 2010, 22:36 »
Syns Enrique har gjort det veldig bra, og at vi har andre posisjoner vi burde prioritert når vi skal forsterke.
Men hva gjør vi når Enrique er skadet da?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #29 på: 16. Feb. 2010, 09:30 »
Chelsea want to recall Patrick van Aanholt back from his loan at Newcastle United as soon as possible.
The ankle injury sustained by Ashley Cole has had a knock-on effect at United, with any hopes of extending Van Aanholt?s one-month loan spell at St James? Park now seemingly over.
A Stamford Bridge spokesman confirmed to the Evening Chronicle that the young Dutchman is needed back at the ?earliest opportunity? and that is scheduled to be after United?s game at Watford at the end of this month.

Ikke bra dette. Håper vi kan holde på han ut sesongen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.